دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

4 تا بچه ی خوشگل !

دنبال یه دختر خوشگل میگردم ، واسه امر خیر

کسی هست عایا ؟



ادامه ی مطلب ، بقیه ی نی نی ها . . .

ماشالله چه نازه

قربونه اون چالِ رو لپات برم من

کیا از این چالا دوس دارن ؟؟؟ 


چقدر نازه این


آی بلا . .  یعنی شرارت داره از خنده میریزه ها همه رو به خواب داده خودش بیدار مونده ؛


نظرات 5 + ارسال نظر
Asal سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

آره آقا خوشتیپه نیکا جون هستا....!
واااااااای خدا این آخری رو بدن من گازش بگیرم دلم خنک شه

من خودم از این کارها کردم تو بچه گی خیلی حال می داد . . . هاهاهاهاهاهاهاهاها ... ای خدا یادش بخیر

اراز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

قابل توجه بعضی ها گناه بچه چیه که شما گازش بگیری ....
الهی عمو جون زوده واست صبر کن یه خورده ....

آهان یعنی الآن واسه این زوده اونوقت واسه تو وقتش شده دیگه آررررررررررررررررررررررررره ؟؟؟

Asal چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

اولا در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست...
دوما برادر آراز بچه شیطونو باید گاز گرفت دیگه! شما چرا حرص میخوری بچه شما که نیست!!!!! هه هه

اراز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

می گن طرف اوزونه اوماج اوامر خرخه اریشته کسیر....
حالا سما به فکر خودت باش داداش داری پیر میشی....

آسیاب به نوبت آراز :دی

sahel پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

وای اینا چقد نازن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد