دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

درس منطق

دانشجویی پس از آنکه در درس منطق نمره نیاورد، به استادش پیغام زد که: "‌استاد، شما واقعا چیزی در مورد موضوع این درس می دانید؟"

استاد در جواب گفت: "بله حتما، در غیر اینصورت نمی توانستم یک استاد باشم."
دانشجو در ادامه نوشت: "‌بسیار خوب، من مایلم از شما یک سوال بپرسم. اگر جواب صحیح دادید، من نمره ام را قبول می کنم. در غیر اینصورت، از شما می خواهم به من نمره ی قبولی بدهید."

استاد قبول کرد و دانشجو پرسید: "آن چیست که قانونی است ولی منطقی نیست، منطقی است ولی قانونی نیست، و نه قانونی است و نه منطقی؟"
استاد پس از تامل طولانی نتوانست جواب بدهد و مجبور شد نمره ی قبولی درس را به دانشجو بدهد .
بعد از مدتی، استاد با شاگردش تلفنی تماس گرفت و جواب سوال را پرسید و شاگرد بلافاصله جواب داد: "استاد شما 63 سال دارید و با یک خانم 30 ساله ازدواج کرده اید که البته قانونی است ولی منطقی نیست. همسر شما یک معشوق 25 ساله دارد که منطقی است ولی قانونی نیست؛ و این حقیقت که شما به معشوق همسرتان نمره ی قبولی دادید در صورتی که باید آن درس را رد می شد نه قانونی است و نه منطقی."

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

امــــــــــــــان !!!

از آن روزی کــــه از ” دل ” نـرود …

آنـــــــــکه از ” دیــــــــده ” رفــــت ……………..!

Asal یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ق.ظ

وای وای به نظر من منطقی ترین کار برا دانشجو انصراف از دانشگاهه!!! البته بعد از اینکه استاده قضیه عشقیشو فهمید.....
چون ایجوری لاقل جونش در امان میمونه

Alireza یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

دوستــــــــــــان یعنی هنگ کردم . . .

ولی اوضاع خیطه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد