دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

شعر طنز

ا 

 

 

ز ازصفر من تا بیست تو راهی به جز تقدیر نیست

دلخوش به استادم نکن حذف اظطراری دیر نیست

از صفر من تا بیست تو راهی به جز تقدیر نیست


دلخوش به استادم نکن حذف اظطراری دیر نیست


من غایبم یا در سکوت,تو حاضر و در گفتگو


من غافل از استاد و درس,تو می نویسی مو به مو


با جزوه و فرمول بیا,تا پاس کنم یک واحدی


چیزی نخواندن بهتر از یک شب تلاش بیخودی


با عشق در دانشکده جایی برای درس نیست


البته ترم هفت و هشت,دیگر مجال ترس نیست


دانشجو گر عاشق شود,بی پرده مشروط می شود


چیزی شبیه آب هویج با کوفته مخلوط می شود

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد