دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

سلام ... خدای من !

 

 

هفت شماره را میگیرم ...

(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)

... بــــــــــــــــــــوق ...

شماره مورد نظر در شبکه زندگی انسانها موجود نمی باشد،

لطفا" مجددا" شماره گیری نفرمایید !


.
.
.
.
هفت شماره دیگر

(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )

... بــــــــــــــــــــوق ...

مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

.
.
.
.
باز هم هفت شماره دیگر

(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یکتا)

... بــــــــــــــــــــوق ... بــــــــــــــــــــوق ...

... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید

... بــــــــــــــــــــوق ...

سلام ... خدای من !

اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یکبار !

من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچکس، هیچ جوابی نداد !

شماره تماس من :

(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)

منتظر تماس شما هستم . انسان !

نظرات 3 + ارسال نظر
Asal جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

یادمه بچه که بودیم یکی از معلمامون گفت امروز میخوام شماره خدارو بهتون بدم! تا هروخ دلتون خواست باهاش صحبت کنین...
از خوشحالی داشتم ذوق مرگ میشدم!!!
دفتر یادداشتمو باز کردم که شماره تلفن خدا رو بنویسم...
۲۴۴۳۴!!!
این چیزی بود که معلممون رو تابلو نوشت...
(چه شماره ی رندی هم هس... لابد تو مخابرات فامیل داشته!) دوستان فقط اس نمیتونن بفرستن!
بعدش فهمیدیم شماره تلفن نبوده ولی میشه از طریق اون با خـــدا حرفید...
۲ رکعت نماز صبح
۴ رکعت نماز ظهر
۴ رکعت نماز عصر
۳ رکعت نماز مغرب
۴ رکعت نماز عشاء

sahel جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ق.ظ

خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود ... تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد ... با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت که وقتی همه رفتند میماند ... وقتی همه پشت کردند آغوش میگشاید ... وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود ... و تنها سلطانی است که دلش با بخشیدن آرام میگیرد نه با تنبیه کردن.

Alireza شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

خطاب به مطلب آراز :
مطمئن باش اشکال از گیرنده نیست بلکه از فرستنده هست !
وقتی داری با کسی تماس می گیری هم باید شماره ی تو سالم باشد و هم شماره ی طرف مقابــــــــــل ، اگه یکی مشکل داشته باشه ارتباط برقــــــــرار نمیشه پس شماره ی ما ها اگه " غرور و خودخواهی و ..." باشه هیچ وقت نمیشه با " مهربونی و عشق و معرفت و ... " ارتباط برقرار کنیم .
خطاب به پرنسس :

معلمتون رو معرفی کن من از عوضش یه کار خوب انجام بدم بره تو نامه ی عملش به خاطر این مثال زیبایی که زده و در ذهن شماها جاودانه شده ، واقعأ دمش گـــــرم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد