دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

عسل بانو

 

 

به یاد عسل بدیعی.روحش شاد ویادش گرامی

نظرات 4 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

خدا از گناهاش بگذره و روحش رو شاد کنه بابا عکسای پسرش رو دیدم دلم کباب شد براش حیوووووووووووونی ! خدا صبر بده بهش !

می دونی دلیل فوتش چی بود ؟

ازمجله خوندم به علت سردردوتهوع شدید بردنش بیمارستان بعد ایست تنفسی کرده ومرگ مغزی شده.به وصیت خودش تمام اعضاشو اهداکردن

sahel یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

روحش شاد.... بیچاره خیلی جوان بود .ولی من نگاه میکردم انگاری به دلش افتاده بود توآخرین نوشته اش نوشته که شگفتی( منظورش اهدای اعضاش بوده) میآفرینم ,همه به من افتخار میکنن و......

...Asal یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

خدا رفتگان شمارم بیامرزه!!!
ولی بچه ها وقتی میگن عسل مرده، انقد به خودم میگیرم
آخرین مطلبش تو فیس بوک اینه:
*حس میکنم از گور برخاستم...
تولدی در راه است
و
بوی عطرش در فضایم جاریست...*

خدانکنه خانومی.ایشاا... 120ساله شی

سجاد یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

باز خوش به حالش که با مرگش تونست جون چند نفر رو نجات بده
منم ارزومه اگر مردم لاعقل مرگ مغذی بشم تا بتونم اعضای بدنم رو اهدا کنم....

خدانکنه ایشاا...از راه های دیگه بتونین برای رضای خداکاری بکنین.اگرهم شد......بعد120سال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد