دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

به لطافت گل نرگس 1

 

چند بیتی پیرامون امام عصر علیه السلام

چشم انتظار مانده ام امّا نیامدی

کُشتی مرا و بر سرم آقا نیامدی
چنگی نمی زند به دلم اشک های من
وقتی که تشنه هستم و دریا نیامدی 
من با لباس نوکری احرام بسته ام
وقت طواف کعبه ی دلها نیامدی
دیشب میان روضه نگاهم به راه بود
گفتم که می رسی به تماشا نیامدی
شاید نشسته بودی و بر سینه می زدی
جای دگر؛ به روضه ی زهرا نیامدی
شاید دوباره کرب وبلا رفته بودی و
تا صبح می زدی به سر آنجا نیامدی
امشب شب یتیم نوازی دست توست
مگذار تا بگویمت آقا نیامدی


تصویـــــــــر از : گالری عکس مهربان ترین پدر دنیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد