دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

دغدغه های دخترا و پسرا

نظرات 6 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

.یعنی هر چی دختر بود رو زدی نابودش کردی!!!!!!!!!!

نــــــــه بابا همچین دخترایی وجود خارجی ندارن خودتو ناراحت نکن عزیزم!

Alireza سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

نه دیگه خدایی حقیقت رو بایــــد پذیرفت !!!

deniz پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

ای وااااااای بر من!!!عسل تو دیگه چرا!!!!
تو که خودتم یه دختری آخه ....
والا ما که از این دغدغه ها نداریم
چرا افکار مردم رو با این حرفا منحرف میکنی؟؟؟؟؟

aisevan شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://aisel-2020.blogfa,com

ها این یعنی چه؟؟؟؟؟
به کدامین جهت ؟؟؟
عسل جونم خودم خفت میکنم باز یه پسر این پست و میزاشت یه چیزی آخه دختر تو از ریشه زدی نابود کردی بیام خفت کنم؟؟؟؟؟؟؟

بیا فدات شم
مث اینکه باید تنبیه شم
آقا من تسلیــــم!

nadia شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

والاه عسل جون من دقیقا اینجوریم مخصوصا قسمت لاک

نادیا جان تو که نمیخوای منو بزنی؟

nadia یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

نه فدات شم من راستش گفتم واقعا اینجوریم

واااااای عروسکتم میخوابونی؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد