دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

معمای چرخ دنده !!؟

آقا میمونه داره به پایین فشار میاره ، آخرین چرخ دنده به کدوم طرف می چرخه ؟

نظرات 5 + ارسال نظر
baran چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

فک کنم 2.آره؟؟؟

من خودم شک دارم که تسمه هایی که ضربدری وصل شده اند موافق می چرخونن یا مخالف ؟؟؟؟

baran چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

ضربدری هامخالف میچرخونن بقیه کلا موافق

نه چرخ دنده به چرخ دنده مخالف می چرخه .

baran پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

منظورم تسمه هابود.خلاصه آخرش به طرف2می جرخه اعتراف کن

بله 2 مث اینکه !

Z.musavi یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

به سمت 2 میچرخه

از بس نگاه کردم چشام چپکی شد

sharokina دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ

من که میگم 1

یه خووورده دقت بیشتر !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد