دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

دوست داشتم جای برادرت بودم !!


پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :


خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید زن در حالی که گل را از دستش میگرفت
نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد , چه کفش های قشنگی دارید !
زن لبخندی زد و گفت:برادرم برایم خریده است دوست داشتی جای من بودی؟؟
پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت : نه ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !


... تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم…


نظرات 2 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

عالی تر از عالی بود!!!!.ممنون

خواهش میکنم...

Asal دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد