دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

خوبی همیشه هست !


نظرات 2 + ارسال نظر
araz چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

همیشه از خودم می پرسم
چرا اونایی که دم از رفاقت می زنن
تولحظه های بی کسی قیدتو راحت می زنن
کاش دوستی ادما مثل دوستی دست و چشم بود
اگه دقت کرده باشین
هر عضوی از بدنمون که درد می کنه
بجاش چشممون گریه می کنه
یا وقتی چشم گریه می کنه این دسته که اشک چشامونو پاک می کنه
یه روز از .... پرسیدم نظرت در مورد عشق چیه ؟
به نظرت عشق غم داره یا شادی ؟
می دونین چی گفت :
گفت :
عشق نه غم داره نه شادی عشق فقط انتظاره ......
من بار ها به خودم می گم
تو طلوع یه دوست خوب هیچ وقت غروبی نیست
پس زندگی کن به خاطر کسی که دوسش داری
اما از همهی اینا که بگذریم
کاش می شد به زمانی بر می گشتیم که تنها غم زندگی مون شکستن نوک مدادمون و ترکیدن باد کنکمون بود
شاید نقاش خوبی نباشم
اما تموم لحظه های بی ... بودن رو درد کشیدم
...نبودی تا ببینی از غم تو چی کشیدم
دیدید تو بازی فوتبال تا کسی زمین می خوره داور سریع می دوه و میگه :
می تونی ادامه بدی؟
کاش زندگی مثل بازی فوتبال بود
تازمین می خوردیم یکی میومد می گفت:
می تونی ادامه بدی؟
من همیشه نگاه مردم رو حس کردم
همیشه مردم با ساکت نگاه کردنشون بهم می گفتن
خوش به حالش چقد شاده چقد خندونه
دل مردم چه می دونه که من دنیای دردم...!!!
آدم تنها نشه نمی تونه بفهمه درد تنهایی چیه
البته منظورم از تنهایی این نیست که ادمو تنهاش بزارن نه
منظورم از تنهایی از خود دور شدنه
خدا نکنه کسی با خودش تنها باشه
چرا که ذره ذره داغون می شه
همیشه می گن بهترین روزا رو به کسایی هدیه کن که تو بد ترین روزا کنارت بودن
اما نه تنها تو بدترین روزا کسی کنارم نبوده
بلکه اگه بهترین روزی هم داشتم هموناخرابش کردن.....
حالا فهمیدن چرا غم گینه همه حرفای من .....

Asal جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ق.ظ

خطاب به آراز: نــــه نفهمیدیم میشه بگین چـــــرا؟؟؟!!!
این عکسه خیلی یه جوریه چی میگه آخه با؟؟؟

اگه خط دوم مربوط به عکس همین مطلب میشه ؛ جواب :
منظورش اینه که شایـــــــد امروز بارون اومد و برنامه های مثلأ تفریحی تو رو خراب کرد و یه روز خوب برای تو به حساب نیومد ولی ببین جوجه هه چه شاد داره زیر بارون کیـــــــف می کنه . . . پس بی و به نقاط مثبت زندگی بیشتر توجه کن ، باران هم یکی از نعمات الهی ست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد