دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

هشدار !!!... این اس ام اس ها به شدت خنده دار هستند.


خدا هیچ سگکی رو وسط دو تا سوراخ کمربند اسیر نکنه !


 

 

من تا حالا دوبار شکست عشقی خوردم ،

دو   بار هم مساوی کردم

و سه بار هم برنده شدم

الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنجم جدول هستم !

هالوژن چیست !؟

به ژن های ساده لوح و احمق اطلاق میشود !

ﺍﻣﺮﻭﺭ ﺗﻮ ﻣﺤﻠﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺧﻮﺵ ﺭﻧﮓ ﭘﺎﺭﮎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩ

ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ

ﮐﻮﺩﮎ ﻋﻘﺪﻩ ﺍﯼ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : ﺧﻂ ﺧﻄﯿﺶ ﮐﻦ

ﮐﻮﺩﮎ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻔﺖ : خاک برمخت ، ﻧﺪﯾﺪ ﺑﺪﯾﺪﺍ ﺍﯾﻦﮐﺎﺭﻭ ﻣﯿﮑﻨﻦ

هیچى دیگه ﺩﺳﺘﻪ ﺟﻤﻌﯽ باهم ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺑﻮﺩﻥ

که یهو ﺁﺧﺮ ﺳﺮ ﺧﺮ ﺩﺭﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﻟﮕﺪ ﺑﻬﺶ ﺯﺩ ﺻﺪﺍﺵ ﺩﺭ ﺍﻭﻣﺪ ﮐﻠﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪیم فرار کردیم :))

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه :

صدات قطع و وصل میشه …

بدون اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم الان خوب شد … !؟

99% میگن آره آره الان خوبه !


به رود گفتم چقدر زلالی !؟

گفت ششششششششششششش !

چیه ؟صدای آبِ دیگه !

توقع داشتی حرف بزنه ؟

قیافه شو … لابد دانشجو هم هستی !؟

به سلامتی پسری که داشت پاستیل میخورد

یهو یادش اومد عشقشم پاستیل دوست داره

از دهنش در اوورد گذاشت تو پاکتش تا ببره براش

خوبى کتابخونه اینه که سکوتش جون میده براى مطالعه

ایراد کتابخونه اینه که سکوتش جون میده براى خوابیدن

شما نیت به رژیم گرفتن بگیر

حتی دستگیره های یخچال هم خوشمزه به نظر میان !

مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده :

قیمت سرویس طلای دختر خالم

گوگل پاسخ داده :

دختر خالت گفته به کسی نگم

به خدا خود این شرکتای تولید لوازم آرایشی هم راضی نیستن ملت اینقده آرایش کنن

اصلا سطح انتظاراتشون اینقد بالا نیست

دیشب به یکی از دوستام اس ام اس دادم :

سلام بیداری ؟

جواب داده : آره بیدارم ، تو چی ؟

خدایا اگه خواستی دیوونه ها رو شفا بدی اینو بزار تو اولویت

قانون نانوشته ویژه دخترها :

به محض اینکه لاک میزنی

بیشتر از هر وقت دیگه ای به دستات احتیاج پیدا میکنی !

توجه :

اگر هنوز خانه ، ماشین و درآمد مناسب ندارید

نباید از عبارت «پول خوشبختی نمیاره» استفاده کنید.

دراین مورد شما به عنوان یک بدبخت ، حق زر زدن ندارید ! :))

18+
.
.
.
.
.
.
.
به نام خدا

خدایا خودت بنده خودتو دیدى ، داره دنبال اس ام اس خاک برسرى میگرده

من دیگه مزاحم نمیشم ، ولى یه گناه به جمع گناهانش اضافه کن

یه ثوابیم به من بده کمکت کردم مچشو بگیرى ^.^

اسکار بهترین فیلمنامه رو دادن به «مسیجتُ همین الان دیدم»

مورد داشتیم دختره موقع رانندگی میخواسته کلاج بگیره

غرورش اجازه نداده گفته اون باید منو بگیره !

همسایمون برای دخترش پرشیا صفر خریده O.o

فک کنم دیگه وقتشه از تنهایی درش بیارم ، سایه ام رو سرش باشه !

ﺩﯾﺪیﻥ ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮔﻮﺷﯽ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﻣﯿﮕﻪ ﯾﻪ ﭘﻠﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺗﻮ

ﺣﺎﻻ ﻓﮑﺮ ﮐﻦ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﻣﺎ باید چرت و پرت ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺷﯽ ﯾﻪ ﭘﻠﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮ از اونه ! :))

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺯﯾﺮﺁﺑﯽ ﻣﯿﺮﻥ

ﮐﻪ ﻧﺼﻒ ﺯﯾﺮ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﺭﺗﺶ ﺳﺮﺥ

ﺑﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻣﺸﻮﻥ ﯾﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺭﻭ ﺁﺏ :|


یکی از دغدغه های زندگی من اینه که بدونم

قیافه ما آدما اون قیافه‌ایه که تو آینه میبینیم

یا اون قیافه ایه که وقتی از خودمون عکس میگیرم میبینیم !

ضد حال یعنی تو توالت باشی براتون مهمون بیاد

همینکه از توالت در اومدی با مهمونا چشم تو چشم بشی

و بدتر اینه که بخوای با دست خیس باهاشون دست هم بدی :|

میدونستین ؟

مارها هربار مایع دستشویى میبینن بغض میکنن.

تا ما 5 تومن خطمون رو شارژ میکنیم

ایرانسل کلی طرح و مسابقه میریزه همشو از چنگمون در بیاره :|

من بد شانسیمو از همون دوران بچگی

که تخم مرغ رو کاشتم و بهش آب دادم ولی مرغ نشد فهمیدم !

آخرین بارى که نظرم واسه کسى مهم بود به سالها پیش برمیگرده

که مادربزرگم ازم پرسید جاتُ اینجا بندازم یا اون اتاق :|

وقتی با gf/bf ات به هم میزنی نه حرص بخور نه ناراحت شو نه بی تربیتی کن

بذار بره

فقط 2 ساعت بعد بهش اس بده بگو داری چند تا اس عشقولانه برام بفرستی ؟

لازم دارم!

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : 27 سال
ناراحت شد گفت : 22 سالمه .
گفتم : 5 سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !

فحش رکیکی که ما پسرا به هم میدیم

ارزشش صد برابر اون عزیزمیه که بعضی دخترا از رو حسادت به هم میگن !

دیشب بچه فامیلمون پیانو میزد یکی دیگه شونم گیتار !

منم سعی می‌کردم با تغییر ریتم دست زدن از 2 به 3 انگشتی، هنرمُ به رخ جمع بکشم!

با گوشی سامسونگ هم میشه جلو آینه عکس گرفت ؟

یا فقط باید آیفون باشه ؟

دخترای ایرانی دو دسته ان :

دسته اول که اصن حرفشو نزن !

دسته دوم که هیچی دیگه !

مباحث اساسی عید دیدنی:

1-گیر دادن به زن نگرفتن پسرها

2-خواستگار معرفی کردن به دخترها

3-گیر دادن به بچه دار نشدن زوج ها

4-تورم

5-کلاه قرمزی

نحوه روبوسی عید :

ﺍﻭﻟﯽ : ﺑﻪ ﺑﻪ ﺑﻪ ﺳﻼﻡ ﺳﺎﻝ ﻧﻮ ﻣﺒﺎﺭک

ﺩﻭﻣﯽ : سلام ﺳﺎﻝِ “ﻣــﺎﭺ” ﻧُﻮِ “ﻣـــﺎﭺ” ﺷﻤﺎﻫﻢ “ﻣــــــﺎﭺ” ﻣﺒﺎﺭک !

مورد داشتیم به طرف گفتن از آرزوهات بگو

شروع کرده از ما حرف زدن !

بهله !

به دوست دخترتون بگین :

عکستو گذاشتم بک گراندِ موبایلم

یعنی محاله ازتون تشکر کنه ها !

فقط میپرسه : کدوم عکسمو گذاشتی !؟

یارو میره خونه ش می بینه یه مرد لخت از جلوش رد شد از پنجره رفت بیرون

از زنش می پرسه کی بود ؟

زنش میگه : خستگیم بود ، در رفت ت ت ت ! :))

یه دعا میکنم بلند بگو آمین

خدایا تو این ایام دم عیدی صورت هیچ جوونی جوش نزنه :|

بچه فامیلمون هنوز تو شکم ننشه رفتن براش ماشین برقی خریدن

اونوقت ما تا راهنمایی با متکا و پتو براخودمون ماشین درست میکردیم

یه کاسه ام نقش فرمونو ایفا میکرد !

تازه وقتایی که زیادبودیم به صندلیاش اضافه میکردیم

با بچه ها دسته جمعی میرفتیم مسافرت ، کلی ام حال میداد :|

دیگه شورشو در آوردن

اول میگفتن mersi

بعد شد merc

بعد شد mer۳۰

بعد شد mer۲۰+۱۰

دیروز یکی برام پیغام فرستاده ۱۰-۱۵+{۲\ (mer{ (۱۰+۴۰

فکر کنم ۲ سال دیگه معادله ۶ مجهولی و انتگرال میفرستن!

خب بگو ممنون چه کاریه عاخه :|

ﺩﺳﺘﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﻨﻮﯾﺴﯽ

ﭘﺎﯾﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﯿﺮﻭﯼ

ﺩﻟﺖ ﮐﻪ ﺑﻠﺮﺯﺩ …

ﺍﺳﻬــــــــﺎﻝ ﺩﺍﺭﯼ

ﺍﺳﻬـــﺎﻝ !

ﺍﻟﮑﯽ ﻓﺎﺯ ﻋﺎﺷﻘﯽ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭ ! :))

دختره سوسک مرده ببینه ، با دعای پدر و مادرش از تو کما در میاد !

اونوقت تو پروفایلش نوشته :

به من دل نبند … وحشی تر از اونم که رامم کنی !

خلبان هواپیما توسط میکروفن به مسافرین خوش آمد میگفت

ناگهان فریاد زد : خدایا کمک کن !

سکوت مرگباری کل هواپیما را فرا گرفت

دوباره صدای خلبان آمد که گفت:

مسافرین عزیز پوزش میطلبم…مهماندار قهوه داغ را روی شلوارم ریخت!

یکی از مسافرین بلند شد و فریاد زد:

کصاااافظ…فقط بیا ببین شلوارهای ما چه بلایی سرشون اومده !

ایرانسل ، ساعت 7 صبح:

تنها با 500 تومان برنده خودروی بی ام و باشید

ایرانسل ، ساعت 2 ظهر :

تنها با 250 تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید

ایرانسل ، ساعت 12 شب :

شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید.هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی.تنها با 100 تومان

ایرانسل ، ساعت 4 صبح :

به من بگو پس با اون 5000 تومنی که امروز خطت رو شارژ کردی میخوای چیکااااااااااااار کنی !؟


آبادانیه زنگ میزنه ب اوباما میگه:

میخوایم با شما بجنگیم!

اوباما:چند نفرید؟

آبادانی: مو و دوتا کوکام و سه تا پسر عاموهام

اوباما : شما 6نفرید،ما 5میلیون سربازیم،چطور با ما میجنگید !؟

آبادانی : فکر میکنوم جواب میدم

بعد از چنددقیقه تماس گرفت و گفت :

ما نمی جنگیم

اوباما : ترسیدید !؟

آبادانی : نه ولک ، جا برا دفن 5 میلیون نفر نداریم ! :))

بابام هر روز صبح ساعت 6 میره دو ساعت توی صف نون صبر میکنه نون میگیره میاره!

بعد میبینی شروع میکنه برش دادن نون ها و قرار دادنشون توی کیسه!

مرحله آخر یهو میبینی در فریزر رو باز کرد و نون ها رو گذاشت توش

و یه کیسه نون قدیمی فریز شد رو میاره بیرون میزاره لای سفره :|

تمام عمرمون نون دو روز قبل رو خوردیم با اینکه هر روز نون تازه میخریم :|

یه بارم زنگ زدم خونمون مامانم گوشیو برداشت صدامو کلفت کردم گفتم :

از دانشگاه مزاحمتون میشم ، منزل آقای بوق ؟

مامان : بله بفرمایید من خانمشون هستم

من : بوق بچه شماست؟

مامانم : یا خدا باز چه گندی زده این ذلیل مرده ؟

من : آقاتو قرعه کشی دانشگاه برنده سفر به مشهد مقدس شدن

میخواستم ببینیم پسر خوبی هست ؟ به درد بردن به این سفر میخوره ؟

مامانم : ^_^ قربون بچم برم یه تیکه جواهره ، نماز و روزش رو همیشه به جا میاره

اینقدر مهربونه بچم ، فقط تا موز میبنه مثل حیون وحشی بهشون حمله میکنه ^_^

پاکه ، معصومه ، دلیل زندگی من و باباشه ، قربونش برم مثل میمون دلقک بازی درمیاره تا ما بخندیم ^_^

من : تو که اینقدر منو دوس داری چرا بروز نمیدادی ؟

مامانم : تویی ای خاک تو سرت گوساله ، حالا منو دس میندازی ؟

بزار بابات بیاد نشونت میدم ذلیل مرده خاک تو سرت دلقک ، خدافظ !

یعنی خدایی عواطف مادرای ایرانی تو حلقم !



نظرات 1 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:58 ب.ظ

ای وای پاتادیم.
خیییییییییییلی باحال بوووووووووووووووود!!!!!!!

تو این روزهای جشن و شادی نشوندنه خنده بر روی لب بازدیدکنندگان لذت دیگری دارد !
خواهش می کنم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد