دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

جواهر فروشی (طنز) !

زن با خشونت بسیار زیاد  پای تلفن : "معلوم هست این موقع شب کجایی توووووووووو؟!"

مرد : سلام خانوم، عزیزم اون جواهر فروشی رو یادته ؟! یادته از یه انگشتر برلیان خوشت اومده

بود و گفتی من اینو می خوام، اما من اون موقع پول نداشتم ولی بهت گفتم که حتما

این انگشتر یه روز ماله تو میشه عشقم...؟!

زن بسیار مهربان و با ملاطفت : " خوب معلومه عزیرممممممممممممم..."

.
.
.
مرد : من تو رستوران بغلیشم دارم با دوستام شام می خورم شبم دیر میام خونه!!!! 

...یعنی دیگه آخر نامردیه ها...

نظرات 5 + ارسال نظر
Alireza جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

یعنی دمش گرم ابتکار عمل عاااااااااالی

کجا دمش گرم؟؟؟؟؟؟
بیچاره زنه حالش گرفته شده

Alireza جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

حالا دمشم گرم نباشه ابتکار عملش که دیگه حرف نداشته عااااااااااالی !

اوکی!
ولی نمیخوام اینارو الگوی خودتون قرار داده و اینجانب به علت ایجاد فضای آموزشی غیر اخلاقی عذاب وجدان بگیرم!!!

Alireza جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

نه بابا ...
دیگه داریم می بینیم گذاشتی در قسمت سرگرمی دیگه در قسمت حکایات و نکات بود اونوقت الگو قرار می دادیم !

آره دقیقا!
ولی خب همه که دقت نمیکنن
بعضی از بچه ها فک میکنن که کار خوبیه و افکارشون پریشون میشه. . .

Alireza جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

نه خوب این داستان رو شما بقیشم پردازش کنید و بنویسید و بذارید تو وبلاگ که بعدأ اون مرده رفت خونه چه بلایایی سرش اومد دیگه کسی امتحان هم نمی کنه !!!...
اونموقع دیگه باید مطلب بره تو حکایات و نکات

آآآآآآآآآآآآآآقا من تسـلیــــــــم!!!!!!

سجاد جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ

مرده انصافا چقد خوش فکر بوده
این نوشتتون بد اموزی داره ها

آره من میگم دیگه ولی دوستان قبول نمیکنن که میگن ما جنبه داریم‏!‏شما ب عنوان یه سرگرمی بهش نگا کنید دا‏!‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد