دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

خودت و خدایت. . .

  

.

وقتی تنها شدی بدان خدا همه رو بیرون کرده که خودت باشی و خودش!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
پریسا واحدی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.azarigiz20.blogfa.com

خدای قشنگم.....


من دیدم تو را

که

لبخند می زدی به احساس های من ،

من شنیدم

که

هزار بار می گفتی : دوستت دارم!

من احساس کردم

کاملا احساس کردم

که دست های لرزانم را گرفتی و... تابستان شدم!

من دیدم ، شنیدم و کاملا احساس کردم.....

من....

چند روزی با این واژه های سر به هوا

دست و پنجه نرم کردم

تا نمازم را با این جمله پایان دهم :

دوستت دارم!!
هم توراهم عسل خانوم را

پریسا واحدی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ http://www.azarigiz20.blogfa.com

سـפֿـت تریـטּ בو رآهـﮯ

בو رآهـﮯ بیـטּ فـرآموش ڪَرבטּ و انتظـآر است

گـآهـﮯ ڪآمـل فـرآمـوش مـﮯڪُنـﮯ

و بعـב مـﮯبینـﮯ ڪـﮧ بـآیـב مـنتظـِر مـﮯمـآنـבﮮ

و گـآهـﮯ آنقـَבر مـنتظـِر مـﮯمـآنـﮯ ڪـﮧ

مـﮯفهمـﮯ زوבتـر از ایـטּها بایـב فـراموش مـﮯڪرבﮮ

پریسا واحدی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

ــــاراלּــیم

בلـمـ چترے میפֿــפּاهــב از جنــس

בسـتهاے تـــפּ

چـتــرے بــرایـمـ بـگیـــر ، حتے פֿـیــآلے

פֿـیــسِ ב لــتـنــگـیــــمـ

هم کلاسی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

خــــــــدایا !!!!!!!! ببخش امانت دار خوبی نبودم

...دلی که داده بودی شکســــــت

غریب شهر بارن جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.araz-2012.blogfa.com

یادمان باشد در این گرانی ،
احساسمان را خرج بی احساسی های کسی نکنیم ، که سرانجامش ورشکستگی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد