دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

روز درخـــت کاری

روز درخـــت کاریـــــ


من درخت سبز هستم
با شهامت
با سری افراشته بر سوی گردون…
من درخت را دوست دارم
چونکه رمز رستنست
رمز همت
رمز پاک پایداری
ریشه اندر خاک دارد
میو ی افلاک دارد …

» حتما ادامه ی مطلب رو ببینیـــــــــد...




حضرت رسول (ص) فرمود:
خداوند درخت را برای انسان آفرید،
از این رو او باید درخت را بکارد،
آن را آبیاری کند و در حفظ آن بکوشد
.
ای درخت
کودکی از دست آفتاب
زیر پایت نشست
پرنده ای روی شاخه ات
آوازی خوش خواند
ولی تو را …


با کلیک رو عکس آن را در سایز واقعی ببینید .



هر روز که از درخت عشقت

  سیبهای مهر تو را می چینم

 و طعم شیرین آن را می چشم

نگرانم

  از روزی که

دیگر این درخت سیب نداشته باشد …


حالا عزیزانی که داریـــد مطلب رو می خونیـــد بدانیــد که :

  21 سال پیش در چنیـــن روزی نویسنـــده ایـــن مطلب دیـــده به جهان گشــــــود...!!!











 ایشاالله سال های بعد قبل اینکه من بگم شما تبریـــــک بگیــــد !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد