دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

جمعه ی پاییــــــــــزی !



این جمعه ی پاییزی هم گذشت . . .


از یاد برده ایم حتی " شایــــد ، بیایــــــــــد هــــــا ... "


دل ها چه بی حیا . . . فکرها چه بی هوا . . . از یاد برده ایم ، اشک های بی صدا !


در دل ها دگر ، آثار یار نیست . . . در دیده ها دگر ، شوق وصال نیست !!!


. . .      .


 












نویسنده : علیرضـــــــــــا

عکس : سلام بر مهربان ترین پدر دنیا




نظرات 7 + ارسال نظر
بـ‗_☂_‗ـاروלּ شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

من یکی ازپاییز متنفرممممممممممممم

ولی این مطلب بیشتر به امام مهدی مربوط بود تا پاییز !!!

و البته من خیلی هم خوشم میاد از پاییز

Asal شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:18 ب.ظ

اون کیه از پاییز بدش میاد برم خفش کنم؟

عسل بانو واقعأ به موقع اومدی ، حالش رو بگیر دست ما بهش نمی رسه !

بـ‗_☂_‗ـاروלּ شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

میدونم مطلب چی بودآدم دلتنگ میشه این پاییزم آدمو کامل دپرس میکنه

هرکسی نظری داره دیگه بالأخره !
درسته پاییز دلتنگی داره و دپرس می کنه ، ولی
بارون پاییزی ارامش فوق العاده ای داره !

Asal یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

نه گنـــاداره!!!

ای بابا تو وبلاگ مدیریت هم پارتی بازی !؟!؟!؟!؟

بـ‗_☂_‗ـاروלּ سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ق.ظ

من یکی که عاشق بـ‗_☂_‗ـاروלּم [:S006:
عسل جون آخه پاییزم فصله انگارهمه چی داره میمیره فصل فقط بهار

آهان پس از بارون بهاری خوشت میاد ولی بارون بهری خش خش برگ ها رو نداره !
به نظر من هر فصلی زیبایی های خودش رو داره !

Asal سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ق.ظ

نه انگار یه جلسه خصوصی باید بحرفم بات اینطوری نمیشه!
پاییز فصل رنگهاس. پاییز فصل سکوته. فصل آرامش. فصل بارون. فصل تــــولد من

بعععععععععععععععععععععععله بله !

بـ‗_☂_‗ـاروלּ ‫ سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

بگودیگه زمینه سازی کردی بگی تولدتهخوب ازاول اینومیگفتیمن بارونو دوس دارم چه بهاری باشه چه پاییزی ولی این درختارومیبینم که پاییز مثل مرده بی جون میشن هااحساس .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد