دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

پیامک تبریک میلاد حضرت علی و روز پدر 23 اردیبهشت 93


گفــت: با پدر یه جمـــله بســـاز

گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم،
دنیــــــــامو می سازم

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک  

 

 خدایـــا!
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …
آمیـــــن

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
راحت نوشتیم بابا نان داد!
بی آنکه بدانیم بابا چه سخت، برای نان همه جوانیش را داد

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود
اما زودتر از او به خانه بر می گردد

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
شاعر در بیت دیگری می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است
گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
پدر جان روزت مبارک
فقط میتوانم بگویم دوستت دارم و از دور میبوسمت

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
می دونی فرق روز پدر با روز مادر چیه؟
روز مادر طلا فروشی ها شلوغ می شه
اما روز پدر جوراب فروشی ها ..
می دونی شباهشتون چیه؟
پول هر دو از جیب بابا می ره

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
پدرم راه تمام زندگیست، پدرم دلخوشی همیشگیست
روزت مبارک باباجون

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم
اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

هر کس که شود داخل حصن حیدر
ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود
سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

حضرت علی (ع) فرمود: قناعت انسان را بی نیاز می کند

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

حضرت علی (ع) فرمود: کار نیک را با منت باطل مکن

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
دلم شده غرق سرور و شعف
کعبه شده بهر علی یک صدف
مرغ دلم رها شده به سوی
ایوان باصفای شاه نجف

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

حرف  ” مــــــــــــــــرد ” اومد وسط
گفتیم یادت کنیم …!
روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل
ای پدر ای سرزمین پای و عشق زحل
ای پدر ای مهربان سر افراز زندگی
نام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم
و گل ها را در باغچه دلت می کارم تا بدانی چقدر دوستت دارم .
روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
گل همیشه بهار ما پدر عزیزمان
باغی از گلهای معطر و روح نواز را به مناسبت روز پدر تقدیم تو میکنیم
و از صمیم قلب بهترینها را برایت آرزومندیم.

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
پدر جان، تو قلبی به بزرگی دریا و روحی به وسعت آسمانها داری.
امیدوارم همیشه شاداب، خندان و سالم باشی.
روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک
یادت در اندیشه من، نامت در قلب من،
بودن در کنارت آرزوی همیشگی من است.
روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

همسر عزیزم
همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم.
روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری
زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…
شوهر عزیزم دوستت دارم، روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر بشنو این حرف فرزند خویش
عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم
کنارت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی
تو سرمایه ی هست و بود منی
پدرم روزت مبارک باد

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

بهترین رفیق و شریک زندگی تو اونیه که…
این حس رو به تو بده که تو میتونی تو هر زمینه ای از زندگی بهترین باشی
همسر عزیزم من با تو بهترینم . . . روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

اگر نباشی پدر
دلم که هیچ
دنیا هم تنگ می شود…

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم:
که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن
چــقدر “دوســتــت دارم”
در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن “تو”
چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم!

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا
از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان
… … از آغوششان
از عطر تنشـان،
از صدایشــان…
پررو می‌شوند؟
خب بشوند….
مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟
مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها
همین نگاه‌ها
همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی
سرِپا نمانده‌ایم؟…
من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم
من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من می‌خواهم
مَردَم بداند دوستش دارم….

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

کاش بدونی برکت دعای تو
تکیه گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من
به خزون زندگی رسیدنه
پدرعزیزم روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر جان، باش و با بودنت باعث بودن من باش
روزت مبارک، از صمیم قلب دوستت دارم

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

توی این روز عزیز، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ”دوستت دارم“
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به پدرعزیزم، روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم، تو بهار آرزوها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا
پدرم روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر دستات برام گهواره بودن
چشات مثل چراغ خــونه من
بجزء تو از همـــه دنیا بریدم
کسی رو مثل تو عاشق ندیدم
پدرم روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر ای وجودم از تو
قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفسهات
هستی من جان گرفته
پدرم روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر ای که از تو جاری
خون زندگی تو رگهام
ای که از نور دو چشمت
نور زندگی به چشمام
پدرم روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان
ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان
ای نام زیبایت همیشه اعتبارم
خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم
پدرم روزت مبارک

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد …
به سلامتی هرچی پدره . . .

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پیشانی حاجی شهر پینه بسته، دستان پدرم نیز همینطور!
بزرگتر که شدم تازه فهمیدم پدرم با دستانش نماز می خواند!
به سلامتی همه پدرها . . .

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم که

با هر بار تراشیده شدن کوچک و کوچک تر میشود …
ولی پدر یک خودکار شکیل و زیباست که

در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند، خم به ابرو نمیاورد

و خیلی سخت تر از این حرفهاست؛ فقط هیچکس نمیبیند و نمیداند که

چقدر دیگر میتواند بنویسد …
بیایید قدردان باشیم …
به سلامتی پدر و مادرها

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

بارها میشد که کنارم باشد و دلم با او نباشد اما …
پدر هر جا که باشد، دور و نزدیک، شک ندارم که دلش هر لحظه با من است …

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدرم گفته است از جانت دست بردار، از زخمت اما نه …
زیرا اگر زخمی نباشد دردی نیست و اگر دردی نباشد

در پی نوشدارو نخواهی بود و اگر در پی نوشدارو نباشی

عاشق نخواهی شد و عاشق اگر نباشی “خدایی” نخواهی داشت …

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

بوسه می زنم بر دست های پدرم که هیچگاه دست هایم را رها نکرد!

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

بعضی ها سعادت گفتن کلماتی را دارند که

برخی حسرت گفتنشو دارند؛ مثل: سلام بابا خسته نباشی . . .

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

دست همیشه به معنای آغوش نیست!
گاهی فقط امنیت است . . .
فقط مثل «دست پـــــــــــدر»!!!

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست!
درود بر همه ی پدرها . . .

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

سلامتی اون پدری که شادیشو با زن و بچش تقسیم میکنه

اما غصه شو با سیگار و دود سیگارش . . .

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

به سلامتیه پدرم که هربار عصبانیش میکنم میگه این دفعه،

آخرین باریه که می بخشمت!

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

می‌دونی”بهشت“ کجاست؟
یه فضـای چند وجب در چند وجب بین بازوهای کسی که بدون هیچ ادعایی به تو می گوید:
“فــــــــــرزندم”

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

اونایی که وقتی پدرشون صداشون میکنه میگید: هان؟ چیه؟ چیکار داری؟
یادتون باشه کسایی هستن که حاضرن عمرشونو بدن تا پدرشون یکبار دیگه صداشون کنه . . .

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

به سلامتی پدری که نمی توانم را در چشمانش زیاد دیدیم

ولی از زبانش هرگز نشنیدم …

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

به سلامتی پدری که طعم پدر داشتن رو نچشید، اما واسه خیلی ها پدری کرد …

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

سفیدی رویم را در ازای سپیدی مویت نمی خواستم پدرم …
اما تو …

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

چه واژه ی غریبیست پدر…

برای من که سالهاست از داشتنت محروم شدم

تقدیم به پدرانیکه بین ما نیستند

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

علی آن شیر خدا شاه عرب
الفتی داشته با این دل شب

شب ز اسرار علی آگاه است
دل شب محرم سر الله است

شب شنفته ست مناجات علی
جوشش چشمه‌ی عشق ازلی

قلعه بانی که به قصر افلاک
سر دهد ناله‌ی زندانیِ خاک

اشکباری که چو شمع بیدار
می‌فشاند زر و می گرید زار

دردمندی که چو لب بگشاید
در و دیوار به زنهار آید

کلماتی چو دُر آویزه‌ی گوش
مسجد کوفه هنوزش مدهوش

فجر تا سینه‌ی آفاق شکافت
چشم بیدار علی خفته نیافت

ناشناسی که به تاریکی شب
می‌برد شام یتیمان عرب

پادشاهی که به شب برقع پوش
می‌کشد بار گدایان بر دوش

تا نشد پردگی آن سر جلی
نشد افشا که علی بود علی

شاهبازی که به بال و پر راز
می‌کند در ابدیت پرواز

عشقبازی که هم آغوش خطر
خُفت در خوابگه پیغمبر

آن دم صبح قیامت تاثیر
حلقه‌ی در شد از او دامنگیر

دست در دامن مولا زد در
که علی بگذر و از ما مگذر

شال شه وا شد و دامن به گرو
زینب‌اش دست به دامان که مرو

شال می‌بست و ندایی مبهم
که کمربند شهادت محکم

پیشوایی که ز شوق دیدار
می‌کند قاتل خود را بیدار

ماه محراب عبودیت حق
سر به محراب عبادت منشق

می‌زند پس لب او کاسه‌ی شیر
می‌کند چشم اشارت به اسیر

چه اسیری که همان قاتل اوست
تو خدایی مگر ای دشمن دوست

شبروان مست ولای تو علی
جان عالم به فدای تو علی

در جهانی همه شور و همه شر
ها عَلِیٌ بَشَرٌ کَیفَ بَشَر

نظرات 2 + ارسال نظر
دانشجو دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:18 ب.ظ

گفتم رتبه ارشدت چند شد؟
گفت خیلی زیاد!!!

sahel دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:40 ب.ظ

قرآن جز از مدح علی آیه ندارد

این صدف جز این دُر گرانمایه ندارد

رفتم زیر سایه لطفش بنشینم

دیدم علی نور بود سایه ندارد





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد