دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

شما هم به جشن تولدک دعوت هستید !

با سلام خدمت تمامی دوستان و نویسندگان و بازدیدکنندگان عزیر و گرامی


بر آن شدیم که در روزهای پایانی سال 92 گرد هم آییم

و شادی و نشاط رو با هم تقسیم کنیم .


روز پنجشنیه 15 اسفند سال 1392 از ساعت 10 تا 10:30 صبح

دانشکده ادبیات کلاس 116


همه ی اعضای وبلاگ و هم کلاسی ها و بازدیدکنندگان عزیز دعوت هستید .

حالا که اومدی ادامه ی مطلب کادو یادت نره

شوخی کردم ها  ؛ وجود سالم و شاد و سرحال

تک تک دوستان برای من بزرگترین کادو هستش .


به هم کلاسی ها و دوستامونم اطلاع بدید ...


!!! منتظرتون هستم !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
ائلدار چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

اگه دخترای کلاس قول بدن حجاب اسلامی و حدود اخلاقی رو رو رعایت کنن من حتما میام

دیگه ؟؟؟

رفیق چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ق.ظ

علی جان اولا 22 رو داری تموم می کنی وارد 23 می شی پس 23 سالگی ات مبارک اگه نمی رفتم مسافرت حتما می اومدم ولی قول میدم اولین کسی باشم که تولدت رو تبریک میگه

تشکر ممنونم !!!

البته اختلاف بین علما زیــــــــــاده !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد