دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

روز مادر گرامی باد


مادر تنها کسی است که میتوانی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و

مطمئن باشی که هرگز انتقام نمی گیرد.


مادرم دوستت دارم


نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ب.ظ

در من زلت زن و مادر به گفتن این چند جمله کفایت می کنم.
در منزلت زن همین بس که می گویند :
از دامن زن مرد به معراج می رود
در منزلت مادر همین بس که می گویند :
بهشت زیر پای مادران است

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است . . .

Alireza پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

از بچگی تا امروز پشت کامیون ها این جمله رو دیدم :
" رفــــــــــــــــــــق بی کلکـــ مـــــــــــــــــــــــــادر "

مادر ، من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ؛ زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد