دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

کدوم حس؟؟؟؟

 

 نظرمن : ماه و پاییز وبارون

نظرات 11 + ارسال نظر
Eldar سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

دشت سورا دریا

Deniz سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

به نظر من ماه و دریا و بارون و دشت عالیه...

به به چه تنوع سلیقه ای

sahel چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

غروب وپاییزوبارن+ماه

شبنم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

برف

چه نظرمتفاوتی

سمیرا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

طلوع

VIOLET پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

معومه که بارونو ماهو غروب .... مخصوصا غروب کنار دریا یه چیز دیگه س یه بار تجربه کردم هیچوقت یادم نمیره

ایشاا...دوباره تجربه کنی

رضا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

دشت

اراز جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

غروب کنار دریابودن غم انگیزه
زیر بارون قدم زدن اونم بارون نم نم نه تند حس عاشقانه داره
قدم زدن تو پاییز هم حس خاصی می ده

nadia جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

به نظر من غروب

شبنم یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

دوس دارم برف بیاد.اونقدی که زمین از سرما بمیره...اونوقت تنها و بدون هیچ فکری دستامو بکنم تو جیبم و آروم آروم روی برف ها قدم بزنم.برم و برم ناپدید بشم.روی برف ها دنبال ردپام بگردن و به یه آدم برفی برسن...یه آدم برفی با یه قلب یخی که نه میفهمه احساس یعنی چی نه عشقو درک میکنه نه دلتنگی رو...اونوقته که واسه درک کردنم خیلی دیره یه آدم برفی رو نمیشه درک کرد...در حالیکه با مرگ زمین و انتقامم آروم میشم.لبخند میزنم و چه ابلهانست که فکر میکنن لبخندم از خوشحالیه من یواش یخ میزنم تنها و بدون هیچ فکری....آدم برفیها هم دنیایی دارن...اگه آدم برفی بشی خیلی بهتره تا اینکه یه آدم غیر برفی باشی ولی دلت برفی باشه...اگه منم یه آدمک برفی بودم لا اقلش این بود که هیچوقت گرفتار یخبندون دلها و سردی نگاهها نمیشدم ... خوش به حالت آدم برفی...کاشکی یه آدم برفی بودم

متن خیلی قشنگیه واقعا لایک داره

alireza سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

خدا
مهربونترین پدر دنیا
بارون نم نم پاییز و بهار
برف دونه دونه ی زمستون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد