دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

سه کلمــــه !


نظرات 3 + ارسال نظر
araz سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ب.ظ

برادر من بسه کم چوب لای چرخ ما بزار
اونقد شهادت شهادت نکن
گنا دارم جونم آرزو دارم
اینده دارم
واسه چی از الان شهیدمون می کنی برادر من

فــــــــــــــردا با شیرینی بیا کلاس تجزیه !

Asal سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

اما گـــــــاهی هیــــچ کس را نداشته باشی بهتر است
داشتن بعضی ها تنهاترت میکند...
بعضی وقتا واقعا آدم دلش میخواد خودش باشه و خداش
هیشکی جز اون کنارش نباشه!

Asal چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

مدیــــر جان راضی شدین؟؟؟
نصف شیرینی هارم که خوردی!
اون نصف بعدی رو هم به عابران پیاده دادی...
شیرینیش از برادر آراز خودشیرینیش از شما بود ها
شوخی میکنما

بله دیگه من که گفتم شیرینی رو می گیرم
اگه هم چیزی گفتیم فقط خواستیم دم امتحانات روحیه دوستان خوب باشه !
آراز هم دستش درد نکنه !
ترم بعد دیگه نوبت مزدوج ها است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد