دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

پایان سری دوم صندلی داغ (پست ثابت)

پایان سری دوم صندلی داغ


.:: پست ثابت ::.

پایان صندلی داغ 15 اسفند 1392



بعععععههههههههههلههههههه همونطور که متوجه شدید مهمون
سری دوم صندلی داغ کسی نیست مگر "
Alireza" که حالا دوستان می گن
مدیر سایت ولی من خودم این حرف رو نمی زنم که ... دوستان می گن !
خلاصه هرچی کرمتونه دیگه خواستید زیاد داغ کنید هم مانعی نداره ما در خدمتیم
نه رحمتون هم اومد باز دمتون گرم که هوامون رو داشتید .

واسه من فرقی نمیکنه که چند سؤال رو یکجا بپرسید فقط برای اینکه منظم باشه
بهتره ده تا ده تا بپرسید تا قاطی نشه ، بازم واسه من فرقی نداره هرطور
دوست دارید بپرسید ولی حتمأ به سوالات شماره بزنید .


از فردا شنبه 12 بهمن 92 آغاز دهه ی فجر پرسش سوال رو آغاز کنید !!!

خدا بهم رحم کنه !!!

قوانین :

>>>
حتمأ توجه داشته باشید که در طرح سؤالات شؤونات اخلاقی رو رعایت کنید !!!

>>> همه ی پرسش و پاسخ های صندلی داغ در قسمت نظرات همین پست خواهد بود !

نظرات 24 + ارسال نظر
sahel سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

دهه ی فجرو اشتباه املایی دارین!

تشکر تصحیح شد .

دکتر چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

آغا اوز ایشیندی
هایدی باکالیم

بله گویا همه همت کردند که بنده رو بنشونن روی صندلی

خط دوم چی نوشتی ؟؟؟

دکتر پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

کلمه ای است از زبان شیرین تورکی و تقریبا معادل شروع کنیم هستش

بابا زبــــــــــان "تـــــــرکی" !!!

چشـــــــم دا شنبه باشلیریخ آلّاها توکُّل

baran شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام اقا مدیر بااجازه تون شروع کنیم وقتی بعضی وقتا ایستاده جواب بده نسوزی
1.تاریخ دقیق تولدت
2.بزرگترین دغدغه ت چیه؟
3.بزرگترین دروغی که امسال گفتی چی بود؟
4.بهترین کادویی که گرفتی؟ازکی بود؟
5.بهترین سفری که تاحالا رفتی سفربه کجابود؟
6.کدوم تیم قهرمان جام جهانی میشه؟
7.زیباترین نصیحتی که شنیدی چی بود؟
8.جوراباتو خودت میشوری؟
9.ماست یا سالاد یاترشی؟
10.پیش بینی میکردی اقای روحانی رای بیاره؟
فعلا همینارو جواب بده

1- 15 اسفند 70 روز درختکاری (نزدیکه خلاصه دوستان به فکر کادو باشید )
2- غربت حضرت مهدی اما بعضی وقتا بدجوری یادم میره !!!
3- باور کن یادم نمیاد مورد خاصی !!!
4- سفر کربلا - پدر
5- کربلا
6- پرتغال
7- صدقه واسه سلامتیه امام مهدی و صبور بودن !
8- خیر ، ماشین لباس شویی
9- سالاد - از اونیکی ها هم اصن خوشم نمیاد !
10- 99% بله

baran شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

چیه فک کردی راحت شدی ازسوالای من؟بیا جواب بده
1.اسم یکی ازاساتید که خیلی دوسش داری
2.سقف ارزوهات
3.خواننده واهنگ مورد علاقه ت
4.تاحالا گم شدی؟
5.آخریب باری که واقعا ترسیدی؟ازچی بوده؟
6.دوست داشتی توکدوم دوران تاریخ زندگی میکردی؟
7.ازکدوم بازیگر یا فوتبالیست بدت میاد؟
8.تا حالا ازمامانت کتک خوردی؟
9.در طول چند سال زندگی فهمیدم که........؟
10.بجز شهرخودت اگه قراربود اهل یه شهردیگه ای باشی کجارو انتخاب میکردی؟
موفق باشی

راحت باش فعلا صندلی ولرم هم نشده !
1- همشون گل اند - دکتر خداپرست
2- دیـــــــــــــــــدار یار !!!
3- قدیما بنیامین چشمام رو رو هم می ذارم و... جدیداً علی فانی ندیدم شهی در دلآرایی تو ...
4- تو بچگی آره ، خیلی ام گریه کردم !!!
5- بابام داشت با پریز برق کار می کرد یهو یه صدای تق اومد فکر کردم بابام رو برق گرفت دیگه سکته کردم رفتم دیدم تازه اون قالب رو درآورده صدای اون بوده همین 4/5 روز پیش بود !
6- بعد از ظهور نور
7- از بعضی بازیگرا بدم میاد اسمشون یادم نیست ولی از مسی متنفرم !
8- پس فکر کردی پسر به این گلی چطوری اینطوری خوب و آقا شده !!؟؟ اصن کتک مادر گله هرکی نخوره خره !!!
9- در طول چند سال زندگی فهمیدم که هیچ چیز این زندگی ارزش نداره مگر مهر و محبت اونم سر جاش نه مث الآن هرجایی و هر مکانی !!!
10- مشهد
سربلند باشی

baran شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

اینارم جواب بده دیگه براامروز هیچی نمیپرسم.قول
1.چهارتا صفت که همه تورو بااونا میشناسن
2.چیزو هرگز حاضرنیستی باکسی تقسیم کنی؟
3.بنظرت توافق ژنو یک توافق برد _برده؟
4.یه بیت شعر
5.چه آهنگی رو خیلی باخودت زمزمه میکنی؟
6.بزرگترین اشتباه زندگیت چی بود؟
7.چنددرصد احتمال میدی که ازیاران امام زمان باشی و چقد براش تلاش میکنی؟
8.باحال ترین جمله ای که پشت کامیون دیدی چیه؟
9.روزانه چقد برای وبلاگ و نت وقت میذاری؟
10.اگه الان یه بلیط هواپیما بهت بدن دوست داری کجابری؟
خسته نباشی.راستی دمای صندلی چطوره؟

حالا زیر قول ات هم زدی مانعی نداره !
1- این سوال مخاطبش من نیستم ! یعنی بچه باید نسبت بهم جواب بدن ، چون نمی دونم چی فکر می کنن در موردم تا حالا هم از کسی نپرسیدم ولی حالا شاید یخورده فک می کنن مغرورم که خدایی نیستم بابا اوناییکه بیشتر باهام افتادن می دونن ، فکر می کنن درس خونم ، خودمم اینطوری فکر می کنم ها ولی اساتید باهامون موافق نیست اند و کارنامه یه چیز دیگه میگه ! مهربون و صادق ( 4 تا شد دیگه ؟ )
2- بعضی چیزها اصن قابل تقسیم نیستن ، می دونی چی می گم نه اینکه من نخوام تقسیم کنم ها اون چیز توانایی تقسیم شدن رو نداره ولی تو اوناییکه توانایی تقسیم شدن رو دارند چیزی نیست که نخوام با کسی تقسیم نکنم ولی با هرکسی حاضر نیستم تقسیم کنم ، طرف باید لیاقت شراکتش رو داشته باشه ! (اوه اوه چه طولانی شد ! )
3- سوال سیاسی نپرس دااا...
4- بیا تا جوانم بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد
5- زیاد اهل زمزمه نیستم ولی آخرین چیزی که شنیده باشم اگه خوشم بیاد شاید زمزمه کنم !
6- بمانـــــــــد !
7- ما گرد و غبار سُم اسب های نوکرای امام مهدی هم باشیم راضی ایم !
ولی تا جایی که در توان دارم تلاش می کنم ، شما هم دعا کنید !
8- رفیق بی کلک مادر
9- زیاد پشت کامپوترم کلاً
10- دیگه تو بلیط مقصد مشخصه دیگه بعد دادن بلیط که مقصد رو نمی پرسند !!!
فعلا که داره برف میاد !!!

شبنم شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام.ممنون میشم اگه به سوالام پاسخ بدین.
1-خانه چیست؟
2-راز نگهدارت کیه؟
3-دلت از کی پره؟
4-دخترا بیشتر دروغ میگن یا پسرا؟
5-تو این دنیا دلت خوش به چیه؟
6-دوس داری تو کدوم مرحله زندگی باشی؟
7-بیشترین چیزی که ازش خسته شدی چیه؟
8-اسم صمیمی ترین دوستتان؟
9-اشپزیت در چه وضعیه؟
10-اگر امکان داشت دوباره به دنیا بیایید دوس داشتید چه جنسیتی داشته باشید؟
11-ایا به نظرتان فرد با هوشی هستید؟
12-اگه یه تابلو توی اسمون بود تا همه ی دنیا میدیدنش روش چی مینوشتی؟
13-زیباترین چیز توی دنیا به نظرتون چیه؟
14-اگه یه خودکار داشتید که فقط به اندازه ی یه کلمه جوهر داشت با اون خودکار چه کلمه ای رو می نوشتین؟
15-آش دوس دارین؟ چرا اکثر اقایون آش دوس ندارن؟

سلام علیکم - حتماً
1- آرامش
2- خدا
3- از خودم
4- 60% دخترا - 40% پسرا
5- به دیدار یـــــار !
6- همین مرحله که هست راضیم !
7- یه بار یه مقاله تایپ می کردم خیلی طولانی بود اون موقع خسته شدم !
البته اون زمانی که می تونستم فوتبال بازی کنم یادمه تا سر حد مرگ بازی می کردم خسته که هیچ .
ولی اگه از جنبه ی کلی زندگی پرسیدی خسته نشدم از چیزی !
8- مرتضی-علی-محسن
9- غذا خیلی کم ولی دسرهام خیلی خوب از آب درمیاد !
10- پسر
11- متوسط
12- واسه سلامتی و ظهور امام مهدی دعا کنید !
13- صبـــــــــــــر ، مهر و محبت
14- صبر
15- بله دوست دارم همه نوع آشی رو به جز اون یه نوعی که بهش می گن آش ترش و زرد میشه رنگش !
نمی دونم اکثر مردایی که میشناسم دوست داردند آش !

sahel یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام آقای مدیر با اجازتون یه چندتاسوال بپرسیم؛


1-غذای مورد علاقتون؟
2-سریال آوای بارانو دیدین نظرتون درمورد خودسریال وبازیگراش چیه؟
3-بهترین روز زندگیتون؟
4-دوران دبستان،راهنمایی یادبیرستان؟
5-مامانتون بیشتر گیرمیده یا باباتون؟یا اصلا هیچ کدوم!
6-دوس داشتین ته تقاریه خونه بودین؟
7-از اسمتون راضی هستین؟اگه یه اسمی دیگه قرار بود داشته باشین چی بود؟
8-خاله عمو دایی عمه؟
9-مامان بابا یا مامان مادرتون؟چرا؟
10-تا حالا شده چیزی رو که یه دقیقه پیش دستتون بده گمش کنین؟چه حسیه؟

خسته نباشین فعلا همینا بودن!

سلام ، خواهش می کنم !

1 - ماکرونی
2 - کامل ندیدیم ؛ نهایت 4 یا 5 قسمت دیدم !!!
ولی به نظر می اومد سریال پر استرسی برای مخاطب بود ، در جریان داستانش هم هستم ؛ خدا واقعا رحم کنه از اینکه به خاطر مال دنیا داخل خانواده ها تفرقه بیافته !!!
ولی از اون پسره که از خانوادش جدا شده بود و خودش مستقل زندگی می کرد خوشم اومد دمش گرم !
3 - روزی که چشم به این دنیا باز کردم !
در آینده ممکنه نظرم عوض شه البته !!!
4 - دبستان
5 - مامان ولی نووووووشه !
6 - نه ارشدم و راضیم .
7 - عاشقشم خدا حفظش کنه !
8 - همشون گل اند عمه کوچیکه یخورده بیشتر ...
9 - خدا همه رفتگان دوستان رو بیامرزه مامان ماما که از دنیا رفته اند بی نهایت مهربون بود الآن مامان بابا مونده خدا حفظش کنه سایه اش از سرمون کم نشه !
10 - پس چی . . . تو دستم بوده فکر کردم گمش کردم همه ی اتاق و کمدها رو زیر و رو کردم خسته شدم نشستم استراحت کنم دیدم تو دستمه حالا چه برسه به سوال شما !!!
خیلی حسه بدیه از یه لحاظ چون آدم اذیت میشه دیگه خلاصه ولی یخورده که فکر می کنی می بینی حس خوبیه مث اینکه یکی هست که مراقبته بعضی وقتا با بعضی تغییرات درونی داره متذکر میشه که از من غافل نشو !

تشکر ، ممنون !!!

sahel دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام آقای مدیر اینارم جواب بدین فک نکنم سوالی دیگه باشه!


1-زندگی چه رنگیه؟
2-ظاهر ی فرد چقد گویای باطنش هست؟
3-شغل آزاد یا دولتی؟یاهردو؟
4-یه خاطره از یکی از معلمایی که خیلی دوس داشتین؟
5-چقدر رک هستین؟
6-نمازو اول وقت میخونین یا نه؟
7-چقدر به حجاب خانوما اعتقاد دارین؟
8-چقدر به "قسمت"معتقدین؟
9-تاحالا شده دروغ بگین بعد خیلی پشیمون بشین؟
10-دستودلبازین؟
11-تاحالا شده از کسی خیلی خجالت بکشین سرخ بشین؟
12-به چه رفتاری خیلی حساسین؟
13-چه میوه ای رو بیشتر دوس دارین؟
14-بچه کوچولوهارو چقد دوس دارین؟
15- مادر یعنی؟ پدر یعنی؟

خسته نباشین

سلام ، تا دلتون بخواد سوال هست و تمومی نداره !!!

1 - سفید
2 - خیـــــــــــــلی زیــــــاد در عیــــــن حال خیلی کــــــــم باید توانایی تشخیصش رو داشته باشیم ، و قانون کلی که از ظاهر نمیشه باطن رو قضاوت کرد کاملا نسبی هستش !
3 - فرقی نداره ، مهم شخصیت شغله !
4 - خاطره از معلمای دوست داشتنی خیلی زیاد دارم ولی یکی کوتاهش رو می گم ؛
من یه معلم ریاضی داشتم خیلی انسان گلی بود تو دبیرستان ، یه روز شب قرار بود واسه بله برون پسر عمه ام بریم مهمونی خونه ی عروس خانومینا و خلاصه همین که وارد شدم یهو دیدم معلم ریاضی نشسته روی مبل ، داشتم ذوق مرگ می شدم ، خلاصه فهمیدم که به دلیل دوستی زیاد بین پدر عروس خانوم و معلم ما ایشون هم در این مهمونی بودند در حدی که عروس خانوم بهش می گفت عمو ...
5 - به موقع اش خیلی زیـــــاد ، اما خدایی رکم ولی با مراعات هاااااا...
به نظر من رک بودن با پررو بازی و جسارت متفاوته !
6 - خیلی سعی می کنم ولی خوب بعضی اوقات موفق ام و بعضی اوقات نه ... ولی خوب قضا هم نمیشه !!!
7 - ( الآن یخورده دارم احساس می کنم صندلی داره داغ میشه )
به نظرم حجاب برتر چادر هست ولی هرکسی حق انتخاب داره !
8 - به قسمت معتقدم کامل ولی نه اینکه بشینیم بگیم یا شانس و یا قسمت و از این حرف ها ، ما تلاشمون رو بکنیم و راضی باشیم به رضای خدا .
9 - در گذشته این اتفاق افتاده و نتیجه ی پشیمونیش این شده که تمام سعی ام رو می کنم که به هیچ عنوانی دروغ نگم !!!
10 - این بستگی به دیدگاه اطرافیان داره ، ولی خودم فکر می کنم هستم ولی دست و دلبازی سقف نداره ، میشه از این دست و دلبازتر هم بود ! و من الله توفیق !
11 - آره همین الآن تو سوال «7» شما
البته اگه رو در رو منظورتونه یه بارم به یکی از هم کلاسی ها همینطوری بی مقدمه برگشتم شماره ی کلاس رو گفتم که عوض شده بود ، ایشون برگشت گفت سلام ، خلاصه خیلی خجالت کشیدم !!!
12 - توانایی گذشت دارم بر اساس ظرفیت طرف مقابل و کینه ای نیستم و سعی ام اینه که زود فراموش کنم اتفاق های بد رو ولی از دروغ و خیانت و بدقولی خوشم نمیاد !
13 - ( آآآآآآآخیـــــــش یه سوال آسون ) پرتقال
14 - خیـــــــــــــــــــلی زیـــــــــــاد !!! اصن علاقه ام نسبت به نی نی کوچولوها قابل وصف نیست !!!
15 - رفیق بی کلک مادر !!!
مادر چون مدادی است که با گذشت زمان تراش می شود و کمرش خم می شود از غصه ی فرزندش و پدر همچون خودکار شیک و مستحکمی است که نمی دانی چقدر مانده تا تمام شود و همه ی غصه ها را در خود به امانت نگاه می دارد .

تشکر !!!

Deniz دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام آقا مدیر با اجازتون یه چندتا سوال کوچولو داشتم.! میپرسم و زود مرخص میشم...!!!

1.هر چه میخواهد دل تنگت از خودت بگو؟
2.اگه دوباره متولد میشدی دوست داشتی دختر بودی یا پسر؟ با چه اسمی و کجای دنیا؟
3.چندتا خواهرو برادر داری ؟ و چندمین هستی؟
4.اعتماد به نفست در چه حدیه؟
5.کینه ای هستی یا زود میبخشی؟
6.اگه قرار بود به یکی از کشورهای دنیا سفر کنی دوس داشتی کجا بری؟
7.به وجود آدم فضایی ها اعتقاد داری؟
8.اگه یه ماشین زمان داشتی میخواستی کجا سفر کنی؟ گذشته یا آینده؟ چرا؟
9.فال دوست داری؟ و چه جور فالی؟
10.از چه تیپ آدمایی خوشت میاد؟


11.از چه کارتون هایی خوشت میاد؟ و بهترین کارتون های دوران کودکیت چی بود؟
12.آیفون دوس داری یا اپــل؟
13.هندونه یا بادمجان؟
14.پیاز دوس داری یا سیر؟ اگه بخوری کجاها میری؟
15.اگه یه نقطه آبی روی دیوار دیدی که داش حرکت میکرد فکر میکنی چی باشه؟
16.مدل گوشیت چیه؟
17.چه حیوونی رو بیشتر دوس داری؟
18.یه موضوعی رو که حس کنجکاوی تو رو تحریک کرده و نتونستی به جواب برسی رو بگو؟
19.به نظر تو اصولا کلاه برداری میکنن یا کلاه رو سر مردم میذارن؟
20.خونه خاله کدوم وره؟


21.اگه وسط یه فیلم حساس و مهم برق قطع بشه چیکار میکنی و چه حسی بهت دست میده؟
22.اگه اینترنتت قطع بشه و کار مهمی داشته باشی چی کار میکنی؟؟
23.بارون . برف . تگرگ . و.... رو دوست داری؟؟ نظرت راجبــشون چیه؟؟
24.چرا بعضیها با دو دستشان دست می‌دهند؟
25.مساحت دایره چقدر است ؟
26.سرعت نور چقدر است ؟
27.به جمله برای هر کدوم بنویس.........سوسک. مگس. ایرانسل. بچه درس خون.پــشه. آدم خسیس. استاد. مدیر.وبلاگ
28.بهترین و بدترین خصلتتون از نظر خودت یا اطرافیان
29.از علایقت چندتا بگو...
30.یکی از سوتی هایی که تا حالا دادی برامون تعریف کن!!!؟؟؟


31.مدرسه دوست داری؟
32.مورد علاقه ترین درسهای دوران دبیرستان؟ دانشگاه چطور؟؟؟
33.مورد علاقه ترین دبیر دوران مدرسه؟
34.یه خاطره از دوران مدرسه و دانشگاه برامون بگو...!
35.اگه قرار بود یه رشته دیگه بجز مدیریت بخونی دوس داشتی چی بخونی؟
36.نظرت راجب دانشگاهمون چیه؟
37.از کدوم استادا خوشت میاد و نسبت بهش ارادت دیژه داری؟؟؟
38.از استادا کسی هست که ازش دلخور باشی ؟ لازم نیست حتما اسمشو بگی فقط آره یا نه؟؟
39.توی دانشگاهمون کسی هست که اصلا چشم دیدنشو نداشته باشی ؟؟ زیادن؟؟
40.اگه یه روز مدیریت دانشگاهو بهت بسپارن چیکار میکنی؟؟


41.نظرت راجب وبلاگمون؟
42.یه لطیفه بگو...
43.یه آرزو.........
44.یه سوالی که دوس داشتی ازت پرسیده بشه و نپرسیدم رو خودت بنویس و جواب بده!!!

45.به نظرتون این دود داره از کجا بلند میشه ؟؟؟؟.....
نـــــــــــه فک نکنم از آشپز خونه باشه ها......

واااااااای... تا مدیر از دست نرفته یکی زنگ بزنه آتش نشانی بیاد...!!!!!

انگار زیادی داغ شد!!!!!!

سلام - نه خواهش می کنم راحت باشین !!!
( اصن خوشم میاد از بچه های حرف گوش کن ،گفتم ده تا ده تا بپرسید دنیز هم ده تا ده تا جدا کرده برام خدا خیرت بده از جوونیت خیر ببینی ایشاالله )

1 - دل تنگم که خیلی چیزها می خواد از حوصله ی جمع خارجه ، حالا در آینده قسمت شد بیشتر در " قلم دوستان " از دل تنگم می نویسم !
2 - سوالت تکراریه ها ولی جواب میدم اشکال نداره ؛ پسر - علیرضا - ارومیه
3- 2 تا برادریم ، اولی ام .
4 - الحمدالله خوبه !!! مهم اعتقاد و اعتماد به خداست .
5 - زود می بخشم مث نی نی کوچولوها
6 - خیلی جاها دوست دارم برم ، خدا رو چه دیدی شایدم رفتم ولی از دلم نمیاد بعضی از جاهای مذهبی رو رها کنم و از اروپا و آمریکا بگم ولی چون بیشترشون رو رفتم ؛ اسپانیا
7 - به وجود حیات در کرات دیگه اعتقاد دارم ولی چطور حیاتی دیگه زیاد نرفتم دنبالش !
8 - آینده - برم ببینم حکومت امام مهدی رو چطوریه !!!
9 - به فال اعتقاد ندارم ولی از فال های حافظ خوشم میاد و شعرهاش رو می خونم !
10 - با همه ی آدم ها می سازم و غالباً مشکلی باهاشون ندارم ولی از آدم های ساده و بی شیله پیله خوشم میاد !

11 - عصر یخبندان ، nine ، Dr.Lorax ، گربه ی چکمه پوش ، چگونه اژدهای خود رو آموزش دهید و ... خیلی هست خواستی برات لیست می کنم !
ولی دوران کودکی تام و جری و رابین هود و البته یه کارتون هم بود دوران کودکی شبکه ی استانی می داد خیلی خوشم می اومد ازش کماندار جوان بود فکر کنم اسمش اونم دوست داشتم !
12 - اگه از لحاظ کارخانه می پرسی که هردو یکیه ، ولی اگه منظورت سیب و آیفون هست خوب سیب ، ولی تو گوشی ها سونی رو دوس دارم !
13 - هندونه
14 - پیاز بهتره ولی پیش بینی می کنم زمانی بخورم که قرار نیست جایی برم !
15 - یه مورچه استقلالیه دیگه لهش می کنم !!!
حالا تو بگو اگه یه نقطه ی قرمز رو دیوار دیدی چیه ؟؟؟
16 - Sony Ericsson Xperia Arc
17 - اسب
18 - تو مسائل ریاضی پیش اومده ولی تو زندگی حس کنجکاویم رو هدایت کردم !
19 - اتفاقاً من خودم با این مشکل دارم ؛ کلاه برداری درسته یا سر طرف کلاه گذاشتن بالأخره کدوووووم ؟؟؟
ولی اصــــــــــــــــــن تو مملکت ما از این اتفاق ها نمی افته هاااااااااااااا وااااااااااا.....
20 - 2 کوچه بالاتر

21 - از اون بدتر وقتیه که دارم با کامپیوتر طراحی می کنم یا یه چیزه مهم درست می کنم سیو نکرده یهو برق میره ...
ولی سوال تو ؛ هیچی دیگه برق ها که اومد میرم تو نت دنبالش می گردم پیداش می کنم دانلود می کنم و می بینم اگه هم پیدا نکردم بی خیالش میشم مهم نیست بابا یه فیلم چقدر ارزش داره مگه ... والاه ...
22 - دست رو دلم نذار که داغه داغه هااااااااااا تو این مورد اول زنگ می زنم پارس آنلاین ببینم چه مرگشونه بعدشم صبر تا وصل بشه خیلی خیلی واجب باشه میرم خونه پسرعمومینا
23 - تگرگ زیاد نه ولی خوب اونم نعمت خداست ! ولی عاشق بارونم ، برف هم خیلی عالیه ، امسال هم یه دل سیر برف بارید خدا رو شکر ...
24 - دلایل زیادی می تونه داشته باشه : استرس ، چاپلوسی ، ابراز صمیمیت بیشتر ، ابراز ارادت بیشتر و ...
25 - r^2*3.14
26 - تعداد صفرهاش یادم نیست وی با " 30 " شروع می شد !
27 - سوسک موجودی چندش آور است .
مگس از فامیل های دور سوسک است .
شانس آوردیم ایرانسل به همراه اولی ها پیامک نمی زنه .
دنیز بچه درس خونی است .
خوبه پشه ها اتحاد مورچه ها رو ندارند .
اساتید تو کلاس خوب اندها به نمره میرسه آدم خسیسی ان .
استاد چند هندوانه است که به زیر پهلوی معلمان دادیم بعضی ها جنبه اش رو دارند نگهش داشتند بعضیا ندارند ول کردند هندونه هاشون افتاد زمین ترکید . (ببخشید این انشا شد )
مدیر با اطرافیانش معنی پیدا می کنه !
وبلاگ دانشجویان مدیریت ارومیه هیچوقت فراموش نمیشه !
28 - بهترین خصلت آرومم و صبور (البته شاید) بدترین خصلت قهر بلد نیستم بکنم ک بعضی وقتا لازمه !!!
29 - خیلی کلیه سوالت ها ولی خوب چندتاش ایناس : فوتوشاپ ، عکاسی ، دیدن فیلم و انیمیشن ، گشت و گذار تو طبیعت ، خوندن کتاب ترجیحاً علمی مذهبی ، گیمی که ارزش بازی کردن داشته باشه و الا ماشاالله...
30 - یه بار کوچیک بودم مثلا سوم ، چهارم ابتدایی ، خلاصه با پسر عموم که 2 سال ازم بزرگتر بود رفتیم خونه ی مادربزرگم دم در هرچی در زدیم کسی در رو باز نکردگفتیم شاید مادربزرگ نمیشنوه بذار با سنگ بزنیم به شیشه ی اتاق نشیمن شاید خونه است و در رو باز کنه ؛ بعد گفتیم نـــــــــه شیشه می شکنه ، تصمیم گرفتیم پسر عموم قلاب بگیره و من برم بالا و آروم با سنگ تق تق بزنم به شیشه یکی دوتا که زدم یهو دست پسرعموم لیز خوردو دستم با سنگ رفت تو شیشه خلاصه شیشه تیکه تیکه شد و ما هم شیشه مادربزرگ رو شکوندیم و در رفتیم حالا ( بعدها فهمیدیم که مادربزرگ به پسر همسایه عصبانی شده و دعواش کرده که با توپ زدی شیشه مارو شکوندی بیار خسارتش رو بده ولی من با شجاعت اعتراف کردم که کار من بود ) ولی ادامه اش رسیدیم پیش بابام برگشته می گه چرا رنگ قرمز مالیده به همه ی لباس و شلوارت منم در حالی که داشتم شاخ در می آوردم دیدم بلوز و شلوارم طرف راستش کلاً با قرمز نقاشی شده نگو شیشه دستم و بریده و نفهمیدم و یه عالمه خون از دست دادم خلاصه دیگه بقیه اش هم حدس بزنید دیگه !!!

31 - YES
32 - دبیرستان : حساب دیفرانسیل و انتگرال و مثلثات و ... و شیمی - دانشگاه هم آمار و حسابداری
33 - معماری دبیر شیمی
34 - آهــــــــــــــــــــان ؛ یه بار 2 دبیرستان بودیم (مثلاً) چهارشنبه معلم فیزیک گفت 2 هفته ی بعد روز (دقیق یادم نیست مثلاً) چهارشنبه ازتون امتحان می گیرم برید بخونید . هفته ی بعدش (مثلاً) سه شنبه مدیر اومد گفت بچه ها قرار برید اردو یه روز خودتون مشخص کنید تو هفته ی آینده منم بلند شدم گفتم آقا چهارشنبه چطوره ؟؟؟ ، همه بچه ها یه نگاه به من یه نگاه به مدیر گفتن آآآآآآآآرررررررررره عالی آقای مدیر چهارشنبه آقای مدیر چهارشنبه . . . مدیر نازنین هم قبول کرد
خلاصه معلم هم فرداش اومد کلاس و تاکید کرد که دیگه هفته ی بعد امتحان و می گیره و از 2 هفته ی قبلش تعیین کرده و سوالات هم آماده است ماهم تأیید کردیم که آقا درسته و امتحان رو می دیم حتماً ، روز موعود فرا رسید . . . عـــــــــــاقـــــــــا جاتون خالی یک حالی می داد از پشت پنجره های می نی بوس بچه ها با معلم فیریک که تو دستش ورقه های امتحانی هست بای بای می کردن . . . اصـــــــــــــن لغات از توصیف قیافه ی معلم فیزیک در اون لحظه ناتوان اند !!! ولی هیچ وقت یادم نمیره یه لبخند تلخی رو لبش بود ... !
خدا ازمون بگذره واقعاً.....
35 - کامپیوتر نرم افزار
36 - کاچی بهتر از هیچی !!! بهتره در این موارد که امکانات کمه آدم خودش رو با ضعیف ترها مقایسه کنه اونوقت خدارو شکر می کنه ! از لحاظ علمی و فضای اجتماعی ایده آل نیست و جای پیشرفت داره ولی از لحاظ مکان خوبه !
37 - به همشون ارادت دارم خدایی خوب اند به جز یکی که بهش حساس باشید دیگه حساس باشید !
38 - بله ادامه بده حساس باشید !
39 - هست ولی کنار میام باهاش نه به تعداد انگشتان یه دست هم نمیرسه !!!
40 - نمی دونم ولی حداقل از این تریبون اعلام می کنم حال هیچ دانشجویی رو نگیرم . . . به من رای بدیـــــــــــد !!!

41 - خدا حفظش کنه کم مونده یه ساله بشه - یه یادگاریه به نظرم که می تونه سال ها بمونه واسه همه ی نویسنده های نازنینش و واسه بچه های مدیریت و هم کلاسی های گل و بازدیدکننده های فهیم و مهربونش !
42 - به طرف می گن با بالش جمله بساز ، می گه رفتم شکار یه پرنده دیدم زدم به بالش
می گن بابا اون بالش نه این بالش ؛ می گه آهان رفتم شکار یه پرنده دیدم زدم به اون بالش
می گن بابا بالش رو ول کن با تشک جمله بساز ؛ میگه رفتم شکار الآن تو شکم زدم به این بالش یا زدم به اون بالش .
43 - اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و زین الارض بطول بقائه و جعلنا من خیر أعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه
44 - هنوز صبر داشته باش صندلی داغ تازه شروع شده بچه ها بپرسند سوالاشون رو آخرین روزهای صندلی داغ یادم بنداز اگه سوالی مونده باشه من می گم و جواب می دم حتما !
اما یه سوال کوچولو می کنم از خودم که سوالت بی جواب نمونه : چه رنگی رو دوست داری ؟؟؟ نارنجی
45 - نمی دونم اینجاها که دودی نیست !!!! نکنه غذارو سوزوندی نشستی به سوال طرح کردن غذا سوخت خوب ... پاشو پاشو الآن صدای مامانی درمیاد هاااااااااااا... (شوخی بودهاااا... ممنون واقعأ از سوالات قشنگ ات )
نه بابا ساحل یخورده ولرم کرد ولی اینایی که شما پرسیدی درسته زیاد بود ولی سخت نبود !!!

میرزا تقی خان سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

1:بیوگرافی:
2:رتبه کنکور؟
3:معدل نهایی؟
4:برای کنکور روزی چند ساعت درس خوندی؟


5:برای دانشگاه چقدر درس می خونی؟

6:چرا مدیریت؟

7:چرا اورمیه؟

8:دوست داشتی برق شریف بخونی؟

9:به نظرت سال کنکور همه ی تلاشت رو کردی؟

10:سال و ماه و روز تولد؟
11:کسی هست تو کلاس که ازش بدت بیاد شدید؟
12:بدترین سوتیت تو دانشگاه و تو مدرسه؟
تعداد اعضای خانواده:
13:دوست داری تا چه سنی زنده باشی؟
14: میخوای فقط لیسانس بگیری یا نه؟ ارشد و دکترا؟



15:به نظرت اوضاع وبلاگ چه جوریه؟

17:اگه از اداره پلیس دزدی بشه باید به کجا زنگ زد:
18;یه جک بگو:
19:یه حرف قشنگ بزن:
20:یه حرف بزن که بد آموزی داشته باشه:
تا به حال تو گوش کسی زدی؟
21:فکر میکنی بهترین دوران زندگیت کدوم از این موارد بشه(دوران دبیرستان.دوران دانشجویی.دوران میانسالی)
22:به نظرت خودت چه جور آدمی هستی؟تو کلاس بیشتر از رفتار کی خوشت می یاد؟ ازچه کسی تو کلاس متنفری ؟

23;یه مدیر جدید برای وبلاگ انتخاب کن؟
24:چقدر میدیریت 90 برات مهمه؟
25:کدوم غذا رو ترجیح میدی؟
26;این خواننده هایی که میگم بترتیب علاقت مرتبشون کن(ابی داریوش شجریان هایده معین شادمهر رحیم شهریاری)

27:سر چیزی شده که از بچه های کلاس ناراحت بشی؟

29:بنظرت برای یه پسر مهمتره که خواهر بزرگتر داشته باشه یا برادر بزرگتر؟

30:راجع به عشق دو خط بنویس؟

32:کدوم یکی از بچه های کلاس بیشتر روی رفتار تو توی زندگیت تاثیر داشته؟

33: خدا رو چقدر میشناسی

34: کجا حضور خدا رو واقعا تو زندگیتون احساس کردید؟

35: اهل انتقام و کینه جویی هستید؟ تا چند درصد؟چرا؟

36: آیا با این قضیه موافقید که با هرکس باید مثل خودش برخورد کنید...اگه خوب بود،خوب و اگه بد بود،بد....یا اینکه فکر می کنید آدم باید تحته هر شرایطی شخصیته خودشو حفظ کنه؟
37: فکر می کنید آدما چطور می تونن زندگیشونو د گرگون کنن؟چرا؟

38:جمله ای هست که تو زندگیتون تاثیر گذاشته باشه؟چی بوده؟

39:اگر دوباره حق انتخاب بهتون بدن در مورد زندگی توی این دنیا بازم حاضرید به این دنیا بیاید و زنگی کنید!؟چرا؟

40:اگه یه بچه کوچیک روت تف کنه چیکار میکنی(البته بعد از تمیز کردنه خودت)؟
41:این سوالو از همه میپرسیم مردونه درست جواب بده .تا حالا عاشق شدی؟ کی بوده؟نتیجش چی شد؟(قسمت دوم سوال اختیاریه)
42:برای تو کدوم از این سه شخصیت مهم تره؟ انیشتین،شهریار،حضرت عیسی(با توضیح!)
43: فکر می کنید تلاش ها شما بیشتر شما را به اهدافتون می رسونند یا توکلتون؟
44:نفر بعده صندلیه داغ کی باشه خوبه؟

45:با دیدن این کلمات اولین چیزی که به ذهنت رسید بگو:
تبریز- -ساندویچ بندری-بوفه-تورک-خاک-وطن-هویت
46:اهل جیغ زدن هستی؟
47.آدم جاه طلبی هستی یا نه؟توضیح بده.
ن
48.آدم با سیاستی هستی یا نه؟

49.اهل رو کم کنی هستی تا چه حد؟چرا؟ا

50.اگه من برای شوخی 1لیوان پر آب روت خالی کنم تو چیکار میکنی؟
۵۱.بزرگترین خلافیت چیه یه توضیح بده؟
52:با دیدن هرکدوم از شکلکهای زیر یاد کدوم یکی از بچه هه میفتی؟(حتما جواب بده)


ممنون از حوصله و پاسخ هات علیرضای عزیز

1 - البته تو سوالات بعدی خودت بیوگرافی رو تک تک پرسیدی ولی خوب : علیرضا متولد 15 اسفند 70 ، بچه ارومیه ، دانشجوی مدیریت .
2 - دقیق یادم نیست ، ولی من انتقالی گرفتم از ریاضی به مدیریت .
3 - نهایی نهایی حدود 17 بود .
4 - متغیر بود بعضی اوقات خیلی زیاد بعضی اوقات متوسط ، هرچی به کنکور نزدیک تر می شدم بیشتر می خوندم !
5 - تا این ترم که فقط فرجه ها رو درست و حسابی درس خوندم طول ترم در حد ابسیلون .

6 - البته در این انتخاب خیلی مختار نبود ولی الآن راضیم واقعـــــــاً شکر خدا !!!
7 - اگه تولد رو می گی خوب دیگه دست خودم نبود که ولی اگه دانشگاه رو می گی ، خوب با شرایط من شهر خودم بهترین گزینه بود !
8 - چرا دروغ ؛ نه به برق علاقه ندارم ولی کامپیوتر چرا ...
9 - خیــــــر - سؤال بعدیییییـــ...

10 - 15 اسفند 70 ( یه ماه فرصت دارید کادوهاتون رو آماده کنیدهااااااااااااااااااااا...!!! )
11 - شدید نه !!!
12 - حالا بدترین که یادم نیست ولی این رو یه بار تعریف کردم تو ام بخون : آهــــــــــــــــــــان ؛ یه بار 2 دبیرستان بودیم (مثلاً) چهارشنبه معلم فیزیک گفت 2 هفته ی بعد روز (دقیق یادم نیست مثلاً) چهارشنبه ازتون امتحان می گیرم برید بخونید . هفته ی بعدش (مثلاً) سه شنبه مدیر اومد گفت بچه ها قرار برید اردو یه روز خودتون مشخص کنید تو هفته ی آینده منم بلند شدم گفتم آقا چهارشنبه چطوره ؟؟؟ ، همه بچه ها یه نگاه به من یه نگاه به مدیر گفتن آآآآآآآآرررررررررره عالی آقای مدیر چهارشنبه آقای مدیر چهارشنبه . . . مدیر نازنین هم قبول کرد
خلاصه معلم هم فرداش اومد کلاس و تاکید کرد که دیگه هفته ی بعد امتحان و می گیره و از 2 هفته ی قبلش تعیین کرده و سوالات هم آماده است ماهم تأیید کردیم که آقا درسته و امتحان رو می دیم حتماً ، روز موعود فرا رسید . . . عـــــــــــاقـــــــــا جاتون خالی یک حالی می داد از پشت پنجره های می نی بوس بچه ها با معلم فیریک که تو دستش ورقه های امتحانی هست بای بای می کردن . . . اصـــــــــــــن لغات از توصیف قیافه ی معلم فیزیک در اون لحظه ناتوان اند !!! ولی هیچ وقت یادم نمیره یه لبخند تلخی رو لبش بود ... !
خدا ازمون بگذره واقعاً.....
- تعداد اعضای خانواده : 4
13 - تا سنی که بتونم واسه امام مهدی خدمتگذار خوبی باشم !!!
14 - إن شاءالله دکترا اگه موقعیت باشه البته ...

15 - الحمدالله عالیه ! البته همیشه افت و خیز هست و این قانون زندگیه ، دیگه وبلاگ که جایه خود دارد !
16 - --------
17 - باید درش رو تخته کنن اون اداره رو والا...
18 - تجربه ثابت کرده اگه بالای سر کتری وایسی آبش دیرتر جوش میاد
برید کنار، دورشو خلوت کنین بزارین کارشو بکنه!
19 - تکیه گاهت رو محکم انتخاب کن که هر رهگذری که بهت تنه زد نخوری زمین . . .
20 - مورد داشتیم دوتا عروس تو یه ماشین عروس نشسته بودند دیگه دوره زمونه عوض شده ؛ البته وقتی از ماشین پیاده شدند فهمیدیم اونیکه کیلیپس نداره داماده ، بالأخره آدمم اشتباه می کنه دیگه !!!

- به معنای واقعی کلمه نه ولی شاید یه نوازشی در حد شوخی بوده اونم یادم نیست هیچ . . . کلاً برخورد فیزیکی نداشتم تا حالا با کسی ، البته معلم ها باهام داشتند ها ولی من واگذارشون کردم به خدای متعال !!!
21 - فعلاً دانشجویی تا میانسالی ببینیم چی پیش میاد !
22 - ببین پراکنده سوال می پرسی و نمیشه منسجم پاسخ داد - هر سه تاش تکراریه سوالات - سوال و جواب های قبلی رو بخونی خیلی چیزها دستت میاد !
23 - اتفاقا به فکرش هستم !!!
24 - اگه منظورت وبلاگه ه خیلی خوب روش زحمت کشیده شده با دوستان ولی من زخم زیاد خوردم بابا تو نت اتفاقی هم بیافته شاید جزیی ناراحت بشم ولی آینده روشنه !
25 - ماکرونی و زرشک پلو با مرغ

26 - امیدوارم تعجب نکنی از بین اینا فقط اسم شجریان و معین و شادمهر قبلا به گوشم خورده و آهنگ هیچ کدوم رو گوش ندادم اگه هم یه جایی از اینا چیزی شنیدم تشخیص ندادم که دیگه شاید که اینا بوده باشند !! از هایده هم خدا نگذره یه مدیریت تولید نوشته ترم پیش با بدبختی پاسش کردم ، اونم سپردمش به خدا به همراه حساس باشید !
27 - شده ولی الآن که فکر می کنم چی یادم نیست بابا فدای سرشون !
28 - --------------
29 - فکر می کنم پسرا اغلب دوست دارند اگه قرار برادر یا خواهر بزرگتری داشته باشند ، برادر بزرگتر داشته باشند ولی من خواهر ندارم و چه بزرگتر و چه کوچیکتر خواهر رو ترجیح می دم ! البته مهر و محبتم به داداش کوچیکم بی نهایت ها خدایی گله گلقسمت شه میارمش یه بار دانشگاه ...!!!
30 - الآن همه ی جملات و اشعار در مورد عشق تکراریه دیگه شاید دکوراسیونش عوض شه ولی کلیتشون یکیه ، ولی عشق ات رو باید تقدیم کنی به کسی که بی نهایته در عشق و ازش خواست که اون راهنماییت کنه در سرزمین عشاق گمراهی چه آسان . . .

31 - ----------------
چرا این کارو کردی واقعا ؟؟؟ شمردن بلدی میرزااااااااااا ؟؟؟؟؟
32 - من یه اخلاقی دارم از همه چیز یاد می گیرم حتی از کسایی که شاید باهاشون ارتباط ندارم و حواسشون نیست ولی اخلاق های خوبشون رو سعی می کنم بردارم !
33 - اونقدری که خودش خواسته و خودش رو بهم شناسونده !
34 - خیلی جاها شده ولی بهتره جواب دقیقی به این سؤال ندم . . . - ولی به این اعتقاد دارم که خدا از رگ گردن بهمون نزدیک تره !
ولی در کل تغییرات درونی یکی از نشونه هایی که خدا می خواد که بدونیم هست ، اتفاق های ناگوار و سختی ها که همه می ریم دست به دامن خدا میشیم ولی تو شادی ها خیلی راحت خدا رو از یاد می بریم ، پیشنهاد می کنم در اوج شادیهاتون خدا رو بیارید به ذهنتون اصن یه حس غیرقابل وصف داره !!!...
35 - نه زیاد !

36 - خوب و بد در ابعاد ریز یک مسئله ی نسبی هست ؛ شاید یه مسئله رو تو خوب بدونی و من بد ، من فکر می کنم رفتارهای طرف مقابل در معاشرت ما تأثیر داره ولی ما باید انعطاف پذیر باشیم اگه می خواهیم در معاشرت موفق باشیم ، اما خطوط قرمز رو باید رعایت کنیم ، انعطاف پذیری به معنای عبور از خطوط قرمز نیست !
37 - اینایی که می گم همش باید باهم باشه : توکل به خدا + یاری خواستن از امام زمان + حضرت عباسی تصمیم قطعی + تلاش + صبر
38 - او همیشه به فکر ما هست و برایمان دعا می کند ولی ما از او غافلیم و با گناهانمان قلب او را می آزاریم !!!
39 - حق انتخاب یعنی حداقل 2 گزینه ؛ اگه گزینه ی دیگه از این دنیا بهتر باشه مسلماً گزینه ی دیگه رو انتخاب می کنم و اگه این دنیا باشه معلومه که زندگی رو انتخاب می کنم و سعی می کنم بهتر زندگی کنم !
40 - مونده چقدر کوچیک باشه اگه نوزاد باشه که می خندم و دوباره می گیرمش بغلم ولی اگه بچه ای باشه که بد بودن این عمل رو متوجه است به روش اخم می کنم و ادامه ی رفتارم باهاش بستگی داره به نسبتی که باهاش دارم !

41 - راستش به قلبم اجازه ندادم عاشق بشه . . . چون موقعیت اگه درست نباشه و آدم عاشق بشه ، عشق بجای سازندگی ؛ مخرب میشه - ولی ندیده عاشق امام مهدی شدم ، اما متأسفانه رسمش رو خوب بلد نیستم به جا بیارم ، و من الله توفیق !
42 - اول حضرت عیسی چون یکی از پیامبران اوالعزم هست و فرستاده ی خداست ، بخصوص زنده است و قراره بعد ظهور پشت امام مهدی به نماز بایسته - انیشتین و شهریار هم در یک سطح !!!
43 - هر دو !
44 - اگه اسمت رو درست می نوشتی خودت !!
ولی نه شوخی فرمودیـــــــــــم ، من یه رأی دارم ؛ تا کی رأی بیشتری بیاره .
45 - تبریز : برادر ارومیه - ساندویچ بندری : تند - بوفه : دانشکده ی علوم - (احتمالاً منظورت : ) ترکی : زبان مادری - خاک : بازگشت همه به سوی اوست ! - وطن : ایران پاره ی تنم ! - هویت : ایرانی

46 - نه - ولی اگه یه نفر ازم دور باشه بلند صداش می کنم !
47 - فکر نکنم نه ، از لغت جاه طلب خوشم نمیاد - بار منفی داره !!!
48 - سیاست امروز رو اگه می گی همش مکر و حیله هست و ازش متنفرم نه !
49 - آره - اگه درسی باشه تا وقتی نمره ها بیاد البته زیاد موفق نیستم ! - اگه هم چیزه دیگه ای باشه تا وقتی شوخی باشه و طرف تسلیم بشه ولی اگه بدونم سر کل کل قرار دعوا بشه و ناراحتی ؛ خیلی راحت می کشم کنار !
50 - مونده تو کی باشـــــــــــــــــــــــــــــی . . . ؟؟؟

51 - استغفرالله . . . وااااااااااااااااااا . . . خلاف چیه بابا !
ولی تخلف راهنمایی رانندگی داشتم !!!!
52 - فکر کنم یادت رفته شکلک ها رو بزنی

ای کاش اسم خودت رو می گفتی لااقل یه اشاره ای می کردی نترس کاری باهات ندارم به مولا

خواهش می کنم ، ممنون از سوالات !

میرزا تقی خان سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

52- منظور اساتید و دانشجو هان

شرمنده اینا یادم رفته بود

اولیه یه راهنمایی کنم یکی از اساتید که همیشه نق می زنه!!!

بی خیال بابا این شکلک ها حالتایی هستند که ممکن هر چندتایی از اینا تو هرکسی باشه - اصن جالب نیس جلوی هرکدوم اسم کسی رو بنویسم !!!

میرزا تقی خان چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

53- و مهمترین سوال

به لحاظ اخلاقی اگه بخوای از 100 به پسر ها و دخترهای این مثلا دانشکده نمره بدی چند می دی؟

من به شخصه برای بعضی از خانوم ها و آقایون متاسفم
حیف که دانشکده فاضلاب نداره و گرنه ...!!!

به نظر من درست نیست همه رو با یک نمره سنجید !

بعضیا خیلی خیلی گل اند بعضیا هم . . . !

ولی خوب بودن پایان نداره ...

میرزا تقی خان پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

تقدیم به علیرضای عزیز که واقعا از صمیم قلب دوسش دارم از پسرای گل روزگار

و تشکر دوباره تو آخر این مباحثه

با اینکه نشناختمت بازم !!! ولی فدایـــــــــــــــت . . .

ولی حضوری بیا خودت رو معرفی کن حتما !!!

البته مباحثه نبود ، مصاحبه بود !

baran جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

1.زیباترین پست وبلاگمون بنظرتون کدومه؟فقط اسم شو بگو نگی همشون قشنگنا
2.الان قیافه ت شبیه کدوم یکی ازایناس؟

1 - همشوووووووووووووووووون قشنگه

2 -

baran شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

آفرین آقای مدیر واقعا خسته نباشی جواب خیلی واضحی دادی

خوب قبول کن دیگه بین این همه پست چطوری یکی رو انتخاب کنم ؟؟؟؟

baran شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:36 ب.ظ

خب میتونستی ازهرکدوم ازنویسندگان وبلاگ یه پست برترشونو انتخاب کنی
بالاخره سواله دیگه باید جواب بدی

باشه از بین 15 مطلب آخر هر نویسنده اونیکه از نظر خودم بهتر هست رو می گم :

علیرضا :
بلندترین ارتفاع . . .
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/11/18/post-1552

ساحل :
بندگی
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/11/09/post-1515/

عسل :
اولین بـــارون پاییزیتون مبـــارک...
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/07/28/post-1287

آراز :
یک سؤال بی جواب !؟
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/10/01/post-1435/

ستایش :
زیباترین بهار
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/07/11/post-1205/

باران :
سرباز کوچکت
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/11/14/post-1539/

دنیز :
ابرها......
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/11/10/post-1522/

نادیا :
یادآوری
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/07/21/post-1267/

ویولت :
ابلیس
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/02/02/post-396/

رضا :
:|
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/02/09/post-462/

آرامش :
سلام
لینک :
http://managers90u.blogsky.com/1392/02/24/post-636/

baran شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

مرسی آفای مدیرکه جواب دادی
ببخشید اگه خسته ت کردم

خواهش می کنم !

نه بابا تجدید خاطره شد !!!

Deniz یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

حالا که خودتون حرفشو پیش کشیدین بهتره خودتونم جواب دو تا سوال نظرسنجی رو درباره ولنتاین همین جا بدین تا حالا که روی صندلی داغ نشستین حوصله تون سر نره...!!!!؟؟؟؟

هِش دا منه گیر سالیــــــــسان ؟؟؟ اوسوووووون !!!



سوال اول گزینه ی 6 رو انتخاب کردم !

سوال دوم گزینه ی 5 رو انتخاب کردم !

تا این لحظه سخت ترین سوالات تو صندلی داغ همینا بودن که خودم از خودم پرسیدم !!!

Deniz یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

وووووووووووی ی ی ی
سخترین سوال بود !!!!!!؟؟؟؟؟........
میبخشین ها حالا خوبه فقط یه گزینه نوشتی ها....

مزاح نمودم . . .
نه دیگه 2 تا گزینه نوشتم یکی سوال اول یکی سوال دوم !
مگه قرار بود کار دیگه ای هم انجام بدم ؟

Deniz یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

اختیار دارین......
شما هرجور راحتین........
.
بنده هم مزاح نمودم...
قستم نبود اذیتتون کنم...

sahel دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام!باز من اومدم با چن تا سوال


1-چه گلی رو دوست دارین؟
2-مهمون رفتن خوبه یا مهمون داشتن؟
3-دلتون بگیره چیکار میکنین؟واکثرا واسه چی میگیره؟
4-ناراحتیه چه کسی براتون خیلی سخته؟
5-به دوست چقد اعتماد میکنین؟
6-هدف از زندگی؟
7-حسودین؟
8-تحصیلات چقد مهمه؟آقایون باید تحصیلاتشون بالاتر باشه یا خانوما؟وچه تاثیری تو دیدگاهتون داره؟
9-ظاهر یه فرد چقد مهمه؟
10-اهل دردودل هستین؟
11-وقت دعا کردن اول کی میاد توی ذهنتون؟
12-پس انداز میکنین؟
13-اگه زندگیتون یه فیلم بود اسمشو چی میذاشتین؟
14-گذشته ،حال،آینده
15-کتاب میخونین؟بهترین کتابی که خوندین؟آخرین کتابی که خوندین کی بوده واسمش چی بود؟
16-یه سوال از من بپرسین!



خسته نباشین.ممنون

سلام علیکم - خوش اومدید .

1 - گل نرگس
2 - هردو به شدت !
3 - دعا ، نامه - گناههام ، غربت امام مهدی ، خودم ! ، جوونا .
4 - امام مهدی - مادر
5 - به اندازه ای که هر فرد رو بشناسم !
6 - رستگار شدن !
7 - نه ولی غبطه می خورم !
8 - مونده از چه زاویه ای نگاه کرد ؛ ولی در حالت کلی اولین چیز از نظر من تحصیلات نیست ، چیزهای زیادی قبل از تحصیلات می تونند ملاک باشند - تحصیلات جنسیت پذیر نیست ، جنبه پذیره ؛ آدم جنبه اش رو داشته باشه و جوگیر نشه مرد و زن بودن فرق نداره - مسلماً در درجه ی خودش برام مهمه !
9 - خیـــــــــــــلی زیــــــاد در عیــــــن حال خیلی کــــــــم باید توانایی تشخیصش رو داشته باشیم ، و قانون کلی که از ظاهر نمیشه باطن رو قضاوت کرد کاملا نسبی هستش !
10 - هر چیزی رو نمی گم ، فرد مقابل اگه برام معتمد باشه آره ولی بیشتر شنیدم و سنگ صبور بودم برای دوستان و آشنایان و اطرافیان و از درد و دل کردن با من همیشه راضی بودند !!!

11 - حضرت مهدی (عج)
12 - 99%
13 - انتظار
14 - آینده
15 - گاهی اوقات - قرآن - درد جانکاه غیبت

16 - مهمترین کاری که در طول عمرت تا امروز انجام دادی چی بوده ؟

پاینده و سرفراز باشد !

sahel دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

در کل خیلی کارا کردم و توزندگیم مهم هم بودن!
به طور خلاصه فداکاری!

باریک الله !

Deniz یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام آقای مدیر
اگه اینارم جواب بدین ممنون میشم...

1.بزرگترین هدف زندگیت چیه؟
2.به نظرت خوشبختی یعنی چی؟
3.یکی از تجربه های زندگیتو بگو...
4.اگه دلت خیلی گرفته باشه چیکار میکنی و با کی درد و دل میکنی؟
5.بهترین خبری که دوس داری بشنوی چیه؟
6.وقتی عصبانی میشی چی یا کی یا چه کاری بهت آرامش میده؟
7.فوتبال دوست داری؟ و طرفدار کدوم تیمی؟
8.چه نوع سبک موسیقی رو میپسندید؟
9.فیلم مورد علاقه؟
10.بازیگر مورد علاقه؟
11.اگه قرار باشه همین الان یکی از موارد زیر را به دلخواه انتخاب کنی کدوم یکی رو ترجیح میدادی؟
- رفتن کنار رودخانه و ماهی گیری
- دیدار با اقوام و دوستان
- رفتن به اعماق جنگل و نشستن زیر سایه درختان
- تماشای فوتبال
- گوش دادن به موسیقی مورد علاقه
- وب گردی
* اگه حق انتخاب دیگه ای داشتی دوس داشتی چیکار کنی؟
12. و در آخر... یه نصیحت دوستانه....

ممنون و خسته نباشید

سلام - به روی چشم !

1 - رضایت خدا
2 - رضایت خدا
3 - حرفمون رو راحت بزنیم ، هرچقدر حرف بمونه هم واسه خود آدم عذاب میشه هم بعداً ممکنه از نگفتنش پشیمون بشیم !
4 - فکر کنم یه بار ج دادم به این ؛ دعا و درد و دل با حضرت مهدی !
5 - ظهور حضرت مهدی !
6 - سکوت - الا بذکرالله تطمئنوا القلوب
7 - خیلی زیاد - ملی : ایران و پرتقال - باشگاه داخلی : پرسپولیس و تراکتور - باشگاه خارجی : رئال مادرید و منچستریونایتد
8 - رابطه ی زیادی با موسیقی ندارم واسه همون زیاد با سبک هاش آشنا نیستم !!!
9 - فیلم مورد علاقه خیلی زیاد هستند !!!
هم خارجی هم ایرانی ولی اونایی کی الآن تو ذهنمه ایرانی : جدایی نادر از سیمین و خارجی : " کلمات " تولید 2012 البته می گم ها مورد علاقه ی 100% نیستند الآن به ذهنم اومد گفتم !
10 - جواد رضویان

11 - دیدار با اقوام و دوستان
* خیلی فکر کردم ولی خلاصه اش : یه کاری انجام بدم که باعث شاد شدن حضرت مهدی بشه !
12 - نصیحت دوستانه ی من اینه که دو نصیحت زیر رو فراموش نکنی :
امام مهدی رو فراموش نکنیم و برای سلامتیش دعا کنیم و صدقه بدیم .
صبر ؛ صبر ، صبــــــــــــر . . . در زندگی صبور باشیم و هیچوقت عجولانه تصمیم نگیریم و عمل نکنیم ، با صبر میشه به همه چیز رسید حتی اگه در ظاهر شدنی نباشه ... صبر خیلی زیباست !

خواهش می کنم !!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.