دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

خدا

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
دانشجو یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ق.ظ

خداوندگارا ما رو از پاکانت قرار ده و با پاکانت در دنیا و قیامت محشور کن
دوستانم و من رو تا اونجایی عزت بده که لیاقت ید الله علی الارض بودنت رو داشته باشیم
به جز خودت به کسی مهتاجم نکن
هر چی نامرد مخصوصا از جنس (مثلا مسلمان) روی زمینه رو سیاهش کن تا دنیا هم رنگ آرامش ببینه!

آمین ..
ان شاا... لطف خداوند شامل حال همه باشه

Gasedak یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:29 ب.ظ

خداوندا

تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قصار موهبت هایت

خداوندا مرا مگذار تنها لحظه ای حتی . . .

............. یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

خدایا دلتنگتم
دلتنگ لحظه های با تو بودن
لحظه های لمس حضورتتتتتتتتتتت

sahel سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:17 ب.ظ

خداوندا
رویاهای خیس روزگارم را به آسمان نمی سپارم چون باران آن ها را می شوید و از صحنه زمینی دلم پاک می کند.

آنها را به پرواز پرستو ها نمی سپارم چون اوج می گیرد و از دیدگانم دور می شود شاید فراموشم شود.

آنها را به دریا نمی دهم زیرا خورشید سوزان آسمان آنها را بر ابرها می دهد و از آینه ی چشمانم می گذرد.

رویاهای آسمانی و دریایی و بلندم را به تو می سپارم چون تو می دانی و مرا می فهمی که قلب من جایگاه محبت های توست.

پس تو را به سخاوتت و محبتت سوگند می دهم تنهایم مگذار و مرا به خودم رها مکن یا اجود الاجودین...

Alireza چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

خدایا اگر فقط یک تیر در کمان دعا داشته باشم آن را با افتخار و سرشار از مهر و محبت و با شرم از نگاه در چشمان مهدی فاطمه به مولای بی همتا صاحب الزمان تقدیم می کنم ...
سلامتی مهربان ترین پدر دنیا مهدی موعود را تضمین و در ظهورش تعجیل بفرما که همانا گشایش در امر فرج گشایش در کار ما نیز هست و خواهد بود !

آمین

Alireza چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:44 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

اگه تیرهای بیشتری بدید من بازم دعا دارم خلاصه

شرمنده همون 1دونه رو داشتیم

Alireza چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com



حله ما راضییم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد