دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

در موردم قضاوت نکن....

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی

کفشهای من را بپوش و در راه من قدم بزن،

از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم،

اشکهایی را بریز که من ریختم

دردها و خوشیهای من را تجربه کن

سالهایی را بگذران که من گذراندم

روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم

دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن

همانطور که من انجام دادم ...

بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

دیگه اونوقت قضاوت نمی کردم که ، چون اونوقت دیگه "من" ، "تو" بودم !
قضاوت از تفاوت ها ناشی میشه !!!
و نهایتا قضاوت باید بر اساس شاخص های صحیح و بدون اشکال باشه...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد