دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

مدیریت هوشمندانه...!!!

چرا یک مدیر مشهور است....!!!؟؟؟

 

روباه: می‌دونی ساعت چنده آخه ساعت من خراب شده.

شیر : اوه. من می‌تونم به راحتی برات درستش کنم.

روباه : اوه. ولی پنجه‌های بزرگ تو فقط اونو خرابتر می‌کنه.

شیر : اوه. نه. بده برات تعمیرش می‌کنم.

روباه : مسخره است. هر احمقی میدونه که یک شیر تنبل با چنگال‌های بزرگ نمی‌تونه یه ساعت مچی پیچیده رو تعمیر کنه.

شیر : البته که می‌تونه. اونو بده تا برات تعمیرش کنم.شیر داخل لانه‌اش شد و بعد از مدتی با ساعتی که به خوبی کار می‌کرد بازگشت. روباه شگفت زده شد و شیر دوباره زیر آفتاب دراز کشید و رضایتمندانه به خود می‌بالید.

بعد از مدت کمی گرگی رسید و به شیر لمیده در زیر آفتاب نگاهی کرد.

گرگ : می‌تونم امشب بیام و با تو تلویزیون نگاه کنم؟ چون تلویزیونم خرابه.

شیر : اوه. من می‌تونم به راحتی برات درستش کنم.

  ادامه مطلب ...

« خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود »


« خوشبخت ترین مخلوق خواهی بود »


اگر...

امروزت را آنچنان زندگی کنی

که گویی نه فردایی وجود دارد

برای دلهره و نه گذشته ای برای حسرت...

اگر برای شاد بودن در پی دلیل نباشی....

اگر قبل از هرچیز در دوست داشتن ها

و دوست داشته شدن هایت صادق باشی...

اگر بجای انکه وابسته باشی

دلبسته باشی!!!

خوشبخت ترین خواهی بود

اگر بخشنده باشی...

در عشق ،صداقت ، قضاوت

خوشبخت ترین خواهی بود

اگر در همین لحظه زندگی کنی...

آدمها هم مثل اشکال هندسی اند...



آدمها هم مثل اشکال هندسی هستند:

 

بعضیها همیشه با همه موازی هستند و کاری با هیچ کسی ندارند!

 

بعضیها متقاطعند ؛همه را قطع میکنند سوهان اعصاب،همیشه رو مخ آدمها هستند!

 
بعضیها نقطه اند؛ کوچکند و قد خودشان حرف میزنند!

بعضیها پاره خطند؛ اول و آخرشون معلوم نیست کجاست؟!

بعضیها دایره اند؛ با همه کنار می آیند همه هم دوسشان دارند، موج مثبت میدهند!

بعضیها مثلثند ؛هر جور نگاهشان کنی تند و تیز و رک هستند، مثل تابلو خطر میمانند!

بعضیها مربعند؛ چارچوب دارند منظم و خشکند!

بعضیها هم خط خطیند ؛مثل مایعات به شکل ظرفشون درمیان ؛ یه بار خط ،یه بار تیز، یه بار خشک گاهی هم صمیمی!
زندگیتون پر از دوستای دایره صفت!!!!