دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

یـــــــــــار اباعبــــــدالله



بنویسید مرا یار اباعبدالله            *        اولین بنده ی دربار اباعبدالله

 

منتظر مانده ی دیدار اباعبدالله     *        من کجا و سر بازار اباعبدالله

 

                         تا خدا هست خریدار اباعبدالله

ادامش رو از دست ندید !

 

عاشق آن است که دیدار کند یارش را   *   بارها جان بدهد دید اگر دارش را

 

باز آماده کند جان دگربارش را              *   فاطمه پیش خدا، پیش برد کارش را

 

                           هرکه افتاد پی کار اباعبدالله


من پرم را به روی دست گرفتم، دیدم... *    جگرم را به روی دست گرفتم، دیدم...

 

سپرم را به روی دست گرفتم، دیدم...  *     تا سرم را روی دست گرفتم، دیدم...

 

                           راهم افتاده به بازار اباعبدالله...


وقت هجران به گریبان چه نیازی دارم   *      به دل بی سر و سامان چه نیازی دارم

 

با لب پاره به دندان چه نیازی دارم       *      به سر شانه ی اینان چه نیازی دارم

 

                          تا سرم هست به دیوار اباعبدالله


قبل از آنی که بیاید خبرم را ببرید        *      زیر پایش مژه ی چشم ترم را ببرید

 

محضرش دست به دست این جگرم را ببرید   * گر سرم را و سر دو پسرم را ببرید

 

                            باز هستیم بدهکار اباعبدالله...


سنگها خوب نشستند به پای لب من  *      لب من ریخت و پیچید صدای لب من

 

طیب الله به این لطف و وفای لب من   *       بعد از این آب حرام است برای لب من 


                           بس که لبریزم و سرشار اباعبدالله


مانده از جلوه والای تو حیران، مسلم  *      جان خود ریخت به پای تو به یک آن، مسلم

 

عید قربان شهان، هست فراوان مسلم*       من به قربان تو، نه...جان هزاران مسلم

 

                                  تازه قربان علمدار اباعبدالله

 

به ولای تو نداده ست اذان، هیچ کسی *     وا نکرده ست به شان تو دهان، هیچ کسی

 

مثل مسلم نبود دل نگران، هیچ کسی  *      به خداوند که درهر دو جهان، هیچ کسی...

 

                                مثل من نیست گرفتار اباعبدالله...


پیکرم وقف نوک پا زدن طفلان شد        *      کوچه کوچه سر من بود که سرگردان شد

 

چه خیالی ست که بازیچه ی این و آن شد*   یا که بر عکس به میخی تنم آویزان شد

 

                                 دست حق باد نگهدار اباعبدالله



شاعر: علی اکبر لطیفیان
تصویر : گالری عکس مهربان ترین پدر دنیا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد