دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:16 ب.ظ

از انجایی که برای nامین بار کسی تو پست های من نظر نمی زاره دوباره بر ان شدم که خودم تو پست خودم نظر بزارم درست که از لحاظ تخصصی ضعیف تر از دوستانم ولی چه کنیم وسعمون اینه

دستت درد نکنه خودم یاشاسین

Master چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

دوست عزیز عاشق در راه رسیدن به معشوق ( در مورد شما نظر ) صبوری کنه!


باید بگم : بینار مسلماندی بازار حاجی لاری دی مکه گدیب لر کربلا گدیب لر حاشا بینار بلا دییلر!!!
آلمانی ایچینن قوت یییر
عزیزم خیم ایری دی

و گرنه همین استان خودمون به لحاظ مساحت فک نکنم با انگلستان خیلی فرق داشته باشه اونوقت به لحاظ اقتصادی فرهنگی سیاسی عقیدتی نظامی و ... الله فرقی لری وار!!!


این ملت هستش که یک کشور رو میسازه
کشور به عنوان یک لفظ که ملت ساز نیست

sahel دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:05 ب.ظ

تکنیک خوبی بود برا اعتراض!!!
دوست عزیز عنوان پست انگار یاتون رفته

Alireza چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:27 ب.ظ http://montazar15.blogsky.com

من اصن نمی تونم مکالمشون رو بخونم یا چشمام خیلی ضعیفه یا نوشته اش خیلی ریزه . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد