دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

فریاد های قبر

7133038-b.jpg


فریاد های قبر

 

اَلْقَبْرُ یُنادِی کُلُّ یَوْمٍ بِخَمْسَ کَلَماتٌ

قبر در هر روز پنج کلمه را فریاد میزند.


۱- اَنا بَیْتُ الْوَحْدَه فَاحْمِلوا اِلیَّ اَنیساً

من خانه تنهاییم پس با خود انیس و مونسی به سوی من آورید .تلاوت قرآن 
  

۲- اَنا بَیْتُ الْظُّلْمَه فَاحْمِلوا اِلیَّ سِراجاً

من خانه تاریکی هستم پس با خودتان چراغی به سوی من آورید. نافله شب  

۳- اَنا بَیْتُ التُرابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ فِراشاً

من خانه خاکیی هستم پس با خودتان فرشی به سوی من بیاورید.عمل صالح 

۴- اَنا بَیْتُ الْعِقابْ فَاحْمِلوا اِلیَّ تَرْیاقاً

من خانه گزندگان هستم پس با خودتان پادزهری به سوی من بیاورید.لااله الا الله و محمد

رسول الله و علی ولی الله  

۵-اَنا بَیْتُ الْفَقْرْ فَاحْمِلوا اِلیَّ کَنْزاً
 من خانه فقر هستم پس با خودتان گنجی به سوی من بیاورید. صدقه 

نظرات 1 + ارسال نظر
alireza دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

تذکر زیبا و به جایی بود ... و من الله توفیق !

-------------------------------------------------

ما پیرو آئین رسول اللّهیم
گویندة لا اله الا اللّهیم

داریم کتابُ الله و عترت را دوست
خاک قدم علی، ولی اللّهیم

*********************************

هزار آتش اگر در پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری

اگر مهر علی در سینه ات نیست
بسوزی گر هزاران پوست داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد