دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

"اشتباه" و "بخشش"

همه ماها از زمان متولد شدن تا  آخر دنیا دچار خطا و اشتباه شدیم میشویم و خواهیم شد  این ذات انسان است  من نظرم اینه که انسان جایزالخطا نیست بلکه ممکنه الخطاست گاهی از خطاها و اشتباهاتمون درس میگیریم و  باعث جبران اونا میشیم گاهی هم از سر لجبازی و غرور و خودخواهی به اون اشتباه خودمون پا فشاری میکنیم که پافشاری باعث دو صد چندان شدن اشتباهات میشه. . .
حالا حرف من اینه که اگه اشتباه کردیم، یعنی دیگه همه چی تموم شده ؟ باید همه چی رو از پایه خراب کرد ؟ باید همه چیز رو تموم شده فرض کرد ؟ کسی پیدا میشه تو این دنیای بی در و پیکر بگه من مرتکب اشتباه نشدم ؟ من پاک و منزه هستم و هیچ وقت خطا نمیکنم ؟
حالا که این طوریه چرا بخشش واسه بعضی ها حکم مرگ رو داره ؟
یعنی ما انتظار بخشش از خداوند رو نداریم ؟ ما که همیشه گناه میکنیم و
وقتی افتادیم تو هچل سریع میگیم خدایا منو ببخش و کمکم کن ؟
یعنی اون موقع خدا نمیگه تو که بنده من اومد بهت گفت منو ببخش بخشیدی که
الان ازم درخواست بخشش داری ؟


» ادامه ی زیبایی ها در ادامه ی مطلب ...

شنیدم میگن به بنده های خدا سخت نگیر تا بهت سخت نگیره
امروز همه اشتباه می کنند شاید فردا نوبت تو بشه پلهای پشت سرت رو خراب نکن
بذار یه راه برگشتی باشه تا بشه بخشیدت
بیایم راه بخشش و بخشیدن رو یاد بگیریم شاید آرامشی که تو بخشیدن  باشه
واسمون لذت بخش تر از کینه باشه یه بار امتحانش کنیم اگه خوب نبود دوباره
شروع به لج بازی و کینه کنیم من از امروز سعی میکنم بخشیدن رو یاد بگیرم
به امید روزی که همه یاد بگیرند.

"آمین" 

بچه ها چیزی به پایان سال 91 نمونده بیایید این دم آخری کینه هارو دور بریزیم. 

 اگه از کسی ناراحتیم ببخشیمش تا با دلی آروم به استقبال بهار بریم! 

(منم که حتما میبخشین دیگه نه؟) 

با آرزوی بهترین ها تو سال جدید برای تک تک شما 

عسل

نظرات 1 + ارسال نظر
Alireza پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

والله مـــا که از شما جز خوبی ندیـــدیـــم ...!
منـــــ کلا چیزی تو دلم نمیمونه هرجی هم بشه همون لحظه حلش می کنم تا بعدأ مشکل ساز نشه !!!
ایشاالله که در کنار خانواده و در سایه ی مهربون ترین پدر دنیـــا سال خوبی داشته باشید و عاقبت بخیـــر بشیــــد...!
شمــــا هم مارو حلال کنیـــد اگه احیانأ چیزی گفتـــیم ناراحت شدیـــد !

خواهش میکنم
منم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم براتون!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد