دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

تقدیم به .....

دوستت دارم پریشان شانه می خواهی چه کار  

                                     دام بگذاری اسیرم دانه می خواهی چه کار  

تا ابد دور تو می گردم     بسوزان  عشق   کن  

                                     ای که شاعر می کشی پروانه می خواهی چه کار  

مثل من اواره    شو   از  چار  دیواری   در   ای 

                                      در دل من قصر داری خانه می خواهی چه کار  

ایینه  را  بشکن  در   شعر من  خود  را  ببین   

                                      شرح این زیبایی از بیگانه می خواهی چه کار  

شرم  را  بگذار  یک  اغوش  در  من  گریه کن 

                                      گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار 

                                   تقدیم به..... 

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

آقــــــــــــا مشکوک می زنی هــا دیگه ...!!!
خبریــییییییییییییه ؟؟؟
تقدیم به کیییییییییییییییی ؟؟؟
تو سفر اتفاقی افتاده ما بی خبریـــــــــــم ؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد