دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

اشتباه موردی‏!‏

کارمندی به دفتر رئیس خود می رود و می گوید:


«معنی این چیست؟ شما 200 دلار کمتر از چیزی که توافق کرده بودیم به من پرداخت کردید.»


رئیس پاسخ می دهد: «خودم می دانم، اما ماه گذشته که 200 دلار بیشتر به تو پرداخت کردم هیچ شکایتی نکردی.»

کارمند با حاضر جوابی پاسخ می دهد: «درسته، من اشتباه های موردی را می توانم بپذیرم اما وقتی به صورت عادت شود


وظیفه خود می دانم به شما گزارش کنم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
deniz دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.managers90u.blogsky.com/

به این میگن یه حاظرجوابی تــــــــــــــوپ در حد تیم ملی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد