دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

راننده تاکسی


مسافر تاکسی آهسته روی شانه راننده زد و گفت همین بغل پیاده می شوم .
راننده جیغ زد، کنترل ماشین را از دست داد و نزدیک بود که بزنه به یک اتوبوس ، از جدول کنار خیابان رفت بالا ، نزدیک بود که چپ کنه ، اما کنار یک مغازه توی پیاده رو متوقف شد .
برای چند ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد .
سکوت سنگینی حکم فرما شد تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت :  
" هی مرد ! دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن ، من را تا سر حد مرگ ترساندی ! "

مسافر عذرخواهی کرد و گفت :
" من نمی‌دونستم که یک ضربه کوچولو آنقدر تو را می‌ترساند "

راننده جواب داد :
" واقعآ تقصیر تو نیست ، امروز اولین روزیه که به عنوان یه راننده  تاکسی دارم کار می‌کنم ؛ آخه من 25 سال راننده ماشین بهشت زهرا بودم …! "
نظرات 3 + ارسال نظر
بیدار یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ق.ظ

قابل توجه x البته من باید بگم حتما در گذر جاده ها از کنارهم خواهیم گذشت
و تو ...


زندگی امروزی تفکر 3D می خواد حضرت گوسفند خیلی آسون ما رو به چرتکه حاجی بازاریت نکش خواستی ما رو رو دست نگه داری در حالی که من مغرور تر از این ها بودم و تلف بزرگتر از امثال تو رو تف کردم
شما که پسر نمیشناختی پس اون بابات بود دست تو دستش میرفتی در حالی هم که هیچ اعتباری که با اون موقشنگ فردا همسفر زندگی شی وجود نداره و اون وقت که حضرت عالی میشی بزرگترین خائن در حق شوهر و بچه ی آیندت!
واقعا شرف و وجدان تو هر کسی پیدا نمیشه
سطحی به آدم ها نگاه کردن فقط یک چیز رو نشون می ده و اون هم مغز کودک وار یک انسان شبه بالغ

مدیر منتشر کن دلم پره از خیلی ها

اوه اوه مث اینکه بدجوری پررررررررررررررره

حالا چی شده مگه ؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:17 ق.ظ

ملت چقدر راحت دروغ میگه و حتی سر این مسئله مقدسات رو هم به شوخی گرفتن

هر کاری هم دلشون میخواد بکنند هر جایی هم که برسند همیشه حقیرند از نظر من

بی خیال مدیر حذف کن هر دو تا شم
اعصاب رو این طایفه از جماعت داغون کردن اینا با مفهوم آدم بودن مشکل دارن

به قول یکی از همین دوستان انسانیت رو باید در کتاب ها جستجو کرد

[ بدون نام ] دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:07 ب.ظ

هر وقت خواستی با انجام دادن گناهی مشکلاتت را حل کنی این سه آیه را به یاد بیاور :

1- " ألم یعلم بأن الله یرى "

2- " ولمن خاف مقام ربه جنتان "

3- " ومن یتق الله یجعل له مخرجا"


TNX

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد