دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

من آرامم. . . !

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام
فقط کمی
بی حوصله ام
آسمان روی سرم سنگینی میکند
روزهایم کش امده
هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم
باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم
روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارند
چون
من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام
تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد
اما شبها....

نظرات 2 + ارسال نظر
غریب شهر بی باران پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:21 ب.ظ

گمان می کنم به دوبینی دچار شده ام...
این روزها
به هر که می نگرم...
دو چهره دارد!!






نقطه‌ی جوش همان نقطه‌ ایست که همه چیز کم کم بخار می‌شود…
محو می شود
کمرنگ می شود
آدمها را به ” نقطه جوش” نرسانید….!

Alireza جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

خیلی ها شب ها قبل از خواب گریه می کنند...
سر بر بالش خیس می خوابنـــــد...
دعا برایشان گناه نیست....!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد