دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

ده قانـون کلـی بـرای زنـدگی

ده قانـون کلـی بـرای زنـدگی



 قانون یکم

به شما جسمی داده شده. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.

 قانون دوم

در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی کرده‌اید که "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی کنید.

 قانون سوم

اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یک سلسله دادرسی، خطا و پیروزی‌های گهگاهی، آزمایش‌های ناکام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند.

ادامه مطلب ...

بانوان نامور تاریخ ایران زمین

 معرفی ۱۷ شیرزن پر افتخار ایران باستان

شیرزنان ایران باستان 

یوتاب

 یوتاب : سردار زن ایرانی که خواهر آریوبرزن سردار نامدار ارتش شاهنشاهی داریوش سوم بوده است . وی درنبرد با اسکندر گجستک همراه آریوبرزن فرماندهی بخشی از ارتش را بر عهده داشته است او در کوههای بختیاری راه را بر اسکندر بست . ولی یک ایرانی راه را به اسکندر نشان داد و او از مسیر دیگری به ایران هجوم آورد .

ادامه مطلب ...

من و گذشته ام...

 

 بهش گفت: یا بمان و امید فردایم باش، یا گذشته ام را برگردان و برو!!

درس منطق

دانشجویی پس از آنکه در درس منطق نمره نیاورد، به استادش پیغام زد که: "‌استاد، شما واقعا چیزی در مورد موضوع این درس می دانید؟"

استاد در جواب گفت: "بله حتما، در غیر اینصورت نمی توانستم یک استاد باشم."
دانشجو در ادامه نوشت: "‌بسیار خوب، من مایلم از شما یک سوال بپرسم. اگر جواب صحیح دادید، من نمره ام را قبول می کنم. در غیر اینصورت، از شما می خواهم به من نمره ی قبولی بدهید."

ادامه مطلب ...

تقدیر خداوند

در مقابل تقدیر خداوند مثل کودکی یک ساله باش...!


وقتی او را به هوا می اندازی، می خندد...


چون ایمان دارد که تو او را خواهی گرفت...


مراقب حاضر جوابی بچه ها باشید ! ( 4 تا داستان )

مراقب حاضر جوابی بچه ها باشید ! ( 4 تا داستان )


دختر کوچکى با معلمش درباره نهنگ‌ها بحث مى‌کرد.

معلم گفت: از نظر فیزیکى غیرممکن است که نهنگ بتواند یک آدم را ببلعد زیرا با وجود

اینکه پستاندار عظیم‌الجثه‌اى است امّا حلق بسیار کوچکى دارد.

ادامه مطلب ...

همیشه راهکار ساده تری نیز هست


در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت ، یک مورد تحقیقاتی به یاد ماندنی اتفاق افتاد : شکایتی از سوی یکی مشتریان به کمپانی رسید . او اظهار داشته بود که هنگام خرید یک بسته صابون متوجه شده بود که آن قوطی خالی است.

بلافاصله با تاکید و پیگیریهای مدیریت ارشد کارخانه این مشکل بررسی و ...

ادامه مطلب ...

داستان عاشقانه ی تقدیر

 

سلام

امروز می خوام داستان عاشقانه  ی تقدیر رو واستون بنویسم

امیدوارم خوشتون بیاد

ادامه مطلب ...

ارزش قلب آدم ها...

شیشه ای میشکند

یک نفر میپرسد

که چرا

شیشه شکست؟

یک نفر میگوید:

شاید این رفع بلاست

دیگری میپرسد

شیشه پنجره را باد شکست؟

دل من سخت شکست

هیچ کس هیچ نگفت

غصه ام را نشنید

از خودم میپرسم"

ارزش قلب من از شیشه پنجره هم کمتر بود.


راز صدا در صومعه

اتومبیل مردی که به تنهایی سفر می کرد در نزدیکی صومعه ای خراب شد.


مرد به سمت صومعه حرکت کرد و به رئیس صومعه گفت :

«ماشین من خراب شده. آیا می توانم شب را اینجا بمانم؟ »


رئیس صومعه بلافاصله او را به صومعه دعوت کرد.

شب به او شام دادند و حتی ماشین او را تعمیر کردند.


شب هنگام وقتی مرد می خواست
بخوابد صدای عجیبی شنید.

صدای که تا قبل از آن هرگز نشنیده بود .


صبح فردا از راهبان صومعه پرسید که صدای دیشب چه بوده اما آنها به وی گفتند:

ادامه مطلب ...

جواهر فروشی (طنز) !

زن با خشونت بسیار زیاد  پای تلفن : "معلوم هست این موقع شب کجایی توووووووووو؟!"

مرد : سلام خانوم، عزیزم اون جواهر فروشی رو یادته ؟! یادته از یه انگشتر برلیان خوشت اومده

بود و گفتی من اینو می خوام، اما من اون موقع پول نداشتم ولی بهت گفتم که حتما

این انگشتر یه روز ماله تو میشه عشقم...؟!

زن بسیار مهربان و با ملاطفت : " خوب معلومه عزیرممممممممممممم..."

.
.
.
مرد : من تو رستوران بغلیشم دارم با دوستام شام می خورم شبم دیر میام خونه!!!! 

...یعنی دیگه آخر نامردیه ها...

تصاویر متحرک 1

تصاویر متحرک و زیبا رو در ادامه ی مطلب مشاهده کنید !


ادامه مطلب ...

لغات زبان تخصصی 1,2 مدیریت

دوستان عزیز لغت های کلیدی زبان تخصصی 1,2 رو برای رشته ی مدیریت که با استاد گرامی

جناب آقای هدایت زاده ارائه شده در قالب یک فایل pdf برای دانلود قرار دادم که ایشاالله

مورد استفادتون قرار بگیره .


دانلود در ادامه مطلب :

ادامه مطلب ...