دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

دانلود جزوه ی حسابداری صنعتی

با مراجعه به ادامه ی مطلب


می تونید جزوه ی حسابداری صنعتی رو دانلود کنید !


 دانلود جزوه ی کلاسی و دستی حسابداری صنعتی


با تدریس استاد عزیز جناب آقای دکتر اللهوردی زاده


نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیار سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

این جزوه مال کدوم استاده

مهدیار گل اگه یه سر به ادامه مطلب می زدی می دیدی نوشتم دکتر اللهوردی زاده !

آیسان چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام. میشه جزوه اقتصاد کلان رو بزارید. خااااااااااااااااااااهش میکنم. من به دلایلی نمیتونم تو کلاسا شرکت کنم.
اگه مال دکتر شهبازی باشه خیلی ممنون تر میشم.

سلام
حقیقتش جزوه ی کلان دکتر شهبازی رو که خودم نوشتم آماده دارم ولی یخورده عجله ای نوشته شده ، باشه ببینم اسکن می کنم می ذارم ایشاالله !

baran سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

دوستان کسی جواب مسئله های حسابداری صنعتی کتاب جمشیداسکندری رونداره؟؟؟

حسابداری صنعتی اگه با دکتر اللهوردی زاده داری ، مثال های کتاب و مثال هایی که تو کلاس حل می کنه کافیه واسه امتحان راحت بالای 17 میگیری !

baran سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

نه بابا با اقای اشتاب دارم

بـــــــــــــــه بــــــــــــــــه

baran سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

آفلین
چه همدردی خوبی........



همدردی نبود که داشتم روحیه می دادم !

استاد به اون خوش تیپی اصن آدم درس خوندنش میاد چی می خوای دیگه ... والا...

baran سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

اصلا اون ضایع کردنای پای تخته ش....ببخشید پای وایت بوردش ماروکشته
اصلا اخم که میکنه هزاربرابر خوش تیپ ترمیشه
ماشالا...ماشالا....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد