دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

عـــطــاهــایشــــــــــــــــــ وخـطـاهـــایمـــــــــــــــ



منــــــــــــــــ و خـــــــــداونــد هـــــــــر روز فراموشـــــــــــــــــ میکنیمـــــــــــــــــ
منــــــــــــــــــ عـــطــاهــایشــــــــــــــــــ را
او خـطـاهـــایمـــــــــــــــــ را….



نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی از کرمانشاه شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

عرض سلام دارم خدمت شما دانشجو عزیز
عذر میخام من اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم
ببخشید من یه سوال درباره رشته های مدیریت دارم
من یه ترم دیگه کارشناسیم رو میگیرم و قصد دارم کارشناسی ارشد رشته مدیریت یکی از گرایش ها قبول بشم
فقط یه سوال دارم اینه که در گرایش های مدیریت کدومشون تئوریه ؟
منظورم اینکه کدوم از رشته های مدیریت دولتی یا بازرگانی یا صنعتی یا منابع انسانی یا هر گرایشی دیگه دروسش حفظ کردنی و کمتر در کنکور ارشد امار و ریاضی و دروس محاسباتی داره
به دلیل این که من توانایی زیادی در یادگیری دروس حفظ کردنی و تئوری دارم
ممنون میشم شما من رو راهنمایی کنید
مهدی از کرمانشاه

alireza سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://montazar15.blogsky.com

خداوندا از همه بهتر تو مــــــــــرا میشناسی پس هوایم را داشته باش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد