دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

10 روش عشق ورزیدن !

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:05 ب.ظ

All we need is love


YES

setayesh شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ http://managers90u.blogsky.com

انسان ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی ،

دوست بدار ؛

کاری که خدا با تو می کند ...

خداوندا آن هنگام که یک خواسته ها از تو دارم و برآورده نمی کنی ؛ چه ظالمم من و بی رحمم من و نا مهربانم من و سنگ دلم من و قهر می کنم من من من ... و آن هنگام که در حریم تو به تاخت می تازم و ار حرام تو پروا ندارم و گناه می کنم و نا شکری می کنم و نا فرمانی ؛ چه مهربانی تو و چه بخشنده ای تو و چه زیبایی تو و عجب صبری داری تو و می گویی صد بار توبه شکستی باز آی ...
Montazar

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد