دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

چه خبرا ؟ چی کارا می کنید ؟؟؟

سلام به همه ی دوستان گل و بازدیدکنندگان عزیز

این دسته گل تقدیم به همه شما


خوب تعریف کنید ببینیم چه خبرا ؟

چی کارا می کنید ؟ امتحانات تموم شدن یا نه ؟؟؟

نمره هاتون در چه حال و روزی هستن ؟

کی تموم میشید از امتحاناتون ؟

جام جهانی رو دنبال می کنید ؟ لیگ جهانی والیبال رو چطور ؟؟؟

خودتون خوبید خوشید سلامتید ؟؟؟ خوش می گذره ؟

کلا هرچه می خواهد دل تنگ ات بگو ... !

نظرات 37 + ارسال نظر
دلواپس سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:26 ب.ظ http://nargol.ir

سلام به جان خودم این ترم آقای عابدی سوالایی میده برامونبرامالی2که هممون سرامتحان اینطوری سروته بشیم...بشین ونگاکن

نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نفوس بد نزننننننننننننننننــــــــــ...

خوب میشه ایشاالله !

Eldar سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام
یعنی انقدر نظر من مهمه!
بازدید کننده مداریت تو حلقم!!!

دوستان طبق تجربه ای که من دارم عابدی حال و حوصله طراحی سوال نداره
مستقیما رفرنس میده به کتاب مالی تهرانی و اونم تمام فصول مالی 2 رو تو 4 فصل کامل خلاصه کرده
به نظر من 20 دور از دسترس نیست.

سلام به روی ماهت !
درسته از تهرانی میده ولی همش از اونجا نمیده !
20 از عابدی بعیده ... نیست ؟؟؟؟ مورد داشتیم ؟؟؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:59 ب.ظ

بله

معمولا چون ایشون تخصصشون در درس های ( Turkish: ای بجر ) هستش واسه همین ما فک می کنیم غیر ممکن.

اینانج فرقی لر بیردا!

تو همین درس آمار 2 با عابدی ترمی بود 5 تا از دانشجو ها دقیقا 20 گرفته بودن.

مالی 2 تازا بی ترم واریم دی اما من پاتاداجام!!! ویر تختایا

استثنا همیشه هست !
بعضی چیزهارم از یه گوش شنیدی از اونیکی بده بیرون ...
ناراحات اولما ایه دوشدوووووووووون !!!

دلواپس امتحان سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:32 ب.ظ

سلام این eldarازهمکلاسیهای خودمونه آقای سلطانیان؟؟بی زحمت آذری ننویسین خوندنش خیلی سخته...........درضمن خیلی باهال جوابشودادیناخدایا.....کی ازآقای عابدی تموم میشیم باخ


بله از هم کلاسی های خودمونه !
خواهش می کنم نوش جان !!!
شما خودت از کدوم هم کلاسی ها هستی ؟ دقیقا کدومشونین ؟ یخورده راهنمایی کنی میفهمم هااااااااااااااااا... !!!

دلواپس امتحان سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ب.ظ

شمااین ترم چه درسایی دارین؟؟چقدرخوندین؟برادرسلطانیان مالی2 چن فصل خوندی؟؟لرزش دست وپاها وتپشهای قلب شروشده


خوب شد پرسیدی ها از من خواهر/برادر دلواپس امتحان !!!
امتحانات من :
18 س 8:30 مالی2
18 س 14 روش تحقیق
19 س 10:30 بازاریابی بین الملل
21 س 14 سیستم خرید
22 س 8:30 سیستم اطلاعات
24 س 8:30 سیاست پولی مالی
24 س 10:30 حسابرسی
فقط دعا کنین زنده بمونم !!!

شروع کردم به خوندن ولی خدایی حجم درس ها زیاده
بخصوص درس های دکتر عابدی ...
البته من زیاد اهل استرس و ویبره و این حرفها نیستم !!!
به خدا توکل کنیم و بخونیم حل میشه ایشاالله هممون این ترم رو
به حق تیم ملی و جام جهانی برزیل به خوبی و خوشی و بدون مردودی
به پایان برسونیم ...
آهان مالی2 هم 6 فصل خوندم 5 فصل مونده !
مالی2 رو با دید باز بخونید آسون تر میشه ...

alireza سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

یه اتفاق جالب بگم بخندین :
من صبح ها میشینم مالی2 می خونم تا ساعت 12 قبل از ظهر
بعد خسته شدم دراز کشیدم بابام اومده دیده می گه :
بالا سن درس اوخومامیش یاتیسان که ...؟؟؟
منم برگشتم گفتم :
بابا مالی2 بیر دسده هر سره اوخویانان سورا گله یاتا آدام !!!
بابام هم برگشت گفت :
پس ساخلا اونه گجلر اوخه . . .
یعنی تا حالا در این حد قانع نشده بودم بابا مرسی یکی از مشکلات بزرگ
زندگیم رو حل کردی ... به فکر مشکل بعدی باش !!!











آفرین آفرین اوزون گولسون ...
چقدرم مرتب خندیدی دمت گرم !!!





دلواپس امتحان سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام منظورتون ازاین جمله چیه؟؟کتاب مالی تهرانی و اونم تمام فصول مالی 2 رو تو 4 فصل کامل خلاصه کرده

کجاخلاصه کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شماراهنمایی کنینeldarکیه؟؟

ائلدار پاسخگو باش !

راهنمایی اول : یه پسر باحال !
حالا تو راهنمایی کن ؟؟؟

Eldar چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ق.ظ

دیگه از تهرانی سرتر ما استاد نداریم تو کل دانشگاه ها
ایشون استاد دانشگاه تهران و طراح سوال های مدیریت مالی ارشد
اگه کسی همون 4 فصل بخونه و کامل بفهمه باطبع دیگه خیالش راحت از بابت نمره!

امیدوارم همه ی دوستان مخصوصا جناب مدیر با نمره ی عالی پاس کنند این درس رو و همچنین سایر امتحانارو

ممنونم
همچنین !

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ق.ظ

شما کلا دلواپسی تون تسری پذیریش زیاد!!!
جناب مدیر این قارپز ها دارند از زیر دستان من می افتند می شکنند
منبع اصلی فصل 5 8 9 و 10 کتاب مالی تهرانی به همراه تست هاش چون منظم مفید و خلاصه گفته و معلوم چی به چیه
البته این نظر من شما ببینید صلاح کارتون چیه!
من به شخصه این منابع رو و با همین ترتیب فصل به فصل میخونم
1- جزوه ی کلاسی دست نویس از همین سایت + حل تمرین تمرین های آخر فصل
http://managers90u.blogsky.com/1393/01/09/post-1687/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D9%88%D9%87-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-2

+

http://www.irfile.com/ss/3.pdf

2- کتاب فصل 1 و 2 بعضی مطالبش تو جزوه نبود اونارو اضافه کردم به جزوه کلاسی + فصل 5 از 199 تا 201 و 210 تا 211 + نقاط ضعف و قوت سهام ممتاز + فصل 6 هم از 219 تا 222
3- بقیه مطالب کتاب تهرانی کامل نوشته منتها تورش و ضریب بتا جزو پیوست که اونا هم حذف
4 - کتاب استادی پیام نور فقط تست ها

من همین ها رو میخونم نه بیشتر و نه کمتر
امیدوارم موفق باشید.

اگه کنجکاویتون و یا دلواپسیتون از بابت سطح علمی شخص حقیر بنده هستش معدل ترم قبلم الف بود منهای 1 !

خوبه هرکسی واسه خوندن هر درسی یه روشی داره اگه دوستان روشی انتخاب نکردن واسه خوندن مالی2 می تونن از راه ائلدار استفاده کنن ولی اگه سبکی اانتخاب کردین تغییرش ندین الآن واسه تغییر روش دیره !
مثلا خود من چون واقعا حجم درس هام زیاده فقط کتاب رو می خونم برا مالی2 + حل تمرین آقا رضای گل !
ایشاالله همه موفق بشیم ...

beauty چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام ینی چی الف منهای یک؟؟
راستی منابع حسابرسی براامتحان کجاهاست؟؟خبردارین؟؟
این دلواپس کیه که باعث شده سایت این همه غوغاکنه وشلوغ بشه؟

سلام
یعنی 16
حسابرسی فصل های 1 تا 8 هست واسه امتحان فصل 7 هم حذفه !!!
از فصل 1 تا 6 فقط از تست های سراسری میده و از فصل 8 متن کتاب رو هم باید بخونیم ولی به نظر من همون تستهای سراسری کافیه بابا اساتید چی فکر کردن آخه همش یه هفته مونده به امتحانات والا خودشم دوتا دوتا تو یه روز اصن یه وضیه ...
والا نمی دونم دلواپس کیه که ؟؟ اصن شمارم نمی دونم کی اید که ؟؟؟
با خودتون رو معرفی کنین ایهاالناس خوب ...

مهمان چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام به همه آذری زبونای عزیز.من ازداشتم تواینترنت چرخ میزدم که به سایت شمابرخوردم وجالب اینجاس که دقیقاهمون زمونیکه من خسته ام ازبابت همه چی شمانوشتین هرچه دل تنگت میخواهدبزن.من آذری نیستم والبته ارومیه ای هم نیستم ودانشجوی کشاورزی دانشگاه جای دیگه ایم.واینکه عضووبلاگتونم نیستم.ولی میشه حرف دلموبگم که شایدبتونین راهنماییم کنین؟مدیرعزیزاین وبلاگ من منتظراجازه شماودوستانتون هستم....میشه زودترجواب بدین؟

سلام
مهمان عزیز بازدیدکننده که هستی ! درسته ؟؟؟
بگو پس ... راحت باش

مهمان چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام به همه دوستان وممنون بابت اجازتون.راستش یه مدتی هس بخاطره یسری مسایل ازدنیاوزندگی خسته شدم وکم مونده خدارومنکرشم وبیخیال نمازبشم.میشه کمکم کنین؟؟؟؟؟؟؟؟شمااززندگی سیرمیشین چیکارمیکنین؟؟راست بگینا؟؟

بازم سلام به روی ماهت !!!
حالا اول فکر کردم میگی بخاطر یه "پسری" از زندگی خسته شدم هااااااااااااااا ... می خواستم یه جوابی بهت بدم که ... بعد فهمیدم نوشتی " یه سری مسائل " ...
خوب حقیقتش اینه که ما انسان ها باید در زندگی تکیه گاه رو درست انتخاب کنیم !!! (چه حرفی زدم دمم گرم)
بر خلاف همه می گن آقا شعار ندین .. زندگی واقعی و بچسب و واقع گرا باش و از این حرف ها ولی من فکر می کنم باید افکار مثبت و جایگزین افکار منفی کرد !
نه من درست و حسابی شرایط شما رو می دونم و شما رو میشناسم و نه شما من رو میشناسید ولی بچه های وبلاگ من رو میشناسن و وقتی من می گم "زندگی با وجود همه سختی هاش زیباست و باید شکرگزار خدای مهربون باشیم " همه می گیرن من چی می گم شما هم بدون صدام از جای گرمی در نمیاد و واقعا این حرف رو می زنم !
همه ی ما آدم ها مشکلات خاص خودمون رو داریم ولی مهم این هست برای چه هدفی زندگی می کنیم و می خواییم به چی برسیم ؟
بعضی ها خیلی راحت برا خودشون هدف گزاری می کنن و تمام تلاششون رو می کنن به هدفشون برسن و خودشون رو قانع می کنن که فلان هدف خوبه !!
مثلا یه عده هستن می گن " برای اینکه تابستون خوش بگذره و کیف کنم هدف ام اینه که درست و حسابی درس بخونم و امروز خودم رو در تنگنا قرار بدم تا فردا راحت باشم " و به همین سادگی با یه هدف ساده خودش رو متقاعد می کنه که خوب زندگی کنه !
ولی از اونجا که افراد متفاوت هستن و افکارشون هم متفاوت هست همه اینطوری راحت راضی نمیشن و یه هدف درست و حسابی می خوان !
و از اونجا که اکثرا ایرانی ها خیلی عالی گرا هستن هدف هاشون خیلی بزرگ می گرن و وقتی یه اتفاقی می افته که راه رسیدن به هدف درو میشه یا تغییر میشه حالشون گرفته میشه و بی خیال میشن !
مثلا گرفتن نمره ی 20 در درس مالی2 یا ازدواج با شاهزاده ی زیبای ایرانی یا دوستی با فلان پسر یا دختر یا داشتن شغل خوب یا یا یا اهداف دیگه ...
خوب دیگه خیلی حرف زدم ... جمع بندی می نمیاییم ؛
دوست عزیز در چنین زمان هایی به یاد وقت هایی باید بیافتیم که خنده و شادی رو قبلا تجربه کردیم در بعضی جاهای زندگی پس همیشه بدی و ضدحال و اینطور چیزها نبوده زندگی و این فرازها و نشیب ها خودش نشان دهنده ی این هست که ما خدایی داریم و گرداننده ای بی نیاز داریم که هوای مارو داره بعضی اوقات هم گوشمون رو می کشه اونم بخاطر خودمونه مث بچه ای که دست به آتیش می خواد بزنه و مادرش با دلسوزی می زنه رو دستش که عزیزم این جیزه نکن این کار رو !
---> """ پس این نیز بگذرد """
فیدبک به جمله ای که اول گفتم ؛ دوست عزیز اگه ما تکیه گاهمون رو درست انتخاب کنیم هیچ بادی نمی تونه مارو بلرزونه به این ایمان دارم ! ( البته ما انسانیم و ممکن هست بلرزیم ولی اگه تکیه گاهمون رو درست انتخاب کنیم از اون طوفان ها هم جان سالم به در می بریم ! )
خوب به نظر من انسان با خدا باشه هیچی نداشته باشه بهتر از اینه که بی خدا باشه و مالک کره ی زمین باشه !
این همه آیه داره می گه بابا این دنیا فانی هستش و چون خوابی گذران بازم بعضی ها محکم گرفتنش و ولش نمی کنم! (مهمون ای کاش اسمت رو می گفتی من بعضی وقتا مورد خطاب قرارت می دادم )
خوب چون من رو مشخصا پرسیدی و بازم بچه های وبلاگ این رو می دونن ولی من می گم دوباره ؛
من شخصا تا حالا از زندگی نذاشتم که سیر بشم نه اینکه نشده ها چرا پیش میاد برای آدم ولی اجازه ندادم چون تکیه گاه رو به کمک خدا خوب انتخاب کردم ! (وای تعریف از خود نباشه ها فقط قصدم کمک هست خدایا ... ) مهمون گل وبلاگ که ایشاالله از این به بعد بیشتر شاهد حضور سبزت باشیم نمی دونم چقدر امام مهدی رو میشناسی ؟؟؟ ولی این که گفتی می خوای نماز و اینا رو بزاری کنار نشون میده اهل نماز هستی و با خدای مهربون ارتباط داری و این خودش عالیه و این رو ادامه بده و کنار نذار اصن ... من وقتی فکر می کنم خسته شدم و ناامید شدم و از این امواج منفی ... مستقیم میرم سراغ امام مهدی (عج) که مهربون ترین پدر دنیا هستش بدون شک ، و مث یه پسر خوب یا بد می شینم و حرف دلم رو باهاش می زنم خدایی اونم گوش میده خدا همیشه سلامت بدارتش !!!
در پایان این حرف ها البته بازهم حرفی داشته باشی می شنوم و بازم دوستان دیگه هم نظر بدن :
خدایا یاری ام ده که عهدی را که در طوفان با تو می بندم در ساحل آرام و امن از یاد نبرم !

مهمان چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:49 ب.ظ

برادریاخواهرخوبم آخه من براحل مشکلاتم حتی نمازحاجتم خوندم ولی فایده ای نداشت البته کفران نعمت نمیکنما امابدجورته دلم خالی شده.......خلاصه سرنمازاتون برام دعاکنین بدجورکشتیم خورده به ساحل!!!!!!!!!!!!!!اگه خاستی خطابم کنی بهم بگوبسیجی........اگه میشه ازخودتون وویژگیهاتون بگین منم بدونم؟؟

من که گفتنی هام رو در حد لازم گفتم !!!
و البته من که " یا خواهر نیستم " دیگه اسمم مشخصه "Alireza" مث شما و دلواپس و بیوتی و ... مجهول الجنسیة نیستم
اما بذارین کمی روراست تر باشیم با خودمون ؛ یه چیزی می گم بین خودمون بمونه ؛ دقت کردین ما آدم ها گناه می کنیم خیلی راحت و نمازم که اول وقت که سخته آخر وقت نشد قضا اونم حالا نشد اصن نمی خواد و نگاه حرامی هم شد انجام میدیم و صدای حرامی هم شد بابا یه شب هزار شب نمیشه که و خدا هم مهربون بابا همه چی آرومه من چقدر خوشبختم و ...
درسته ؟؟؟ متأسفانه ما بنده های اینطوری هستیم اون چیزی که خدا ازمون خواسته رو انجام نمی دیم و وقتی نوبت به ما می رسه و تو یه مشکلی می افتیم و شرایط بحرانی میشه مث دوران امتحانات و یا عشق و عاشقی و ... زود بچه مسلمون میشیم و نذر و نیاز و دعا و نماز و ... که چی ؟؟؟ که خدایا یالا بده یالا بده !!! بعدشم انتظار داریم خدا سه سوت حاجتمون رو بده و وقتی ام نمی ده می گیم من با خدا قهرم و حرفم رو گوش نمی کنه و از این حرف هاااااا...
خوب اینطوری نمیشه که بابا قبول کنیم دیگه !!!... یا رومیه رومی یا زنگیه زنگی ...!!! درسته ؟؟؟
خوب مشکلات تذکری هستن که به یاد خدا بیافتیم ولی دیگه بعد از حل مشکل دوباره خدارو از یاد نبریم که ...
آخه یه بار حیف نون داشته تو آب غرق میشده وسط دریا هی خدا رو صدا میزده و کمک می خواسته که ای وای غرق شدم خدایا کسی نیست کمکم کنه کمکم کن و ... که یهو یه شاخه میاد به طرفش و محکم از شاخه هه می گیره بعدش می گه خدایا نمی خواد زحمت نکش خودم یه شاخه پیدا کردم !!!...
می بینی تو رو خداااااااااا...
آره دیگه اینطوریاست !!!



پس سه تا جمله ی طلایی می گم ( نه فقط واسه ؟؟بسیجی؟؟ بلکه واسه هممون ) :
1- خداوندا کمکم کن که عهدی را که در طوفان با تو می بندم در ساحل امن و آرام فراموش نکنم !
2- در خوشی ها و شادی ها به یاد خدا باش و و او را شکر کن و او را ناظر بر اعمال خود ببین تا در سختی ها و مشکلات که صدایش کردی صدایت برایش آشنا باشد !
3- از خداوند طلب کنیم ولی طلب کار نباشیم !



دلواپس چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:55 ب.ظ

دوست عزیزومهربانم سلام.بنده دلواپسم وظیفه ام دراین وبلاگ کلافه کردن این مدیرمون وeldarهس که نفهمیدم آخرش کیه وچیکاره اینجاس....
اگه میخای مشکلت حل بشهیه راه حل خیلی ساده فقط40رونذرکن یازیارت عاشورابخونی یادعای عهد این دوای دردته عزیزم!!!!!!!!مگه نه آقای سلطانیانالتماس دعا

نمی دونم والا دیدار شما با چله نشینی حل میشه یا نه
چـــــــــــــــــــــــــرا می خوای من رو کلافه نمایی ؟؟؟
الآن واسه من زبون درآوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟ وااای چه کاره بدی !!!!

مهمان چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:00 ب.ظ

میشه جوابتونو که گفتین اگه یه پسر بود رو بهم بگین؟؟خواهش

آخه اون در شرایطی هست که شما دختر باشی !
مگه دختری ؟؟؟

sahel چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:25 ب.ظ

ماشالاه اینجا چه خبره ه ه!!!
سلام به دوست عزیزی که مطرح کرده به خاطر یه سری مسائل ازدنیا وزندگیشون سیر شدن.
من کاملا با گفته های آقای مدیر موافقم .فقط ناجزانه یه نکته کوچیکی هم میخاستم من به این دوست عزیز یادآور بشم.

تقریبا 2روز پیش یه خانومی با تحصیلات دکترا تو یکی از برنامه هاداشتن درمورد مشکلاتی که خدا به انسانها میده و صبوری در برابر اونا رو توضیح میدادن وبررسی میکردن که این نکتش خیلی خوب بود . منم با این عقیده موافقم.
ایشون میگفتن خدا هربنده ای که خیلی دوسش داره خیلی مصیبت بهش میده تا اولا دائما به فکر خدا و رازو نیاز بااو باشه ودرثانی از هواهای نفسانیش پاک بشه وبه درجه عالی بندگی برسه.این نکته ی کوچک ولی بزرگ وتامل برانگیز رو هم ما تو زندگی امامان وبزرگانمون دیدیم والانم میتونیم تو زندگی اقوام آشنایانمون ببینم که این افراد حتی آزارشون به مورچه هم نمیرسه (اصلا اقرار نمیکنم)و خیلی آدم های خوبی هستن ام خدا با مصیبت های متفاوتی داره امتحان میکنه.
البته این مسائل و مشکلات رو نمتونیم به همه ی افراد بسط بدیم یعنی منظور هر کسی مشکلات زیاد داره پس آدم خوب ومورد رحمت الاهیه! ولی آدم میتونه خودشو بر اساس بعضی معیار ها بسنجه وبرسسی کنه!
مثلا آیا حرام خورده؟
آیا با حرفی باعث بدبختیه فردی شده که الانم اون داره عذاب میکشه و....از این سوالات!
درضم به قول مامانم که اونروز داشتیم در مورد همین مسئله حرف میزدیم میگفت :خدا این ضربه هارو میزنه که ما از خواب غفلت بیدار بشیم.
بنظرم حرف خوبی بود.
پس دوست عزیز یکم به گذشتت نگاه کن اگه دیدی مشکلی نیست کاری نکردی که بنده خدا ازت ناراحت بشه خیلی خوشحال باش که خدا خیلی دوست داره.

حالا اگه مشکلاتتون به قول خودتون سر یه پسریه کلا صورت مسئله بکل تغییر میکنه که من چندان راهنمایی نمی تونم بکنم!
---------------------------------------------------------
آقای مدیر این راهنمایی پدرتون خیلی بانمک بود ایول

آفریــــــــــــــــــــــن
احسنــــــــــــــــــــت
باریـــــــــــــــــک الله
وای ساحل گرامی یعنی خدا چقدر زیاد دوست داره هااااااااااااااااا ... من رو
شوخی نمودیم
بله من یه چنین پدر باحالی دارم ! خدا همه پدرهارو حفظ کن اونایی ام
که از دنیا رفتن غریق رحمت بی حد و اندازه اش بکنه !
واقعا نظر ساحل هم عالی بود ممنون ... ممنون ...

sahel چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:08 ب.ظ

خواهش میکنم.
امیدوارم مثمرثمر واقع شده باشه

آشنا چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام شبتون بخیرآقای سلطانیان...شرمنده جزوه کلاسی مالی 2 حل تمریناشه یاخودتون توکلاس نوشتین؟چون من چن جلسه نبودم توکلاس براهمین.

سلام
بابا خوب چرا اسم خودتون رو نمی نویسین بچه ها ؟؟؟
مگه اشکالی داره ؟؟؟ خوب شما که می دونین من کیم و وبلاگ
ماله خودمون هست درست معرفی کنین خودتون رو که ما هم بدونیم
دیگه داریم با کی حرف می زنیم !! ممنونم.

نه بابا دکتر عابدی که عمرا جزوه بگه و می دونیم که کتاب رو روخوانی
می کنه ! حالا بچه هایی که نیاز به توضیحآت بیشتر داشتن می تونن
از اون جزوه کلاسی هم استفاده کنن توضیحات بیشتری هست در مورد مباحث کتاب !
پیروز باشید

عاشق پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام خوبییییییییییید؟بچها تاحالاعاشق کسی شدین؟چه ویژگیهایی داره که باعث شده ازبین این همه آدم اونوانتخاب کردین؟اول برادرسلطانیان بعدeldarبعدساحل بعددلواپس بعدخودم......زودبگین منتظرم بیدارما...مدیرمحترم شروکن

سلام ممنونم !
عاشق اول معرفی کن خودت رو بعد خوب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...
در ضمن من رو صندلی داغ نشسته ام و جواب دادم به این سوال مراجعه شود به صندلی داغ سری 2

آشنا پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ق.ظ

معذرت میخام آقای سلطانیان قصدناراحت کردن یاعصبانی کردنتونونداشتم.شرمنده ام!!دیگه سوالی نمیپرسم هرچن اولین بارم بودتونظرات متن نوشتم
ظاهراشماازچیزدیگه ای ناراحتین شب بخیر

نه اصلا من ناراحت نیستم !!!
عصبانی هم نیستم !!!
مگه میگم خودتون رو معرفی کنین یعنی من عصبانی و ترسناک و
آدم بده و ... هستم ؟؟؟
نه اصلا اینطوری نیست!
خوب ما هممون دانشجوهای فهمیده و عاقلی هستیم ، این
طبیعت انسان هست وقتی ارتباط برقرار می کنه بدونه طرفش کیه !
وقتی شما می گین سلطانیان با اینکه من تو وبلاگ فقط با نام کوچیک
هستم یعنی شما من رو میشناسی پس من هم این حق رو دارم
شمارو بشناسم !!!
حداقل در ارتباط با مدیر خودتون رو معرفی کنین !
همین دوستمون ائلدار با اینکه با اسم مستعار نظر می ذاره
ولی من کامل میشناسمش - خودش رو معرفی کرده به من !
به هر حال قصدم شبیه ساعت 1:40 ناراحت کردن یه همکلاسی نبود !
بخصوص هم کلاسی ای که تازه اومده و با وبلاگ آشنا شده .
قصد فقط شناخت بود به همین سادگی به همین خوشمزگی ...!
منم از هیچی ناراحت و عصبانی و ... نمی باشم خیال جمع راحت
پس شما هم ناراحت و دل خور نشین !
راستی من که به سوالتون جواب دادم ...
تازشم من که فقط با شما نبودم با همه دوستانی بودم که با اسم مستعار نظر می فرستن !

Deniz پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:05 ب.ظ

بهو بهو به.......
اینجا خبرایی بود و من خبر نداشتم!!!

والا عرضم به خدمتتون باید بگم این امتحانا زندگی برام نذاشته!! یه مدتیه خودمو از خیلی چیزا محروم کردم که مثلا به درسام برسم.. یکی شم همین وبلاگ و اینترنتو کامپیوتر و این جور چیزاست....

گفتم بیام یه سری بزنم و سلامی عرض نمایم تا بیشتر از این به تاریخ نپیوندم....
یه وصیت دوستانه: سعی کنیم زود راجب دیگران قضاوت نکنیم.......

حالا که فرصتش پیش اومده اگه اجازه باشه منم یه چند جمله ای از پشت این تریبون گفنه باشم...
بیشتر وقتا تو زندگی، ما خودمون گازشو میگیریم و راهو عوضی میریم بعد که به بن بست رسیدیم و کم آوردیم تازه یاد خدا میوفتیم ومیگیم ای وای خدا به دادم برس چرا ایجوری شد جرا اونجوری شد!!! مثل همون بچه کوچیکا که شیطنت میکنن و به حرف مامانشون گوش نمیدن و وقتی زمین میخورن و پاشون زخمی میشه، گریه میکنن و مامانشونو صدا میزنن عمل میکنیم
تازه جای جالبترش هم اینکه به جای اینکه بشینیم و کلامونو قاضی کنیم و به اشتباهاتمون فک کنیم و ازشون درس عبرت بگیریم،، میشینیم واسه خودمون پــپــسی باز میکنیم وخودمون سر خودمون کلاه میذاریم که چی... حتما خدا منو خیلی دوست داره داره اینجوری امتحانم میکنه... بابا جان چه امتحانی!!!؟؟؟ و غافل از این که این تاوان اشتباهات خودمونه دلمونو خوش میکنیم....
خودمونو گول میزنیم در حد تیم ملی........

گفتم تیم ملی یاد یه قضیه ای افتادم......... چند روز پیش یکی از اقوام اومده بود خونه ما منم داشتم درس میخوندم و به فکر این بودم که چطور سر و ته این درسارو هم بیارم.... خسته ام بودم
بعد حرف از امتحانات شد... پرسید امتحاناتت چه موقع ست؟؟؟ منم داشتم توضیح میدادم که یهو برگشته میگه پس جام جهانی رو میخوای چیکارش کنییییییییی؟؟؟؟؟؟؟ دیگه اون لحظه میخواستم خفه ش کنم..... یه لبخند تلخی زدم و رفتم پی درسهام......
خسته شدیم بابا آخه چقدر درس!!!!!!!!

گفتم خسته.... یاد یه اس ام اس افتادم که یکی از دوستای گل گلابم واسم فرستاده بود :
شاعر میگه: خیلی خسته ام!!!! نه اینکه کوه کنده باشم نه!!!!......... فقط یه ده بیست صفحه ای درس خوندم!!!


بابا باشه عصبانی نشین..... میدونم زیاد حرف زدم و سرتونو درد آوردم....
یکی بیاد این تریبونو تحویل بگیره من برم سر درسم..... کسی نبود...... یعنی همه دارن درس میخونن؟؟؟
آفرین آفرین درستونو بخونین..........



خیلی خیلی عالی بود مرسی لر دنیز ایشاالله همیشه باشی تمیز

واقعا این نظرها در کنار هم کامل میشن و میشه یه راه خوب !

ولی یه نکته بگم بازم اگه فکر می کنی اشتباهه بگو دنیز ؛
امتحانات الهی سر جای خودشون خوب ؛ ولی
حتی اگه ما یه اشتباهی بکنیم و یه مشکلی برا خودمون پیش بیاد
و 100% اشتباه هم گردن خودمون باشه بازم یه نوع امتحان الهی هست
چطوری ؟
اینطوری که این وقتا :
- خدا رو از یاد نبریم
- (دنیز برعکس) نگیم خدا با ما قهر کرده و رحمت خدا رو دور نبینیم !
- باز هم بریم و از خدا کمک بخواییم مث همون بچه ای که
می افته و مامانش رو صدا می کنه چون جز مادرش کی رو صدا کن پس ؟
- کفر نگیم !
- خدا رو مقصر ندونیم
- صبور باشیم و با توکل به خدا مشکل رو حل کنیم و جا نزنیم !

دیگه چه خبر ؟؟؟

Deniz جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ق.ظ

سلامتی..... باید احوالات شما رو پرسید و احسنت گفت که میان این همه درسو مشق و گرفتاری مشاوره هم میدین واسه خواهانش!!!!
.و اما....
قبول دارم که باید باید به خدا پناه ببریم چون ما که بجز خودش پناه دیگه ای نداریم.... البته اگه عقلمون سرجاش اومده باشه و تقصیرو گردن دیگری و یا خدا نندازیم و خالصانه ازش کمک بخوایم و انتظار هم نداشته باشیم که شب بخوایم و صبح بیدار شیم ببینیم خواستمون براورده شده باشه..... ولی قبول ندارم که خود این مصیبت امتحان الهیه .... اما ممکنه خدا مارو در این بین یه جور دیگه امتحان کنه مثلا بخواد میزان صبر و خلوص نیتمونو از وقتی که بهش پناه بردیم مورد آزمایش قرار بده و ببینه واقعا چقدر بهش ایمان آوردیم و اصلا تو این راه صادقانه پا گذاشتیم یا نه و چاره ی درد چیزی نیست جز کمی دعا و مقدار زیادی صبر و صبر و صبر....... واقعا این صبرو باید جدی گرفت و زود از کوره در نرفت....و این میزان صبره که میتونه گزینه ای برای امتحانمون باشه نه خود اون مصیبت!!!!
که از همه واجبتر باید آویزه ی گوش خودم بکنم که یه موقع فراموشم نشه واقعا!!!!!!! تا یه موقع نگن که این آدم خیلی ادعا میکنه و کیه که میخواد مارو نصیحت کنه ... نه خودم از همه واجبترم..... ولی گفتم شاید به دردمون بخوره و یه جرقه تو ذهنمون روشن کنه....



http://media.jamnews.ir/Original/1392/03/21/IMG20073599.jpg

http://mesbah-news.persiangig.com/aks%20mohem/IMG_8421.JPG

راستی دنیز امتحانات کی شروع میشه کی تموم میشه ؟؟؟

Deniz شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

عرضم به خدمتتون 18 شروع و 24 تموم میشه!!!
والا نیست که اصلا وقت ندادن امتحاناتم دارن از سر و کول همدیگه بالا میرن.... صبح یکی شو بده، 2ساعت بعدش یکی دیگه رو ....فردا صبح هم اون یکی رو ...




فک کنم تا آخر امتحانات نشده تبخیر بشم!
شاید هم سر از باغ رضوان در آوردم... در هر صورت هرچی خوبی ، بدی از من دیدین حلالم کنین!!!

بله دقیقا منم 18 شروع 24 تموم میشم !

18 هم مالی 2 + روش تحقیق یکی صیبح یکی عصر
فردا صبحش 19 یه امتحان
21 ام یه امتحان
22 یه امتحان دیگه
23 اگه بزارن جمعه است امتح ان نداریم !
24 ام 8:30 صبح سیاست پولی مالی + 10:30 حسابرسی
من در 25ام =

ایشالله خوب میشه - اینم یه امتحان الهی هست دیگه نباید از رحمت خدا نا امید شد مگه یخورده رحم و جوانمردی به دل اساتید محترم بندازه ... والا ...!!!

[ بدون نام ] شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:46 ب.ظ

آغا من با اجازه جمع حاضر میخوام برم بالای منبر و به این جوان عاشق کلامی چند خطبه کنم!!!

ای بدان و آگاه باش که نظر شخصی من اینه که انسان نمیتونه هر رهگذری رو معشوق خودش بدونه و خیلی ساده دل بده - من ممکنه از یه شخصی خوشم بیاد ولی تا نفهمم این آدم واقعا ارزششو داره (ارزش و ضد ارزش هرکسی متفاوته) و همون آدمی هستش که من برای اون موندنی هستم و اون برای من عاشقی هرگز!!!

و اما معیارهای من برای عاشقی:

صداقت ( جز راست نباید گفت هر راست نشاید گفت) - نجابت ( که با تعهد به معشوق همراه چه قبل رابطه چه بعد رابطه )
عفت (نیاز به توضیح نداره)
زیبایی (یه زیبایی نسبی طوری که با خود آدم تقریبا بخونه)
خانواده (بیشتر به لحاظ اخلاقی - بعدا به خاطر هم ترازی مالی)
تحصیلات عالی (معمولا آدم های تحصیل کرده شرایط رو بهتر میتونن درک کنن و عکس العمل مناسب نسبت به اون شرایط داشته باشن و از کارهای بیهوده به دورند و کلامشون هم شیواست! شیوا اسم دختر نیستش اون طوری نگاه نکنین )
مهربانی
مثبت اندیشی ( آیه ی یاس نخونه تا به یه سختی رسید)
شور و نشاط دخترانه (هنری که دختر با اون کانون خانواده رو به وسیله سبک رفتار و گفتارش همیشه با نشاط می کنه و فضای امید رو تو تک تک اعضای خانواده میتونی ببینی)
احساسی ( به لحاظ احساسی کمی شبیه پسر باشه!)

و در آخر کسی که هم تو سختی ها و هم تو خوشی ها تا روزی که سنگ قبر رو رو سرم میزارن پیشم بمونه

احساسی نشو! گریه نکن که اشکات بدجور خرابم میکه ...

و با مجموع اینها میخوام به واژه مقدس ((تفاهم)) برسم که فرزندش خوشبختیه!

تو همه ی موارد بالا دو طرف هرچه قدر اشتراکاشون بیشتر باشه نتیجه اش بهتره

کسی رو برای ازدواج انتخاب کنین که اگه هم جنست بود (پسری پسر دختری دختر) بهترین دوستت بود.

و من الله توفیق
صدق الله علی العظیم
خودم
93-3-10
ساعت 16:45


اه من دارم چی مینویسم!!!
بابا برید درساتونو بخونید این سوال ها چیه میپرسین
عشق مال دیونه هاست
تورم رو هم در نظر بگیریم اصلا نمیصرفه

جناب مدیر شما هم اسم وبلاگ رو عوض کن بذار مشاوره درسی عشقی مشقی دودی دینی و ...

بععععععععععععععههههههههههههههله ...
دیگه چییییییییییییییییییییییی ؟؟؟ امری نبود ؟؟؟؟؟؟؟؟
عرضی ؟؟؟ طولی ؟؟؟ مساحتی ؟؟؟؟؟؟؟ محیطی ؟؟؟؟؟؟ داها نمنه ؟؟؟ دانیش داااااااااا...؟؟؟
شما که همه موارد کیس مورد نظر رو گفتی اسمت و موقعیت خودتم بگو دیگه حل شه مسئله دیگه !!!
خوبه آخرش تورم رو مدنظر قرار دادی هااااااااااااا... بقیه گزینه هارو تحت تأثیر قرار میده البته اگه خیلی مسمم هستی دست به کار شو و رحمت خدا رو دور نبین اصن . . .
بعدشم اسم وبلاگ خیلی ام هم قشنگه خیلی ام دلت بخواد این "مدیریت" ای که می بینی مدیریت زندگی مادی و معنوی و خصوصی و تحصیل و شغل آینده و ... در بر می گیره چی خیال کردی پیش خودت ...!!!
به هرکسی هم کم لازم باشه و بلد باشیم تا جایی که بتونیم کمک می کنیم ...

بهار شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:55 ب.ظ

سلام به همه بچه هامدیریت........خسته نباشین!داشتم نظرات رومیخوندم دیدم مدیربدجورعصبانیه خاستم بگم منم مدیریتم وناشناس نیستم.اسمم نوشتم که ناراحت نباشین.خاستم بپرسم ببینم کسی خبرداره دکترخداویسی چطورسوال میده آخه من پول وارزدارم این ترم باهاش مالی2هم باآقای عابدی دارم چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چطوری بخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه ها من میترسم امتحانا مث گلوله دارن میان

عه من عصبانیم ؟؟؟
من تکذیب می کنم کاملا اصنم عصیانی نیستم همین الآن خنده بر لبانم نقش بسته !!!
بهار گرامی بسیار بسیار خوش اومدی ... صفا آوردی ... !
اولش بگم در کلیت هیچ جنگی نداریم و امتحانه بابا خبری از گلوله و توپ و تانک و تفنگ نیس خیالت راحت راحت ...

و اما دکتر خداویسی من شخصا سر درسش نشستم دوستان دیگر بیشتر می تونن کمک کنن ولی از بچه هایی که باهاش درس پاس کردن شنیدم که امتحاناتش تلفات زیادی نداره و خوب میشه امتحاناتش !!!

و اما استاد گرامی و ارجمند دکتر عابدی ... لا اله الا الله هااااا...آلاه گوروسن ایشیمیزه ...!

بععععههههههههله خیلی ام خوب درس میگه تو کلاس ... روشش هم عالیه حق اعتراض هم ندارین وااااااا... تو کلاس خوب گوش کنین تو امتحان هم خوب می نویسین ...!!!
از شوخی بگذریم بابا به کتاب مالی2 تسلط داشته باشین قبول میشین به نمره بالا 15 فکر می کنین تهرانی به بالای 17 فکر می کنین نهرانی و استادی به 19 فکر می کنین استادی - نهرانی - پیام نور به 20 فکر می کنین ؟؟؟ ( این خیلی طلاییه برو پایین : )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واقعا داری به 20 فکر می کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟ نه چی فکر کردین آخه ؟؟؟ بابا بی خیال 19 بسه دیگه واااااااااا...

ولی من که مالی2 دارم خودم کتاب رو با حوصله و ظرافت می خونم خوب نوشته و می فهمم امیدوارم خوب نتیجه بگیرم !!!

ایشاالله همه بچه و شما هم خوب نتیجه بگیرین !!!

به خدا توکل کنین نگران هیچی نباشیــــــــــــــد بچه هااااااااا...

بهار یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام تستای استادی روبایدخوند یاتشریحیاشم بخونیم؟آخه دانشجوروچه به فرمول حفظ کردن ماکه وقت نداریم..........!!!!!!!!!!!!!!!!

فقط تست ها ...
بله وقت هم نداریم !!!
زندگی در شرایط سخته دیگه !!!

بهار یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام ببخشید من دوباره مزاحم شدم من امروزتستای مالیتهرانی روگرفتم ولی مال 3فصل8و9و10هست مال شماهام ایناس؟؟؟؟یامال شماهاتمام فصول توش هس؟؟تستای من ازصفحه427تا616هس براشماهاهم؟؟اگه نه شماهاازکجاخریدین تستارو؟؟

سلام
خواهش می کنم مراحم می باشید !
من خودم ندارم تست هارو دوستانی که کتاب تهرانی رو دارن راهنمایی کنن...
ولی یکی از بچه ها می گفت سرفصل های کتابهای تست فرق می کنه با نوو !

Eldar دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام
شما کتاب رو از یکی قرض بگیرید
یا هم کپیش رو بگیرید فصل 5 هم جزوه مالی 2 هستش
کلا فصل 5 - 8 - 9 - 10

بله یکی باید این دوستان چاپ و تکثیر رو در اطلاع بذاره

اگه کتاب نوو رو خوب خوندید تو این زمان باقی مونده فقط تستا رو خوب خوب کار کنید و فوق العاده امیدوار باشید به یک نمره ی عالی


دیگه درسنامه تهرانی رو دوباره نخونید چون دوباره کاریه و باعث میشه وقتتون رو ازدست بدین
اگه هم کلا نخوندید مستقیم برید سراغ درسنامه و تست های تهرانی
خیلی جمع و جور و مفید گفته
کتاب تهرانی تمامی سرفصل های کتاب نوو رو پوشش میده
تورش و ضریب بتا هم جزو حذفیات هستش لازم نیست بخونید

موفق باشید


ممنونم ائلدار عزیز از راهنمایی خوب ات . . . . . . . .

بهار دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام خیلی ممنونم ازشمادوستان گرامی.....لطف کردین

You're Welcome !

دلواپس جمعه 16 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام جناب مدیرچرااین قدرتنزل مقام گرفی اومدی پایین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عصبانی نشوسوال دارم اومدم بپرسم برم ازاین تستای استادی فقط تستای آخرفصلوبخونیم یانمونه سوالای هرترم که آخرش اومده رم بخونیم؟
1دعامیکنم همه بگن آمین:خدایاماراازاین عابدی تمام بفرما بانمرات عالی اگرم نشد فقط درحدپاس کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زودجواب بدین منتظرما.راستی ازمالی چقدرخوندین؟

سلام
نه دیگه پست رو از ثابت بودن خارج کردم واسه همین اومده پایین !
عصبانی نیستم
نظرات ائلدار رو بخون قشنگ تو همین پست و پست اولی که گذاشته و به سوالات بهار
جواب داده می دونی چی بخونی اونوقت
آمین
یه فصل مونده نوو تموم بشه و دیگر تمام نه تهرانی می خونم نه استادی با ضمیری آرام و قلبی مطمئن میام امتحان !
به خدا توکل

Deniz شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:51 ب.ظ

والا ما که همین دورو براییم.... شما ناپیدایی!!!؟؟؟؟

سلام
مشغول سر و سامون دادن به پام هستم !
نیست از گچ باز کزدیم یخورده کار می بره تا دوباره رو به راه بشه !

Deniz دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:53 ق.ظ

به سلامتی ایشالا.....

sahel چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ب.ظ

بله امتحانامونم تموم شده حالمونم عالیه ! جام جهانی رو هم نگاه میکنیم!!! ایشالا امروزم ۲،۳ تاهم قول میزنیم.
ولی یه نکته ی جالب وجود داره درسته امتحانا و استرسشون ،خستگیشون تموم شده ولی استرس نمره های قشنگمون مونده هنوز!!!!

به به ساحل گل سلام علیکم
از اینورااااااااااااا... ؟؟؟
خیلی ام عالی !
خوشحال شدم که بهتر شدین !
اصن نمره هارو نگو که افتضاحه هااااااا... واسه بازی جام جهانی اینقدر استرس نداریم ...

sahel چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:15 ب.ظ

ای وای اشتباهی شد!!!! گل میزنیم
آقای مدیر شما خوبین؟ پاتون خوب شده؟

من از بازی تیم ملی با آرژانتین خیلی خوشم اومد ، شعار نمی دم ها ؛ خوب بازی کنیم صعود نکنیم بازم " تیم ملی مچکریم " ولی آرزوی موفقیت دارم واسه تیم ملی که بتونه با بردن بوسنی و شکست نیجریه توسط آرژانتین به دوره بعد صعود کنه و دل همه مردم ایران رو شاد کنه !
الحمدالله منم خوبم .
پام 10 روزه باز کردیم و از خدا پنهون نیس از شما چه پنهون مث نی نی کوچولوها راه رفتن تمرین می کنم ولی درد خیلی زیادی رو تحمل می کنم وقتی همه فشارم رو روی پای راستم (که شکسته بود) قرار می دم ، ولی خوب راه رفتنم سر جاشه ؛ یعنی اگه اون درد به مرور زمان و خواست خدا مرتفع بشه دوباره می تونم راحت راه برم ؛ یه چیز بگم شاید خندتون بگیره ولی بعد از 60 روز اولین بار که خواستم راه برم 6-7 قدم فقط تونستم راه برم به قدری خوشحال بودم که انگار داشتم پرواز می کردم !!!

sahel چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ

اه باختیم! باآرژانتین قشنگ بازی کرده بودیم.
خداروشکر خیلی خوشحال شدم که میتونین راه برین.ایشالا رفته رفته هم دردش کمتر میشه.
بله الحمدالله خیلی بهترم انگار منتظر امتحانات بودم که خوب بشم.در نهایتم یافتیم که از کمبود شدید ویتامین ب اینجوری بیحال بودم.

بععععععععععععهههههههله باخت بدی بود . . .
ایشاالله جام ملت های آسیا و سری بعد جام جهانی
امیدمونم به والیبال هست دیگه خدا کمکشون کنه خوب بازی کنن و نتیجه بگیرن هم خودشون و سربلند کنن هم نام ایران رو هم دل مردم رو شاد کنن !
خدارو شکر که دلیلش معلوم شد ؛ بیشتر مراقب باشید

بهزاد جمعه 6 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام مدیر عزیز

حله البنه نمیدونم چرا اون طور نامرتب بود
هفته ی آینده درستش می کنم.

با آرزوی موفقیت


تشکر

رضا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام داداش فک نکن دارم از خودم تعریف می کنم ها ولی واسه ارشد اماده میشم و فقط هم مسابقات والیبال رو دنبال می کنم

سلام
به به . . . آقا رضا !
اوسون دا به ما که رسید داری ارشد می خونی ؟
از الآن که شروع کنی دااااا... پاداداجاخسان دااااااا...
موفق باشی داداش !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد