دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

آنچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند!



یک کشتی در یک سفر دریایی در میان طوفان در دریا شکست و غرق شد و تنها دو مرد توانستند نجات یابند و شنا کنان خود را به جزیره کوچکی برسانند. دو نجات یافته هیچ چاره ای به جز دعا کردن و کمک خواستن از خدا نداشتند. چون هر کدامشان ادعا می کردند که به خدا نزدیک ترند و خدا دعایشان را زودتر استجاب می کند، تصمیم گرفتند که جزیره را به 2 قسمت تقسیم کنند و هر کدام در قسمت متعلق به خودش دست به دعا بر دارد تا ببینند کدام زود تر به خواسته هایش می رسد.
 
ادامه مطلب ...

آن یک

یک درخت میتواندشروع یک جنگل باشد.یک لبخندمیتواندآغازگریک دوستی باشد.یک دست میتواندیاریگر یک انسان باشد.یک واژه میتواندبیانگرهدف باشد.یک شمع میتواندپایان تاریکی باشد.یک خنده میتواندفاتح دلتنگی باشد. امروزآن(یک)باش!

بعضی ها فقط تظاهر به کمک کردن می کنند.



بعضی ها فقط تظاهر به کمک کردن می کنند.

گناه مورد نظر یافت نشد...

 

گناه مورد نظر یافت نشد...
این گناه ممکن است به علت ستار العیوب بودن خداوند یکتا حذف شده باشد
لطفا از تکرار مجدد آن بپرهیزید "

فکــــر -منفی-

 

 

اگر میدانستید که افکارتان چقد قدرتمند هستند، حتی برای یک لحظه هم فکر منفی نمیکردید...!

نماز اول وقت

نماز اول وقت چکشی است بر سر نفس

از وقتش که گذشت

می شود . . . چکشی بر سر نماز

آدم های موفق...


آدم های موفق به اندیشه هایشان عمل می کنند اما سایرین


تنها


به سختی انجام آن می اندیشند.

خودت رو ازم نگیر


یک وقت اگر خدا ازت یه چیزی رو گرفت ناراحت نشی ها

خودش داده خودش هم می گیره

فقط اشک بریز بگو

خدایا همه چیز من و از من بگیر ،


ولی خودت رو از من نگیر . . .

گله نکن، کات کن!

 

گله نکنید که چرا فلــــانی با شمـــا بد رفتار میکند! 

اگر میدانید لیاقتتان بیشتر است، چرا با او رابطه دارید؟؟؟

رمضان

وقتی چترمان خداست  

بگذار ابر سرنوشت 

هرچه می خواهد ببارد.

چشم هایی همیشه بارانی ست

بی تو گفتم که می توانم زیست
سادگی کردم این میسّر نیست

آن شب تلخ رفتنت تا صبح
چشم آیینه بود و من که گریست

در تو تا شور خنده ها خشکید
در من این رود گریه ها جاری است

پشت پرچین سبز چشمانت
راز آن گریه های مبهم چیست

آن چه از تو برای من مانده است
چشم هایی همیشه بارانی ست 

خدای مهربون !

با خدا دعوا کردم باهم قهر کردیم فکر کردم دیگه دوسم نداره

رفتم تو رختخواب چند قطره اشک ریختم و خوابم برد

صبح که بیدار شدم مامانم گفت نمیدونی از دیشب تا صبح چه بارونی میومد . . .

مصاحبه برای استخدام (طنز)


مصاحبه کننده :


در هواپیمائی 500 عدد آجر داریم، 1 عدد آنها را از هواپیما به بیرون پرتاب میکنیم.


الان چند عدد آجر داریم ؟


متقاضی : 499 عدد !


مصاحبه کننده : سه مرحله قرار دادن یک فیل داخل یخچال را شرح دهید.


متقاضی :

 

ادامه مطلب ...

خسته از روزگار !!!

 

خسته ام اما مردم 

مرد گریه نمی کند  

قدم می زند  

قلبش سنگ نیست  

با ابر بهار هم دردی می کند.....