دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

روش های پیدا کردن خواستگار (۱۰۰٪ تضمینی)!!!

1روش جزوه ای(مخصوص دانشجویان): در این روش شما در راه پله دانشگاه کمین کرده و مقداری برگه دستتون میگیرید و سوژه مورد نظر رو مد نظر گرفته,در این هنگام برخورد شدیدی با طرف کرده و برگه ها پخش زمین میشود و شادوماد خم میشه برگه ها رو جمع کنه و ی دل نه صد دل زیرچشی عاشق شما میشه

شانس های ازدواج : دکترx, مهندس y, و من.... 


<<البته دوستان توجه کنن که همچین خبرایی تو دانشکده ی ما نیس>> 

و منظو از من ها توی شانس های ازدواج یک انسان مذکر هستش نه خود من!!!!!!!!!

بقیه شو تو ادامه مطلب بخونید........

2)روش اشرف خانومی: در این روش شما به همراه اشرف خانوم و دوستان دم در نشسته و سبزی پاک میکنید, کلم خورد کرده و سرکه اضافه میکنید,پس از چند روز آنها شما را عروس گلم صدا کرده و صاحب خواستگار میشوید.

شانسهای ازدواج: رضا کچل, اکبر قصاب, علی مکانیک, موری عقرب, بهزاد کلاغ و من و....

3)روش پلاستیکی: در این روش شما برای خرید میوه و سبزی به بیرون رفته و کلی پلاستیک در دست خود هنگام برگشت دارید, در این هنگام یهو یکی میگه آبجی بذار کمکت کنم و ی دل نه صد دل از سر تا ته کوچه عاشقتون میشه

شانسهای ازدواج: فردین, بهروز وثوقی, داداش کایکو, ملوان زبل, من و...

4)روش جاده ای: در این روش لاستیک ماشین خود را پنچر کرده و کنار جاده ایستاده تا فرد مورد نظر پیداش شه بیاد کمکتون,اگه ازطرف خوشتون نیومد با اخم میگید مرسی شوهرم الان میاد عوض میکنه و یارو میره,اگ از طرف خوشتون اومد ی کلمه میگید:آخه لباستون کثیف میشه.طرف ی دل نه صد دل با این ی کلمه عاشقتون میشه.

شانسهای ازدواج: در این روش شما با چهره های مختلف امکان روبرو شدن دارید اما نترسید, از قبیل:اکبر دماغ, چنگیز سیبیل, وحید گوجه, علی بربری, حسن خوشگله, سعید خیار, مجید کله, ممد گلخار, داود مایتابه, من و....

5)روش شماره ای: در این روش شما در خیابون به پسرها آمار داده و شماره میگیرید,که من این روش رو توصیه نمی کنم

شانسهای ازدواج: مجید کله, محسن پپه, حمید خیارشور, رضا کره, کریم ببعی, مهران ببو, ناصر کلم و من و .....

6)روش کوهی: در این روش شما به کوه رفته و بلند فریاد زده "من شیرینم" کجایی پس؟

شانسهای ازدواج: فرهاد تیشه باز (که جدیدا معتاد شده بهش میگن فرهاد شیشه باز)! خسرو پرویزززززز (که الان آدم شده فامیلیشو گذاشته پرویز اما ما قبلا تو محل خسرو مگس صداش میکردیم), من و...

7)روش اینترنتی: در این روش شما باید به خواستگاری این اشخاص بروید
شانسهای ازدواج: دوست خوبم گوگل گوگولی(بچه گوگوش و بروسلی), استاد خوبم یاهو یابوزاده, من و....

8)روش سوسی(سوسولی): در این روش شما مانتو مشکی, شال صورتی, کفش صورتی, لاک صورتی و...باید استفاده کنید.

شانسهای ازدواج: مانی پنکیک, ساسی چش قشنگ, امیر خط چش, کامی فر مژه, سامی نمکی, پلنگ صورتی, من و...

9)روش شگفت انگیز: در این روش شما از شارژ شگفت انگیز ایرانسل استفاده کرده و در قرعه کشی ایرانسل برنده یک دستگاه پورشه میشوید و صاحب میلیونها خواستگار می شوید !

شانسهای ازدواج:هرکی که فکرشو کنی به جز من! چون تا الان اگه قرار بود زنم بشی تو 8 تای قبلی شده بودی نه الان که ماشین داری, لیاقت منو نداری! 

عزیزانی که تمایل به برخورد فیزیکی با جناب آقای <<من>> دارند؛ خدمتشون عارضم که بنده هیچ گونه اطلاعاتی درمورد ایشون ندارم!!! شما به بزرگواری خودتون ببخشیدش!

نظرات 4 + ارسال نظر
violet شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

وای عسل انقده خندیدم شکم درد گرفتم گل گفتیا ! ایشاله قسمت همه دخترای دم بخت شه این انواع خواستگارا

اونم چـــــــه خواستگارایی!!!!
جان من اسماشونو حال کردی؟!

یونس یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://yunes.blogsky.com

بامزه بود عسل خانوم...

Alireza یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

با اینکه من 17.99 هم ولی دیگه خوندم

ولی من می گم مورد 4 رو اصلأ امتحان نکنید ریسکش زیاده بابا عسل ، شانس نیارند جماعت بمونند تو جاده کی می خواد جواب بده !!!؟؟؟

والله من که نمی تونم برم اونجا پنچری 700 - 800 تا دختر رو بگیرم !

اعتماد بنفستون آمپر نترکونه یه وخ!!!!!!
مطمئنا تا شما دست به کار شید، سرو کله شوهر داشته و نداشته شون پیدا میشه...
درضم من بررسی کردم اسم شما تو لیست نبود. همون بهتر وقتی با همچین صحنه ای روبرو شدین گازشو بگیرینو برین!!!!! واااای ک چقد خندیدیم

Alireza یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

اصلأ نمی دونم این چیه درونم از خندیدن دیگران لذت می برم ایشالله همیشه بخندی

و نوشته هام و حرفهام و حرکت هام هم تا حدودی ، سرجاش این هدف رو دنبال می کنند !

راست می گی اسمم نبود من وای نمی ایستم پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد