دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

تقدیم می کنم به همه ی بچه های طلاق

یاحا کاشانی

من التماست می کنم

خونه رو دل گیرش نکن

دلم امیدش به تو اء

از زندگی سیرش نکن

ایندمونو رو نسوزون

نذار رو ما اسم بذارن

به ما ترحم بکنن

بگن که مادر ندارن

...

شما ها عاشق همین

همه چی رو خراب نکن

بابا عصبانی بوده

رو حرف اون حساب نکن

رفت بدون خداحافظی

من موندم و کنج اتاق

من موندم و یه انتظار

منتظر یه اتفاق

من موندم و زخم زبون

اسم یه بچه یه طلاق

بعد تو رنگ خونمون

دیگه مثل همیشه نیست

بابا داره دق می کنه

من موندم و چشمای خیص

تو که به فکرم نبودی

من دیگه نمی تونم

شبا خوابم نمی بره

صبا همش خواب می مونم

خونه بدون عطر تو

دیگه مثل قبر برام

یه رو سری مونده رو میز

دیدن اون زجر برام

خونه بدون عطر تو

دیگه مثل قبر برام

یه رو سری مونده رو میز

دیدن اون زجر برام

رفت بدون خداحافظی

من موندم و کنج اتاق

من موندم و یه انتظار

منتظر یه اتفاق

من موندم و زخم زبون

اسم یه بچه یه طلاق

نظرات 1 + ارسال نظر
violet جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

کاش ما آدما انقد خودخواه نباشیم!
کاش قبل از ازدواج به نفر سوم که بچه مون باشه فکر کنیم به آینده ش و اینکه نباید با سرنوشتش بازی کنیم بخاطره علاقه ی کوری که یه ماه بعد ازدواج تموم میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد