دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

پنجـــره ها کـلافه اند...

 

پنجره ها کلافه اند از سنگینی نگاهم.......

منتظرم.......

اگر نمی آیی، پنجره ها را زجر ندهم چشم هایم به جهنم!

هیچ گاه


هیــچ گاه…

به خاطــر هیــچ کــس..

دست از ارزشهایت نکش..

چون زمانـی که اون فــرد از تــو دسـت بکشـد ..

تــــو می مانـی و یـک “مـن ” بـی ارزش…..!


شجاعت

    شجاعت همیشه فریاد زدن نیست...

گاهی صدای آرامیست

که در انتهای روز میگوید:

"فردا دوباره تلاشخواهم کرد"


امتحان

ای کسانی که  ازکتاب هایتان به عنوان اشیائی دکوری استفاده کرده اید

اکنون فقط یک معجزه می تواند کارنامه شما را زیر و رو کند !

( ستاد ایجاد رعب و وحشت شب امتحان )

ما به پرواز می اندیشیم...

در ذهن من کلاغی می پرد 

                                 و در ذهن تو کبوتری   

کلاغ و کبوتر بهانه است    

                            هردو به پرواز فکر می کنیم...  

 

عشــــق به این بــزرگی!

این یک داستان واقعی است که در کشور ژاپن اتفاق افتاده است. 

شخصی ، دیوار خانه اش را برای تغییر دکوراسیون خراب میکرد. (در خانه های ژاپنی،فضایی خالی بین دیوارهای چوبی قرار دارد). 

این شخص در حین خراب کردن دیوار، در فضای بین آن، مارمولکی را دید که میخی از بیرون به پایش کوفته شده است. دلش سوخت ولی به یکباره کنجکاو شد! وقتی میخ را بررسی کرد، متعجب شد. این میخ تقریبا دو سال پیش، زمانی که این خانه ساخته می شد ، کوبیده شده است! چه اتفاقی افتاده است؟!  

بقیـــــه شو حتماً ببینید...!

ادامه مطلب ...

دلم گرفته سهــراب!

دلم گرفته...دلم عجیب گرفته و هیچ چیز نه این دقایق خوشبو که روی شاخه نارنج میشود خاموش، نه این صداقت حرفی که درمیان دوبرگ این گل شب بوست...نه هیچ چیز، مرا ازهجوم خالی اطراف نمیرهاند و فکر میکنم که این ترنم موزون حزن تا به ابد، شنیده خواهد شد...

"سهراب سپهری"

جاده

نمی توان برگشت و آغاز خوبی داشت 

اما می توان ادامه داد و پایان خوبی داشت 

بگذار سرنوشت هر راهی که می خواهد برود 

راه من جداست 

بگذار این ابرها تا می توانند ببارند 

چتر من خداست

احساس

 

بیا در کوچه باغ شهر احساس/ 

 شکست لاله را جدی بگیریم/ 

 

ادامه مطلب ...

فونــــــــــت سفیـــــــــد !


                       ما را از کودکی به جدایی ها عادت داده اند

                                            

                                               جایی که

                                   روی تخته سیاهمان نوشتند:

                                خوب ها  --------------------------- بدها             

«صبـــــــــــر»


برای تمــــــام رنـج هایـی که می بری

صــبـــــــــــر کن

«صبـــــــــــر»

اوج احترام به حکمت خداست!

تنــــــگنای زنــــــدان !

تا روز میـــلاد امام عصر علیه السلام فقط 36 روز مانده است .



اباصلت می گوید : پس از دفن حضرت رضا علیه السلام به دستور ماُمون یک سال زندانی شدم.

پس از یک سال
از تنگی زندان و شب نخوابی به ستوه آمدم، دعا کردم و برای رهایی از زندان به

محمد صلی الله علیه و آله و آل محمد صلی الله علیه و آله متوسل شدم. از خداوند خواستم به

برکت آل محمد صلی الله علیه و آله در کار من گشایشی انجام دهد. هنوز دعایم به آخر نرسیده

بود که حضرت جواد علیه السلام، نجات بخش گرفتاران عالم، وارد زندان شد و فرمود:
ادامه مطلب ...

دعا

گاهی گمان نمیکنی و می شود 

گاهی نمی شود که نمی شود 

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است 

گاهی نگفته قرعه به نام تو می شود 

گاهی گدای گدایی و بخت با تو نیست 

گاه تمام شهر گدای تو می شود.

حرف های بی معنی



گلایه ها عیبـی ندارد .... کنایه ها ویـران میکند ... !!! 

ادامه مطلب ...