دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

こんにちは

          سلامی چو بلندای ساوالان

             سلامی چو گرمای آفتاب صحرای مغان

                  سلامی چو رسایی صدای کور اوغلی

                      سلامی چو لطافت شعر های نسیمی

                                             و سلامی چو بوی خوش آشنایی!



 

 

از خروجی های ! 93 هستم.

بیشتر حول مباحث رشته ی خودمون مدیریت در خدمت دوستان عزیز خواهم بود.

شاد باشید و پیروز کام


نظرات 9 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام شبتون بخیر...ببخشیدمیشه بپرسم مالی2تهرانی کدوم صفحه هاش رونبایدبخونیم توکتاب مانیس؟

با سلام
شب شما هم بخیر
از فصل 8 - مبحث دیریش کلا تو کتاب نوو نیستش ص 423
از فصل 9 - مبحث رابطه بین هزینه سرمایه و ریسک سیتماتیک ص 507 مربوط به پیوست و حذف
تو تست ها هم هر جا محاسبه ی ضریب بتا رو خواست ولش کنید چون مربوط به پیوست

در ضمن تست های استادی هم فراموش نشه که بدون شک یه چند تا سوال مستقیم از همون جا میده

موفق باشین

بهار پنج‌شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

من فصل9و3رواصلانخوندم جزوه تهرانی روبخونم متنش روکافیه یابشینم این فصلاروازکتاب بخونم؟درضمن تستای سراسری تهرانی روبخونم یاآزادم؟بعضیاازتستارووقت نمیکنم برسم بخونم اگه گزینه هاروحفظ کنم کافیه یعنی عین اونارومیده که بتونم باحفظ کردن بزنم؟
ازاستادی فقط تستا روبخونم یاتشریحیام؟خیلی ممنون ازراهنماییتون

تنها فصلی که کتاب تهرانی بهش کم پرداخته فصل 4 کتاب نوو هستش
بقیه فصل ها رو به حد کفایت گفته
لازم نیست برید دوباره کتاب رو بخونید مگر خلاصه هایی که برداشتین که خیلی کمک کننده هستش
تست های استادی گزینه ها رو حفظ کنید
ولی تو کتاب تهرانی تست های سراسری رو به نیت یاد گرفتن کامل بخونید
آزاد حالا خیلی واجب نیست مهم سراسری آن.

امیدوارم به اندازه تلاشتون نتیجه بگیرید.
خواهش میکنم
من متاسفانه به خاطر امتحانا تا 20ام نمیتونم به وب سر بزنم
شاد باشید و پیروز

بهار یکشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:03 ب.ظ

باکی هستین؟متنوخوندم ولی نفهمیدم منظورتون چیه؟؟؟؟

خوب با خود شخص شما
که هر بار با یک اسم میاین
یک بار بهار یک بار دلواپس یک بار ... یک بار مهمان

خوب تمام این نظرات با این اسامی ذکر شده با آی پی مشابه فرستاده میشه

در پاسخ به نظرتون

بهار دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:22 ب.ظ

آقای صداقت مگه هرکی سوال مشابه میپرسه ینی اینکه همشون یه نفرن؟ازنظرمن شماآدم متشخصی بودین ولی حتی فکرم نمیکردم بدون فک کردن بخوایین اینطوری بی احترامی بکنین من درپی عصبانیت آقای سلطانیان اول نظرعرض کردم که من مدیریتیم که سوءتفاهم نشه براشون که ایشون ناراحت بودن که بچه هاچراخودشونومعرفی نکردن...پس نیازی نیس تهمت بزنین بخصوص به هم رشته ای خودتون!!!!من نظرات روخوندم جاییکه بچه هاپرسیدن ائلدارکیه اگه من بودم که میدونم شماکی هستین دلیلی نداره این سوال بی ربطوبپرسم من سوال بدیابی ربط نپرسیدم فقطدرمورددرس سوال کردم وقصددیگه ای نداشتم لطفااول جوانب کاربسنجین بعدحرف بزنین برادرگرامی.شانسی حرف زدن کارخوبی نیس پس بهتره فسفراتونونگه دارین برامواقع ضروری.من بیکارنیستم که بخام بشینم اینجاشماروبااسمهای متفاوت سرکاربزارم!!پس حرفتوپس بگیرین
روزخوشی داشته باشین

سلام

مسلما آقای (((سعادت))) همون طور که شما می فرمایین از بچه های واقعا و باشخصیت کلاس هستن بنده هم شدید دوستشون دارم

شما هر چی بفرمایین از دیده لطفتونه

اما با همین آی پی شما چند نفر دیگه هم پیام میذارن برای وب که با فرمایشات شما این 2 حالت داره : 1- یا شما خوابگاه تشریف دارین
2- یا هم کلا بلاگ اسکای مشکل داره

بنده ترم آخرم و ورودی 89

جناب مدیر این همه زحمت می کشن برای وب و با صبر و حوصله وقت می ذارن برای وب - این حرف شما اصلا جای بحث نداره
خیر ایشون ماه کامل پسر های ورودی 90 اند

به هر حال اگر این گفته من باعث رنجش شما شد من از همین جا از شما معذرت می خوام

Alireza دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

سلام علیکم

الآن دقیقا مشکل چیه ؟ چی شده ؟

من ائلدار گرامی رو میشناسم کامل ؛ اسمش که رضا نیست یکی از بچه های ورودی 89 هست تو دانشگاه هم دیدمش و سلام احوال پرسی داریم !!!

بهار گرامی هم از بچه های جدیدی هست که به جمع بازدیدکنندگان وبلاگ اضافه شده و از بچه های مدیریت دانشگاهمونه ولی من حضوری سعادت آشنایی نداشتم یا شاید هم داشتم ولی چون با نام مستعار نظر می ذاره نمیشناسمش و در حد نظراتی که در وبلاگ گذاشته میشناسمش !!!

متأسفانه نمی دونم چرا ولی بعضی آی پی ها برای افراد مختلف مث اینکه یکسان می افته نمی دونم شاید مشکل از بلاگ اسکای هستش شایدم از هرجایی دیگه ای که ممکنه ... ایشاالله که حل بشه مشکل !

خدایی نکرده قصد ما اصن بی احترامی و ... نیس سوتفاهم نشه !

مرسی از همه ، ایشاالله همگی در امتحانات موفق و پیروز باشید !

چو وبلاگ می نوشتم گفتم بردم گوهر مقصود
ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

به قول شاعر: بی ایش لر پیس دی بابا دوست اولون یولداش اولون بیر بیریزدن

بهار دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام باورکنیدآقای سلطانیان وبرادرائدارگرامی من حرفای قبلی گفتم الانم میگم من قصداذیتمزاحمت یا..ندارم اینکه میگین بعضیاباآی پی یکسان میان من خبرندارم واینکه اصلانمیدونم اوناکین که میگین یاآی پی یکسان نظر میزارن!!!!!ولی اینم میگم محض اطلاع وازروی صداقت که بچه های دانشگاه(همکلاسیام) ایمیل من رومیدونن واینکه من اصلاهم ورودی شمانیستم فقط هم رشته ایم همین.....
پس نیازی نیس اینطوری نیروبریزین وبخوایین گناه کس دیگه روگردن من بندازین

گناه؟! چه گناهی
بابا از کاه کوه نسازین

موضوعی بود که حل شد و رفت

بهار دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ

اگه ناراحتتون کردم که بخاطره یه سوال پرسیدنم دچارمشکل شدین معذرت میخام وطلب حلالیت..
ولی یه سوال آی پی میشه بگین چی هس؟شماکه هرچی دلتون خواست گفتین بهم لااقل این راهنمایی کنین درمورداین سوالم!!

بنده یک بار دیگه معذرت می خوام
اطلاعات من ناقص بوده و زود قضاوت کردم .

در مورد قسمت آخر نظرتون:
آش نخورده و دهن سوخته همینه

به احتمال زیاد شرکت اینترنتی شما آنا اینترنت هستش که آی پی شما رو داینامیک کرده و باعث شده این طور برداشت بشه.

آدرس آی پی ، شماره شناسایی هر کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است. بنابر این می توان گفت که آی پی، شماره شناسایی هر کاربر اینترنتی است.

آدرس آی پی را می توان با شماره تلفن های افراد در شبکه تلفن مقایسه کرد. البته تفاوت های زیادی بین آدرس آی پی و شماره تلفن ها وجود دارد. ولی همانند آن، پیش شماره دارد و وقتی کامپیوتری متصل به شبکه اینترنت است، این آدرس انحصاری بوده و فقط در اختیار آن کامپیوتر قرار دارد.

تفاوت مهم آن با شماره تلفن ها در این است که چنانکه به هر دلیلی (ارادی و یا غیر ارادی) کامپیوتری که این شماره آی پی (IP) به آن تخصیص داده شده ، از شبکه اینترنت جدا شود (ارتباطش قطع گردد) اینIP آزاد شده و ممکن است به کامپیوتر دیگری تخصیص داده شود , این موضوع به مدیر شبکه مذکور بستگی داردکه شبکه را چگونه تنظیم کرده باشد که آی پی کلاینت ها را ثابت ( استاتیک) یا متغیر( داینامیک) راه اندازی کرده باشد.

شاد باشید و پیروز
و این هم از باب معذرت خواهی

Deniz سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام.
به جعممون خوش اومدین .....
.
این زبان چینیه؟؟؟؟؟؟

سلام و تشکر از لطفتون

به زبان ژاپنی!!! یعنی سلام

sahel جمعه 23 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام دوست عزیز
به جمعمون خوش اومدین

سلام

ممنون از شما به خاطر این خوش آمد گویی و استقبالتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد