دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

بـــــــــــــــــــارووووووووووووووون



آآآآآآآآآآآآآآآآخ جون خــــــــــــدایا شکرت من عاشق بارونم !

این بارون خیلی چسبید بهم واقعا عالی بود 

واقعا حس خوبی داشتم امروز اواخر مرداد و یه بارون نم نم و بوی خاک و ...

خدا جون ممنونم ؛ واقعا رحمتت رو شکر !

امروز فکر می کردم چه مطلبی بذارم که بالأخره بارون اومد و مطلب امروز رسید !

نظرات 1 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

ببار ای باران...
ببار که چتری بر روی دلم نخواهم گرفت
ببار که شاید اندکی از داغ این دل سوخته بکاهی
ببار که ویرانه دل من سقفی ندارد که از قطرات سردت ایمن باشد
ببار که خانه دلم بسی تشنه و ملتهب است
ببار که شاید اندکی غبار غم را از دل تیره ام بزدایی
ببار و سیلی به پا کن و دل مسکین و گوشه نشین مرا با خود ببر
ببار ای باران...
ببار که از بارش تو من شادم
ببار که عطر تو را می طلبم
ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی در دلم برپا شود
ببار و دل عاشق و تب دار مرا اندکی آرامش ببخش
ببار که دلم دلتنگ اوست
ببار که شاید در صدای دلنشین تو طنین صدای او را بشنوم
ببار ای باران...


Nice

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد