دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

بیـامـوز کـــه...

وقتی راه رفتن آموختی، دویدن بیاموز. 

و دویدن که آموختی ، پرواز را.... 
و پرواز را یاد بگیر نه برای اینکه از زمین جدا باشی، برای آن که به اندازه فاصله زمین تا آسمان گسترده شوی.
دویدن بیاموز ، چون هر چیز را که بخواهی دور است و هر قدر که زودباشی، دیر
راه رفتن بیاموز، زیرا راه هایی که می روی جزیی از تو می شود و سرزمین هایی که می پیمایی بر مساحت تو اضافه می کند 
ادامه مطلب ...

تو و خدا ...

مردم اغلب بی انصاف‌ بی منطق و خودمحورند ولی آنان را ببخش.
اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند ولی مهربان باش.
اگر موفق شوی دوستان دروغین و دشمنان حقیقی خواهی یافت ولی موفق باش.
اگر شریف و درستکار باشی فریبت می دهند ولی شریف و درستکار باش.
آنچه رادر طول سالیان سال بنا نهاده ای شاید یک شبه ویران کنند ولی سازنده باش.
اگر به شادمانی و آرامش دست یابی حسادت می کنند ولی شادمان باش.
نیکی های درونت را فراموش می کنند ولی نیکوکار باش.
بهترینهایت را به دنیا ببخش حتی اگر هیچ گاه کافی نباشد
و در نهایت می بینی
هر آنچه هست میان تو و خداوند است نه میان تو و مردم!

هه هه دارم به مامانم کمک میکنم!!!!!

هه هه هه دارم خونه تکونی میکنم ! (عکس) www.taknaz.ir


هه هه دارم به مامانم کمک میکنم دیگه!!!!!

مشترک مورد نظر نامردی کرده!

 

سلامتی اون سربازی که نیم ساعت تو صف تلفن ایستاد تا سه دقیقه با عشقش حرف بزنه ولی چیزی جز این نشنید: 

مشترک مورد نظر در حال مکالمه است!

بنگر که چگونه می افتی

 

برگ در هنگام زوال می افتد

میوه در هنگام کمال می افتد

بنگر که چگونه می افتی چون برگی زرد و یا سیبی سرخ

هرجا که عشق است ثروت و موفقیت هم هست!

زنی از خانه بیرون آمد و سه پیرمرد را با چهره های زیبا جلوی در دید.

به آنها گفت: « من شما را نمی شناسم ولی فکر می کنم گرسنه باشید، بفرمائید داخل تا چیزی برای خوردن به شما بدهم.»

آنها پرسیدند:« آیا شوهرتان خانه است؟»

زن گفت: « نه، او به دنبال کاری بیرون از خانه رفته.»

آنها گفتند: « پس ما نمی توانیم وارد شویم منتظر می مانیم.»

عصر وقتی شوهر به خانه برگشت، زن ماجرا را برای او تعریف کرد.

شوهرش به او گفت: « برو به آنها بگو شوهرم آمده، بفرمائید داخل.» 

زن بیرون رفت و آنها را به خانه دعوت کرد. آنها گفتند: « ما با هم داخل خانه نمی شویم.»

 

ادامه مطلب ...

میلاد شبیه ترین آینه ی پیغمبری مبارک باد....

خواهی که ببینی رخ پیغمبر را

بنگر رخ زیبای علی اکبر را

در منطق و خلق و خوی او می بینی

با دیده ی جان محمدی دیگر را


طنز بـــــــــــــــــــوق...!

بوق یکی از لوازم اساسی ماشین است و از حیث تولید صدا کاربردهای مختلفی دارد

که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم... 

 

*   جدول بوقیات!  *

اسلام واقعی ..

دموکراسی می گوید : رفیق حرفت را خودت بزن ،نانت را من می خورم!

مارکسیسم می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را من می زنم!

فاشیسم می گوید : نانت را من میخورم ، حرفت را هم من می زنم ، تو فقط برای من کف بزن!

اسلام حقیقی می گوید: نانت را خودت بخور ، حرفت را هم خودت بزن ، من برای اینم که به حق برسی!

اسلام دروغین می گوید:تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن ... اما حرفی را که ما می گوییم!

زندگی پس از مرگ

رئیس: شما به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارید؟؟؟  

کـــارمند: بــــــله! 

 

رئیس: خــوب است. 

 

چون وقتی شما امروز صبح اداره را برای شرکت در مراسم خاکسپاری پدر بزرگتان ترک کردید، او به اینجا آمد و میخواست شما را ببیند...!!!  

نتیجه گیری: یا دروغ نگید یا اگه میگید، لطفا با بـــرنامه ریــزی دروغ بگید

زمان بندی خدا...



زمان بندی خدا بی نظیر است

.

نه هیچ گاه دیر ، نه هیچ گاه زود.

کمی بردباری می طلبد و ایمانی بسیار.


اما ارزش انتظار را دارد …

نام دروس و ضرایب کارشناسی ارشد مجموعه مدیریت (سراسری)

 تمام گرایش‌های رشته مدیریت به غیر از مدیریت مالی و علمی کاربردی مدیریت نشر باید به سئوالات سه درس به شرح زیر پاسخ دهند. ادامه مطلب ...

سهیم شدن مردم ارومـــیه در شـــــادی ملت ایران

این پیروزی بزرگ رو به جامعه ی ورزشـی و تمام ملـت ایــــــران تبریک میگم!  

دم همه ی برو بچه های فــوتبــالی گــــــرم...! 

 

"عکسهای جشن مردم ارومیه"

دوست داشتنی‌ترین استاد دنیا!

دوست داشتنی‌ترین استاد


تولدت مبارک...

زندگیت را با لبخند هایت نگاه کن نه با اشکهایت

سالهای عمرت را با دوستانت بشمار نه با  تعداد شمع های روی کیک تولدت. . .


ستایش جان تولدت مبارک



صد سال به این سالا...