دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا
دانشجویان مدیریت ارومیه

دانشجویان مدیریت ارومیه

فرهیختـــگان امروز ؛ مدیـــران فردا

آخرین جمعه سال 1392 (دلنوشته ای با مهربان ترین پدر امام مهدی)


بسم رب مولانا ، صاحبُنا ؛ امامُنا و أبانا مهدی (عج)

یک سال دیگر هم گذشت ... 

 یک سال دیگر هم زندگی را مدیون تو بودم ...

ولی با این همه چه ساده غافل ز تو بودم !

ای عشق من ، ای مهر من ، ای رحمتِ اَلله ...

گفتار من این است ولی کردار من این نیست الله ، الله ...

من دلسوخته ام آری ؛ لکن ؛ شما دلسوخته تر ... آهی ز گناهان من آری ، آری ...

این سال هم لایق دیدار تو نبوده است جانا ، این جمعه ی آخر هم که گذشت ؛

وا حسرتـــــــــا برای سال 92 که آخرین جمعه اش هم لایق ظهور تو نبوده است !!!

می ترسم مولای من ؛ نگرانم آقای من ... نکند ، نکند که آخرین جمعه ی عمر من نیز

بی تو بگذرد و من حسرت دیدار نازنین دردانه ی گل فاطمه را به گور برم !؟!؟!؟!؟!؟!

اللهم عجل لولیک الفرج

السلام عیک یا صاحب الزمان

السلام علیکم ورحمة الله و برکاته



با کلیک روی عکس ؛ تصویر را در اندازه ی واقعی مشاهده کنید .




ما رو از نظرات زیباتون بهره مند کنید !

تصویر : سلام بر مهربان ترین پدر دنیا
قلم : علیرضــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

نظرات 3 + ارسال نظر
Deniz جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

حیف.......
حیف.......
حیف که جمعه ها روزنامه منتشر نمیشود!
وگرنه چه تیتری میشد برای روزنامه ها " آمــــــــــدنت "
اللهم عجل لولیک الفرج....

baran شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

سالی که نکوست ازبهارش پیداست
سالی که قراره بانام ویاد حضرت زهرای مرضیه آغاز بشه
ان شاالله که سال ظهورآقامون باشه


إن شاءالله ...

sahel شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

آخرین جمعه‌‌ سال است کجایی آقا؟

عاشقی بی تو محال است کجایی آقا؟

از فراقت به جوانی همگی پیر شدیم

بی خود از حادثه‌ی عشق تو دیوانه و مست

.....................

ما را از این هوای سراسیمه دور کن

از کوچه‌های خسته ما هم عبور کن

دل‏ها در انتظار آرامش...

و او همان آرامش است


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد