دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

معرفی عضو جدید


سلام دوستان من رضا جلالت هستم سرپرست تیم دانشجویی منتظران نور(تدمن )دوست چندین ساله اقا علیرضا با چندتا وبلاگ همکاری داشتم چند وقتی هست که عضو وبلاگ هستم ولی خیلی سرم شلوغ بود از این به بعد در خدمت هستم ایرادات زیادی نسبت به سایت گرفته میشه خود منم یکی از همین منتقدین هستم امیدوارم از این به بعد با همکاری هم سایت رو بهتر از این هم که هست درست کنیم در ضمن من با هیچکدوم شما اشنا نیستم و دلم می خواد در بارتون بیشتر بدونم

نظرات 10 + ارسال نظر
سعید شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام رضا خوشحالم که تو هر دو تا سایت فعالانه کار می کنی حکایتت خیلی جالب بود

ممنون سعید جان اگه خیلی دلت می خواد تو هم بیا عضوت کنیم

Deniz یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام
به جمعمون خوش اومدین...

ممنون

Gasedak یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام خوش اومدی اقا رضا

alireza دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

آقا رضا خوش اومدی برادر ...
ایشاالله که موفق باشی در وبلاگ و بتونی فعالیت مؤثری داشته باشی .

sahel دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام خوش اومدین

فقط من متوجه نشدم ایرادات زیاد یا انتقاداتی که میگین از چه بابت هست؟

سلام دوست عزیز همان طور که میدونین این سایت مال دانشجویان مدیریته ولی متاسفانه مطالب مدیریتی کمه و اگه به علی جان بر نخوره مثل کشکول درویشی میمونه و همه چی توش پیدا میشه از عکس بچه ها گرفته . مطالب مذهبی.عکس سینک ظرفشویی نمی دونم نانوای ترکیه ای مطالب عرفانی و عاشقانه و....البته من منکر این نیستم که این مطالب به درد نمی خورن ولی می تونیم مطالب جالب .حکایتها .وترول های جالب متناسب با رشته ی خوذمون رو تو سایت بیاریم و من سعی می کنم این کارو انجام بدم یکم که گذشت با سبک من اشنا می شین ممنون از نظرتون وببخشید که سرتون رو درد اوردم

alireza سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

آقا رضا سلام

راحت حرفات رو زدی پس راهت اشکالای حرفات رو هم بشنو ( این یک کنتاکت دوستانه هست ؛ اینجا از هم چیزهای زیادی قرار یاد بگیریم ؛ پس بهت بر نخوره ) ؛

تمام مطالب وبلاگ که تا این لحظه منتشر شده دارای محتوایی هستند که برای نویسنده جالب و برای مخاطبان هم زیبا بوده ... ولی مسلماً سلایق خیلی متفاوته و شما به هیچ وجه اجازه ندارید با دیدگاه خودتون نسبت به همه چی قضاوت بکنید ...

من عمرم تا این ثانیه در عالم مجازی سپری شده و از این حرفها زیاد شنیدم و این حرف ها باعث ناراحتی من نمیشه ؛ بخصوص که وبلاگ دانشجویان مدیریت خیلی محکم تر و با صفا تر از این حرف هاست که بخواد با چنین نقدهایی از هم بپاشه ...

ولی قبل از اینکه بخوام به جزئیات بپردازم باید بهت بگم که متنی که در پاسخ ساحل گرامی نوشتی اصلا شایسته ی یک دانشجوی مدیریت نبود و بسی باعث تعجب و تأسف بود که شما چنین متنی رو نوشته اید !!!

عضویت شما هم بر این مبنا بود که ایده های نو و جدیدی داشتید پس اگر شما عقیده و پیشنهادی دارید بهتر است اون رو به عمل بیارید تا از اونها استفاده کنیم نه اینکه با نظرات بی پایه و اساس و ندانسته ... موجب انتقاد مخرب بشید !

تمام مطالب وبلاگ که تا این لحظه منتشر شده با سیاست های کلی وبلاگ هم سو بوده و مورد تأیید بنده حقیر بوده است بلا استثناء ...

در عالم مجازی سایت های بسیار قدرتمندی در زمینه ی مدیریت وجود دارد و با گروه ها و مدیریت های قدرتمندی سال هاست که به فعالیت می پردازند و جزوات و سوالات دروس مدیریت را بصورت رایگان یا پولی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند .
بر این اساس سیاست گذاری کلی وبلاگ دانشجویان مدیریت ارومیه بر پایه ی رفاقت و دوستی و صمیمیت ریخته شد ؛ بر این پایه که اینجا نحوه ی بهتر زندگی کردن و مدیریت زندگی بهتر را در درون خودمان و در زندگی شخصیمان و در جامعه یاد بگیریم که این چه بسا بهتر و شایسته تر از علوم تئوری و دانشگاهی مدیریت است ؛ علاوه بر اینها اهداف وبلاگ مدیریت افزایش بازدید نبوده است که بخواهیم از تمام ایران یا جهان طرف دار پیدا کنیم بلکه فقط و فقط گرد هم اومدن هم کلاسی ها خوب رشته ی مدیریت بود و فقط برای مقطع خاصی از زمان ( کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا و ... ) نیست بلکه برای حفظ ارتباط دوستانه بین هم کلاسی هاست تا زمانی که دلشون بخواد .

نتیجه ی همه ی حرف هایی که زدم اینکه مطالب وبلاگ دانشجویان مدیریت ارومیه صرفاً درسی و مدیریتی نبوده نیست و نخواهد بود و هیچ دلیلی هم وجود نداره که اینطوری باشه ؛ و سبک مطالبی که تا این لحظه منتشر شده عالی بوده و از تک تک نویسنده ها می خوام که این روند رو ادامه بدهند و سر تیترها و موضوعات وبلاگ هم کاملاً مشخص و واضح است و باید بگم همه 1234 مطلبی که تا این لحظه در وبلاگ منتشر شده رو با دقت مطالعه کردم و افکار نویسنده و نتایجی که می خواسته بهشون برسه رو متوجه شدم و درک کردم .

این انتقاد بر من وارد هست و من این انتقاد رو می پذیرم که قبل از اینکه شما رو در مورد افکار و اهداف وبلاگ دانشجویان مدیریت روشن کنم به عضویت در وبلاگ درآوردمتون ؛ به همین خاطر از تک تک دوستان و نویسندگان عزیز وبلاگ به خصوص کسانی که نام مطالبشون برده شده مثل خودم و دیگر نویسنده ها پوزش می طلبم .

اما چون به جزئیات هم اشاره کردی مجبورم که اونهارو هم توضیح بدم برات ( نمی خوام کورکورانه و با تعصب از مطالبی که تیترشون رو گفتی دفاع کنم ولی بهتره منطق و هدف مطالب رو بشناسیم و بعد در موردشون نظر بدیم ! - چشم ها را باید شست ؛ جور دیگر باید دید ... )

عکس بچه ها و نی نی کوچولوها که به تعداد زیادی هم شاید در وبلاگ وجود داشته باشه و اتفاقاً من هم می خواستم از تصاویر نی نی کوچولو ها در پست های آینده ام قرار بدم ؛ این تصاویر بیانگر چیست آقا رضا ؟؟؟
1 - خالق بی همتا
2 - جهان هستی توسط مدیری بی نظیر اداره می شود .
3 - خلقت بی نظیر خداوند مهربان
4 - معصومیتی که در چهره ی این کودکان موج می زند و به ما این پیام را می دهد که روزی معصوم بودیم و لوح قلبمان پاک بوده پس باز هم می توانیم اینگونه باشم .
و خیلی موارد دیگر ...

مطالب مذهبی : فکر می کنم روح انسان نیز به غذا نیاز دارد ...

سینک ظرف شویی :
شما به دیدگاه عکاس دقت کنید به چه چیز خاصی توجه داشته است ؛ به چیزی که در چشم همه ی ما خیلی پیش پا افتاده می آید ... در نگاه اول شما به چیزهای زیادی می توانید این تصویر را تشبیه کنید مثل "چشم" پس یک خطای دید جالب ...
و اما به طریقه ی فرو رفتن آب توجه کنید ...شما را به یاد چه چیزی می اندازد ... قضاوت را به عهده ی شما می گذارم ---------> کمی تفکر و عدم عجول بودن چاره کار شماست !

نانوای ترکیه ای : رضا جان از ضمیر پاک خود فراری نباشیم ، این یک حرکت بشر دوستانه و انسانی می باشد که گذشته از شوخی هرکسی را متذکر این نکته می کند که هرچقدر هم بدی و ناجوانمردی رواج یافته هنوز خوبی وجود دارد ( این گوشه ای از مدینه ی فاضله است ) اعتماد متقابل بین انسان ها ، نانوایی که به عابران اعتماد کرده و انسان هایی که از این اعتماد سوءاستفاده نمی کنند !
رابطه مدیر و کارکنان در سازمان هم باید اینگونه باشد ...

و دیگر مطالب هم به همین سبک ... زیباتر بنگریم ... متعصبانه برخورد نکنیم !

خوب نیاز به نوشتن بود که نوشتم ؛ می تونستم از همون اول نظر و جواب قبلی رو پاک کنم و این متن رو ننویسم ولی به دو دلیل این کار رو نکردم ؛

1 - حقیقت رو نباید پوشاند بلکه باید باهاش روبرو شد ؛ انسان ها به خوبی آگاهی دارند و می تونند تصمیم صحیح رو بگیرند با پاک کردن فقط سانسور اتفاق می افته و فرار از مشکل ...

2 - جنگ اول به از صلح آخر

از همه ی افرادی که خوندید این متن طویل رو ممنونم ولی ببخشین که طولانی شد حرفهام ...
رضا جان امیدوارم تو هم از حرف هام دلگیر نشی و بهتر اینکه ایده هایی که داری به صحنه بیاری ...

در پناه خداوند مهربان سربلند باشید و جاودان !

سلام دوستان اولا خیلی خوشحالم که خیلی هوای همدیکه رو دارین اما یه بار دیگه برگردین و پاسخ منو بخونین مگه من چی گفتم که منو این طور به توبره بستین همونطوری که گفتم من با سایت دوم خودمون با سایت دانشجویان مدیریت تهران بعد با سایت دانشجویان اصفهان وچند تا سایت دیگه همکاری داشتم و اون مطلبی که نوشتم در نتیجه گفت و گو با دوستان و دریافت نظرشون در مورد سایت بود من از خودم حرفی نزدم ولی از چند نفر معذرت می خوام که مطلبشون رو مورد نقد قرار دادم یکی از دوست عزیزم علی که نمی زارم هیچ وقت بین منو اون جدایی بیافته ویکی هم از اون نویسنده ای که عکس بچه هارو تو سایت قرار داده بود اگه موندن من به صلاح سایت نباشه خودم کنار می کشم بزودی با علی جان در این مورد صحبت خواهم کرد این گلها رو هم تقدیمتون می کنم تا از من ناراحت نباشین

Gasedak سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

خیلی ممنون اقای مدیر واقعا جواب عالی و به جایی بود

سلام امیدوارم ناراحت نشین که از مطلبتون انتقاد کردم من از همون روزی که اومدم گفتم که بیایید با کمک هم سایت رو از این هم که هست بهتر کنیم و هدفم این نیست که سایت رو از هم بپاشونم یا اینکه شما دوستان رو تخریب کنم موفق باشید

alireza سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

دیگه قرار بر این شد که ناراحت نشیم از حرف هم ...
این یه گپ دوستانه هست !!!
انتقادهای سازنده همیشه باعث پیشرفت خواهند بود !
مسلماً امکان نداره که نظر یک شخص در وبلاگ پیاده بشه و زیبایی کار هم به این هست که مطالب دارای جهات و دارای محتوای مختلفی باشه !
رضا جان من از شما دعوت کردم که عضو بشی هنوز هم روی حرفم هستم هیچ مشکلی هم با وجود شما نیست پس بهتر این هست که سبک و ایده هایی که مد نظر داری به مرحله ی عمل بیاری تا ما هم استفاده کنیم .
من هم فقط روشن سازی کردم و خیلی خوشحالم که مدیریت تهران و اصفهانهم نظراتی نسبت به وبلاگ داده اند و انشاءالله که اگر در راستای پیشرفت وبلاگ و خودمون باشه 100% بکار خواهیم گرفت !
و مطمئناً هر حرفی زده میشه به صلاح وبلاگ و تک تک اعضاش هست !
در ضمن رضا جان به این راحتی از دست من خلاصی ندارم نیومده .. کجا ؟؟؟ و من مشکلات خیلی خیلی بزرگتر از این رو در فضای مجازی و حتی واقعی داشتم ولی دوستی هام رو به هیچ وجه بهم نزدم ... و پس مشکلات به یاری خدا و کمک دوستان براومدم همونطور که اینجا بر خواهیم آمد .
ممنونم از قاصدک گرامی و ممنونم از رضای گل و همه ی دوستانی که صلاح وبلاگ رو می خوان و با همکاری هم دوست دارند که وبلاگ پیشرفت بکنه !!

Gasedak چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

به نظر من حرفهای شما به هیچ وجه ناراحت کننده نبود اتفاقا برعکس خیلی هم تاثیر گذار بود، مطالبی که مورد توجه واقع بشن همیشه درموردشون نظری داده میشه یا انتقاد میشهبه قولی دوست ان است که گوید عیب دوست... من به شخصه ممنونم از نظرتون فقط تنوع مطالب باعث میشه وبلاگ جذابیت و صمیمیت بیشتری در رسوندن مطالب داشته باشه و با سلایق بیشتر بازدید کنندگان مطابقت کنه .این هم خیلی خوبه که شما از همین استارت کار اینقدر فعالانه و جدی به جمع نویسندگان این وبلاگ پیوستین باز هم میگم خوش امدین

رضا جلالت چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام دوستان امروز با اقای مدیر ( دوستم علی) حرف زدم و سو تفاهمی که یش اومده بود رفع شد ولی ایشون گفتند که شماها خیلی ناراحت شدین این نشون میده که منظور منو نفهمیدین من گفتم که مطالب مدیریتی نسبت به سایت های دیگه کمه اگه همه اعضا بین این همه مطلبی که میذارن مطالب مدیریتی هم بیارن خیلی خوب میشه بعد من گفتم کشکول درویشی منظورم از کشکول درویشی کیسه ای هست که اشیا با ارزش رو توش میذارن نمی دونم شماها چه برداشتی کردین و منظورم فقط مطالب صحفه ی اول بود نه اینکه کلیت وبلاگ رو زیر سوال ببرم وبعد از اون اسم چن تا مطلب رو بردم که نه ازشون تعریف کردم ونه ازشون ایراد گرفتم واین سو تفاهم براتو پیش اومده که من گفتم این مطالب به درد نخورن نه به هیچ وجه تو همه سایت ها چنین مطالبی هستش همچنین دوستم علی بهم گفت هدف اصلی مون افزایش بازدید یا نظرات نیست بلکه می خواهیم تو فضای مجازی دلنوشته و خاطراتمون رو بیاریم ودر کنارش مطالب مدیریتی هم داشته باشیم که خوب من اینو نمی دونستم وازاین بابت از همتو ن معذرت می خواهم وعلی جان بهتر میدونه که من به این سایت نسبت به سایتهای دیگه ای که باهاشون کار می کنم دلسوز ترم چون هر جزوه یا کتابچه ای که می نویسم برای اولین بار تو این سایت منتشر میشه عذر خواهی می کنم بابت این چن روزی که سایتو به چالش کشیدم وخیلی هارو ناحت کردم ولی هدف من بهبود وضع کیفی و کمی سایت بود ولی نتونستم منظورم رو انطوری که باید می گفتم برسونم وتشکر می کنم از شما عزیزان که با جان و دل واسه این سایت کار می کنین خداحافظ

ممنونم رضا جان
ببخشین ها تو مطلب خودت به نظرت جواب می دم !!!
ممنون که نسبت به سایت دلسوزی ...
ایشاالله سفرت بی خطر باشه و بعد از اومدنت کارهای خوب و مؤثری در وبلاگ انجام بدیم !
پیروز و سربلند باشی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد