دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

ایرانی همیشه قهرمان ، غیور و پیروز

نظرات 4 + ارسال نظر
Deniz دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ

آقا بازی ایران و آرژانتین که بسیار بسیار حالمونو گرفت...
من به کل افسرد شدم والا ....
85دیقه خون دا بخور بعد یه گل شانسی و از باد آورده بخوریم بره پی کارش......
بیچاره بچه های تیم ملی ما واقعا زحمت کشیده بودن! این حق ما نبود.....
دیدین چه "زد حمله "هایی داشتن!!!! آدم کیف میکرد به خدا....

بازی ایران و آرژانتین عالی بود ، عالی ... به عنوان یک ایرانی و فردی که در دوران گذشته ای از زندگیم پا به توپ خوبی داشتم ؛ به این تیم افتخار می کنم و از بازیش لذت بردم و حقیقت این است : " ایران گل خورد ؛ نباخت "
به امید موفقیت های بیشتر تیم ملی فوتبال

و اما والیبال که عالی بود و 6 امتیاز ارزشمند رو از ایتالیا گرفت !

خداوندا به همه ملی پوشان کمک کن تا افتخار آفرین باشن واسه کشورشون و دل مردم ایران رو شاد کنن که مردم ایران لایق این شادی هستن !

بلاگر سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ب.ظ

manager هیچ وقت یادم نمیره همین هدایت زاده ی پارسی بود که گفت دانشگاه اورمیه خوک زایش می کنه که توهینی بود به جامعه ی تورک های عزیز

چرا باید در مقابل این مدل افراد خم شد و دست بوسی کرد؟

سلام
دوست عزیز من اصلا از نژادپرستی خوشم نمیاد و اهل اینطور بحثهای متعصب گرایانه نیستم !
و به آذری و ایرانی بودنم یک جا به شدت افتخار می کنم .
این عکس هم یه تبریک خیلی ساده است و هیچ نیتی درش نهفته نیست حداقل از طرف من که این پست رو قرار دادم !
این حرف ها و جملات متعصب گرایانه و نژادپرستانه و بخصوص توهین آمیز هم خیلی خیلی اشتباه هستن ...
آیه ی قرآن می گه : آنچه در نزد خدا شما را برتری می دهد تقوای شماست .
یعنی پرهیز از گناه و محرمات و انجام واجبات مستحبات ملاک انسانیت و خوب بودن و برتری هست نه قومیت و زبان و لهجه و ...

بلاگر سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ

ایرانی یعنی تورک و کورد و عرب و لر . بلوچ و سیستانی و گیل و ترکمن و تالشی و فارس

و نه شاهزادگان پارسی که تو اون نژاد پرستی و تحریف حقایق توسط جمعی چند از ژورنالسیت های بی عقل و منطق پایتخت نشین در جراید مزخرفشون درج میشه

اگه اینا نژاد پرست نیستن ینویسن سربازان بابک اسطوره تورک ها یا فرزندان دلیر دیاکو اسطوره ی کردها و ...

به قول جلال آل احمد: از رنجی که می بریم

بلاگر گرامی حرف های خود شما بیشتر شبیه نژادپرستی هست !
مسئله خیلی ساده است این یه تبریک ساده است ... همین !
من حرف آخر رو اول گفتم بازم می گم اینا حاشیه است ؛ قرآن :
ان اکرمکم عندالله اتقاکم
آنچه باعث کرامت شما نزد خداست تقواست !
بله تقوا نشان برتریه نه شاهزادگان ایرانی یا فرزندان ...

بلاگر پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:22 ب.ظ

قضاوت رو بسپاریم به وجدان های بیدار و آزاد

مرد پارسی نژاد آریایی یعنی توهین به ملل دیگه اون هم تو کشوری که اکثریت از ترک عرب و گیل و لر و بلوچ و کرد تشکیل شده

البته این گفته شما هم کاملا متین و من هم دقیقا با شما موافقم که نژاد برتری نمیاره و به خاطر همین که میگم نباید این چنین بر طبل کوبید

ما به طبل نمی کوبیم !
همه ی ما انسانیم . . . و هموطن !
و من الله توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد