دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

اس ام اس و پیامک های و جوک های بامزه و خنده دار 4 تیر ماه 1393

مجموعه ای از جدیدترین اس ام اس و پیامک های بامزه و خنده دار 4 تیر ماه 1393

گلچین لطیفه های جدید، جوک های باحال، جملات طنز و SMS های جالب



منم بیام؟؟
نـه عزیزم ما میخوایم بریم آمپول بزنیم!!!
این بزرگترین نوستالژیک بچگیم بود
وقتی میخواستن منو ازسر خودشون باز کنن  

.

.
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻠﯽ ﻫﻢ ﻋﺼﺒﯽ ﺑﻮﺩﻡ؛ ﯾﻬﻮ ﯾﻪﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻭﻣﺪ؛
ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺑﻪ ﺭﻭ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩ ﭘﺎ ﺷﺪﻡ ﺟﺎﻣﻮ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﻬﺶ
ﯾﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺷﻤﺰﮔﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﮔﻔﺖ: ﺍﻭﻩ! ﺍﻭﻩ ﻓﺮﺩﯾﻦ ﺯﻧﺪﺳﺖ.
ﻣﻨﻢ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﺷﻨﯿﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﻌﺒﻮﻥ ﺑﯽ ﻣﺦ ﻣﺮﺩﻩ؛
ﺧﯿﻠﯽﺗﻌﺠﺐ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺩﯾﺪﻣﺖ
ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﻧﻪ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﻧﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ ﻣﺎﺷﺎﻻ ﺍﺯ ﺍﻭﻥﻣﻮﻗﻊ ﺍﺻﻼ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﺨﻮﺭﺩﯾﺎﺍﺍ
ﻫﻤﻪ ﺗﺮﮐﯿﺪﻥ
.

.

امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم،
با موبایلم شماره خونه رو گرفتم
به بابام میگم: الو، بابا خوبه؟
بابام هم میگه: همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟
ببخشید بجا نیاوردم.

.

.

من از شرایط ازدواج فقط شناسنامه اش رو دارم :|

.

.

اونقدری که گوشیم نگران آپدیت برنامه هاست، بابام نگران تربیت من نبود

ناز شتری که میگن اینه…

.

.

یارو کف دستش می خاره می گه پول می خواد بیاد،
گوشش می خاره می گه دارن پشت سرم حرف می زنن،
کف پاش می خاره می گه میخوام کتک بخورم.
اصلا به این فکر نمی کنه که یه حموم بره همه چی درست می شه

.

.

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻦ،

ﯾﺪﻓﻪ ﯾﻪ ﮐِﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ :D

ﺑﻌﺪ ﯾﺪﻓﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺍﺯ ﭘﺎﺗﻮﻥ ﺭﮔﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ

ﻗﯿﺎﻓﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﻏﻮﺭﺑﺎﻗﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺗﯿﺮ ﺗﻮ ﭘﺎﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﻥ میکنه؟

.

.

به سلامتى زمانایى که تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه مى کردن!

.

.

شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برام میخریدن
سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشمام خسته میشد،
تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم …
انقد که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نمیبره …

.

.

یادمه یکی از پر استرس ترین لحظات دوران ابتدایی
وقتی بود که دیکته تموم میشد و مبصر دفترارو جمع میکرد میذاشت رو میز معلم؛
ما هم هی حواسمون به دفترمون بود ببینیم کی نوبت صحیح کردن دیکته ما میشه،
نوبتمون که میشد همش چشممون به خودکار معلم بود ببینیم غلط داریم یا نه …
قلبمونم تند تند میزد!!!

.

.

چند روزه بدجور سرما خوردم
دیشب مامانم میگه پسرم فردا نرو سر کار، عزیزم استراحت کن!
منم نرفتم.
هیچی دیگه از صب ساعت 6 دارم کابینتا رو دستمال میکشم
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم
الانم داره فرشای پذیرائی رو جمع میکنه که بشورم

.

.

هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون …
مامانم اولین کاری که میکنه اینه که …
میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه …
یعنی رسماً ما رو به چشم راسو میبینه …

.

.

اینکه تو سه سوت یه نفرو از ذهنم پاک و سانسور میکنم نشون میده که
بنده علاوه بر کودک درون یه ضرغامی درون هم دارم!

.

.

پسره به نامزدش میگه اگه من بمیرم چیکار میکنی؟
میگه : . . . وااااای خدا نکنه دیوونه من لباس مشکی مجلسی ندارم.

.

.

ﺍﮔﺮ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩﯼ ﺩﻟﺖ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻦ ..
بعضى ها توىِ دل ما جا دارن، اینا جاشون امنه و موندنیَن
بعضى ها هم هستن که توىِ روده ىِ ما جا دارن، متأسفانه اینا رفتنیَـن

.

.

راننده پراید بزن بغل!
خواهرتونن؟
- نه.
خانومتونن؟
- نه.
اصلا نسبتی دارین؟!
- نه!
به هر حال خیلی به هم میاین! کاش با هم ازدواج کنین! بچه تون خوشگل میشه!!
“گشت ارشاد، طرح افزایش جمعیت”

.

.

امروز تو تاکسی نشسته بودم 1 دفه دختره گفت چی؟
من: هیچی
دختره: چی؟
من: به جان خودم هیچی
دختره: چی؟
من: خدا شاهده هیچی
دختره: چی؟
من: آقای راننده جان مادرت وایسا میخوام پیاده شم
راننده: بشین سر جات خانم داره عطسه میکنه

.

.

یک مرد مجرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمی کنه؛
میره میشینه PES 2014 بازی میکنه!…

.

.

آمریکایی یه چیزی تولید میکنه
شعارش اینه هرگز نباید خراب بشه!!!
اروپایی میگه چند سال کار کنه ولی تو این چند سال درست کار کنه!!!
ایرانی میگه فقط همون لحظه که مشتری میخره خراب نشه، بعدش رو بیخیال!!!
چینی میگه کارم نکرد، نکرد!! ایرانی میخره!!…

.

.

زنگ زدم به پسر عموم دیدم
مداحی گذاشته اهنگ پیشوازش!
بعد که جواب داده بهش گفتم این چه اهنگ پیشوازییه؟
میگه از قرض الحسنه مسجد محله درخواست وام کردم
قرار شده جوابشو تلفنی بدن
میخوام اگه جوابشون منفی بود اخرین تیرمم زده باشم!

.

.

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر
و می دانی که کویر بدون باران زنده است

.

.

یعنــــی دختره رو اگــــه بازیـافـت کنـن
بـه صـورت دمپـایی به چـرخه طبیـعت برمیـگرده
بعـد تـو پروفایـلـش زده PM نده بلاک میـشی من ماله اونـم

.

.

الان دیگه مهمونی رفتن به خونه‌هایی که Wi-Fi ندارن وقت تلف کردنه!!

.

.

یکی دیگه از دستاوردهای نسل ما این بوده که
ترمز دستی پیکان رو از کنار در راننده به بین صندلی راننده و شاگرد انتقال دادن!

.

.

امروز رفتم کافی شاپ دیدم همه با دوست دختراشون اومدن ولی خودم تنها هستم
هیچی دیگه گوشیم رو برداشتم و کنار گوشم گرفتم و با صدای بلند گفتم
هی بدبخت بیا که خواهرت با یه پسره تو کافی شاپ نشسته!
جاتون خالی همه دخترا فرار کردند …

.

.

حس اون دختریو دارم که از حموم اومده داره تو آینه نگا به خودش میکنه …
یعنی تا این حد غمگینمااا !

.

.

زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد
بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم

.

.


دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
1 همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید
2 بلافاصله پس از گفتن فرار کنین خخخخ

.

.

ضد حال به این میگن:
کامپیوتر رو خاموش می کنی میری تو تختت زیر پتوی گرم و نرم بعد
می بینی هنوز کامپیوتر خاموش نشده
با هزار زور بلند میشی مانیتورو روشن کنی ببینی چرا خاموش نشده
درست همون موقع خاموش میشه….

.

.

مورد داشتیم…
دختره یک جفت جوراب داخل جهیزیش بود برای روز مرد…

.

.

اس ام اس چیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
یعنی متاسفم برات که هنوز نمیدونی اس ام اس چیه؟
همین جوری سرتو میندازی میای پایین؟

حتما دانشجو هم هستی ؟؟؟؟؟؟
خدوندا دانشجوی مردم اختراع می کنن دانشجوهای ما نمی دونن اس ام اس چیه !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بلاگر پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:31 ب.ظ

به هر حال خیلی به هم میاین! کاش با هم ازدواج کنین! بچه تون خوشگل میشه!!
“گشت ارشاد، طرح افزایش جمعیت”

نکته اساسی همین جاست

Thanks a lot

شادی دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:01 ق.ظ

خیلی باحال بود!!!!!!!!!
مررررررررررررسی.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد