دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

زود قضاوت نکن اول کفش هایش را بپوش!

 

اگر میخواهی به راه رفتن کسی نمره بدهی، اول کفــــش هایش را بپوش!!! 

(دکتر شریعتی)

نظرات 3 + ارسال نظر
یغما یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:43 ب.ظ

قبل از اینکه بخواهی در مورد من قضاوت کنی کفش های من را بپوش و در راه من قدم بزن.
از خیابان ها دشت ها و کوه هایی گذر کن که من کردم
درد ها و خوشی های من را تجربه کن
سال هایی را بگذران که من گذراندم
روی سنگ هایی بلغز که من لغزیدم
دوباره و دوباره برپاخیز و مجددا در همان راه سخت قدم بگذار همانطور که من انجام دادم...
بعد
آنگاه میتوانی در مورد من قضاوت کنی(دکتر علی شریعتی)

مرسی یغما جان‏!‏ شما منظور دکترو کامل رسوندی دیگه... من عاشق جملات زیبای دکتر شریعتی هستم‏!‏

araz یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

وقتی که در صحنه حق و باطل نیستی، هر جا که میخواهی باش، چه به نماز ایستاده باشی، چه به شراب نشسته باشی، هر دو یکیست.

(معلم شهید،دکتر علی شریعتی)

Alireza سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

دکتر با اینکه ارادت کامل است ولی ببین خودت با این حساب چند جفت کفش به جامعه ی انسانی بدهکاری که باید بپوشی ولی نپوشیدی و نمره که چه عرض کنم انشاها نوشته ای در موردشان !

درمورد کی بد قضاوت کرده؟؟؟
من رو دکتـــر حساسم هــــا لطفا پشت سر مرده غیبت نکنید!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد