دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

تصاویر زیباترین دانشگاه های جهان (+عکس)

فوربس که بهترین‌ها و گرانترین‌ها را در مجله خود لیست می‌کند، نام 14 دانشگاه و کالج را به عنوان زیباترین محوطه‌های دانشگاهی جهان معرفی کرده است.
کنیون کالج در اوهایو آمریکا
 
ادامه مطلب ...

15 کاربرد متفاوت برای خمیردندان


از خمیر دندان برای تمیزشدن، سفید شدن، حذف لکه ها، بازیابی و محافظت از مینای دندان استفاده می شود. اما خمیردندان قابلیت های شگفتی در کنار تمیز کردن دندان های ما دارد. می تواند باعث تسکین برخی دردها و خلاص شدن از شر لکه ها و بوی تند و بسیاری موارد دیگر بشود. برای اطلاع ومطالعه بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید ...............

  ادامه مطلب ...

"پروفسور مریم میرزاخانی"


به مناسبت دریافت جایزه "فیلدز"توسط "پروفسور مریم میرزاخانی"زنگی نامه ایشان را برای شما آماده کردیم.جایزه"فیلدز"هر چهارسال یکبار به چهار نفر که بیشترین دستاورد علمی ریاضی راداشته اند وکمتر از چهل سال سن دارند اعطا می گردد. پروفسور مریم میرزاخانی علاوه براینکه اولین ایرانی حاضر در این رقابت ها بودند اولین بانوی تاریخ این جوایز نیزبودند.

ادامه مطلب ...

بـــــــــــــــــــارووووووووووووووون



آآآآآآآآآآآآآآآآخ جون خــــــــــــدایا شکرت من عاشق بارونم !

این بارون خیلی چسبید بهم واقعا عالی بود 

واقعا حس خوبی داشتم امروز اواخر مرداد و یه بارون نم نم و بوی خاک و ...

خدا جون ممنونم ؛ واقعا رحمتت رو شکر !

امروز فکر می کردم چه مطلبی بذارم که بالأخره بارون اومد و مطلب امروز رسید !

پیشنهادی هایی برای استفاده صحیح از اینترنت





بعضی ها؛ البته بعضی ها فکر می کنند که اینترنت تنها خلاصه می شه به عکس و کلیپ موبایل و فیلم و ... . و تا پاشون به اینترنت باز می شه اول به دنبال دانلود فیلتر شکن جدید میرن، بعدش هم می افتند به جون سایتهای مستهجن و چت کردن و خلاصه بگم تلف کردن عمر نازنینشون... اما باید فرهنگ استفاده صحیح از اینترنت رو به مرور یاد بگیرم یعنی باور کنیم که اینترنت فقط به این چیزها محدود نمی شه، حتی اینترنت محدود به تبلیغ و تجارت و کاسبی و پول درآوردن و ثروتمند شدن هم نیست.

از اونجایی که شاید کسانی باشند که دوست دارند هم از این فضای مجازی استفاده کنند و از طرفی هم نمی دونند که چه جوری باید از این امکانات به نحو احسن بهره بگیرند، توجه شما دوستان رو به چند پیشنهاد در این زمینه جلب می کنیم.
 
ادامه مطلب ...

نام برندهای مشهور و محبوب از کجا آمده است؟(سری اول)

برند یا علامت تجاری تنها یک نام و لوگوی ساده برای نشان دادن و معرفی یک شرکت خاص نیست. برندها علاوه بر معرفی نام تجاری شرکت اطلاعات زیادی را در مورد نوع فعالیت، نحوه فعالیت و طرز فکر گردانندگان شرکت و بسیاری موارد دیگر را آشکار می‌کنند. شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که با دیدن نام ک نشان تجاری خاص به این مسئله فکر کرده باشید که منشأ و دلیل نام‌گذاری یک برند چه بوده است و چه رازی در پشت نام آن‌ها نهفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا دلیل و علت نام‌گذاری برخی از برندهای محبوب و مشهور را که شاید بارها وبارها نام آن‌ها را شنیده باشید برسی کنیم.


پپسی
نام پپسی برگرفته از یک آنزیم دستگاه گوارش با نام پپسین است.



 
ادامه مطلب ...

مهربـانے ....

همه چیز ..

در زندگی تکراری می شود !

به جز ،

مهربـانے ... !